Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 #2421 Del Skrevet 7. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for påminnelse om at det i min bod finnes en vifte. Det er det venner er til for vettu. 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Ønsker Hoppetussa en fortreffelig lørdag. Kose seg masse. Takk skal du ha. Jeg har gjort som du befalte og kost meg masse. Jeg har vært lørdagssosial, truffet kjentfolk og sittet på gatecafè i sol....det har omtrentlig vært sommer her i dag. Alvorlig varmt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #2422 Del Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det er det venner er til for vettu. Takk skal du ha. Jeg har gjort som du befalte og kost meg masse. Jeg har vært lørdagssosial, truffet kjentfolk og sittet på gatecafè i sol....det har omtrentlig vært sommer her i dag. Alvorlig varmt. Godt å høre, min venn. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2016 #2423 Del Skrevet 7. mai 2016 Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2424 Del Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? Å Rumle med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? (Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2016 #2425 Del Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å Rumle med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? (Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.) Anonymkode: d7aca...61f Har hatt litt rumlesaker å gruble på Og hvordan står det til med kapteinen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2426 Del Skrevet 7. mai 2016 Kapteinen har det bra, takk som spør. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2427 Del Skrevet 7. mai 2016 Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN! Sender varme tanker til dere hver dag. Anonymkode: cfbbf...4aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2428 Del Skrevet 7. mai 2016 @Hoppetaujenta Husk å lukke vinduet i natt Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2016 #2429 Del Skrevet 8. mai 2016 BRØØØØØL!!! Våkna du nå, Hoppis? Hæ? 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2430 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Humm? *syns så tydelig at jeg hørte ei mus som hostet her inne?* Endret 8. mai 2016 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2431 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) 8 timer siden, Rumle skrev: Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? Det kunne en kanskje tro, men faktum er at jeg ikke har smakt på en eneste blaut-is ennå. Jeg bare ser. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å Rumle med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? (Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.) Anonymkode: d7aca...61f Det siste har du helt rett i og det første der: Jeg tror at hun øver seg i å gå på sånne vanvittig høye hæler som ser ut til å være et must når man går på catwalken, selv om man går som en full dromedar. Nå var ikke det meningen å si at Rumle går som en sånn en. Hun har balansen intakt og går som en grasiøs gazelle som er iført sin kledeligste favorittpose. Med høye hæler. *sitte med et fjernt blikk, dypt inni tankene sine....og beundre oppsatsen* 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN! Sender varme tanker til dere hver dag. Anonymkode: cfbbf...4aa Det var da en kjempehyggelig meldig å få på morgenkvisten. Jeg takker og bukker....og Rumle hadde sikkert gjort det om hun hadde vært her, men hun sover ennå kan jeg høre. Dessuten kan man ikke bukke dypt og ærbødig med en sånn vakker po.....jeg mener HATT på hodet. Man neier da. Jeg tror at det rører på seg der inne i hennes jomfrubur nå...men hun står ikke opp. Kanskje hun rett og slett ligger der og mottar mine telepatiske overføringer og neier i halvsøvne? Ja så sannelig! 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta Husk å lukke vinduet i natt Anonymkode: d7aca...61f Det er mulig at jeg kan fremstå som trassig nå altså, men jeg kjenner at årstiden gjør meg friluftsinteressert. Fri luft = frisk luft = splitter pine vidåpent vindu. ...men nesa mi renner ikke fullt så mye i dag, som i går. Den begynner å holde seg på plass nå, tusen takk. Hvordan har du sovet selv da? (dere andre også) Endret 8. mai 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2432 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg har sovet som en stein, helt til jeg våknet av og massevis av med lys. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2433 Del Skrevet 8. mai 2016 Da kommer du til å få en fin søndag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2016 #2434 Del Skrevet 8. mai 2016 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: --- Det siste har du helt rett i og det første der: Jeg tror at hun øver seg i å gå på sånne vanvittig høye hæler som ser ut til å være et must når man går på catwalken, selv om man går som en full dromedar. Nå var ikke det meningen å si at Rumle går som en sånn en. Hun har balansen intakt og går som en grasiøs gazelle som er iført sin kledeligste favorittpose. Med høye hæler. *sitte med et fjernt blikk, dypt inni tankene sine....og beundre oppsatsen* --- Hmm? 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN! Sender varme tanker til dere hver dag. Anonymkode: cfbbf...4aa Så hyggelig å høre Tusen takk for fine ord, hvem enn du er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2435 Del Skrevet 8. mai 2016 Nemlig. Tror at jeg skal benytte anledningen til å sende en akkurat passe temperert tanke tilbake til 4aa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2016 #2436 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvordan går det med deg i varmen, hopla? Har du funnet frem viftene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2437 Del Skrevet 8. mai 2016 16 minutter siden, dalagirl skrev: hahaha Jammen det var helt sant, dalagirl... ...og jadda, de er fremme alle sammen, Rumlemor. Sesongen har begynt tidlig i år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2438 Del Skrevet 8. mai 2016 Hoppe søker sommerjobb på viftefabrikken Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2016 #2439 Del Skrevet 8. mai 2016 Er det et firma som leier ut personlige viftere (meg) for folk som vil ha litt eksklusivitet i hverdagen ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2440 Del Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Er det et firma som leier ut personlige viftere (meg) for folk som vil ha litt eksklusivitet i hverdagen ? Jeg tenkte du kunne være sånn som satt foran en og en vifte for å teste at viftene fungerte, eller noe annet Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå