Gjest nupp Skrevet 8. oktober 2011 #121 Del Skrevet 8. oktober 2011 Han ligger i blomsterbedet og gauler "nå skal vi skilles, Johanne" hahahah :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. oktober 2011 #122 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Har besøk av jentungen min som leker med guttungen hennes. Hører de koser seg. Bra jeg har en super nabo, ellers hadde jeg neppe orket å bo her (for SÅ lytt er det). Endret 8. oktober 2011 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #123 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hører ikke noe fra naboene i dag. Kanskje de endelig har bestemt seg for å ha en rolig søndag uten oppussing og gressklipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ei gammel dame har besøk av sin familie og har antagelig barnebarns barn på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. oktober 2011 #125 Del Skrevet 11. oktober 2011 En nabo er ute og lufter hunden sin. Ser ut som en kongepuddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 12. oktober 2011 #126 Del Skrevet 12. oktober 2011 Sitter i underbuksa og ser på TV. Han er ikke mye sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. oktober 2011 #127 Del Skrevet 12. oktober 2011 Snekrer i garasjen. Bank bank bank, skjææærelyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 13. oktober 2011 #128 Del Skrevet 13. oktober 2011 De til høyre er på jobb, de til venstre er ikke hjemme, men aner ikke hvor de er (de jobber de merkeligste tider jeg noensinne har vært borti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 13. oktober 2011 #129 Del Skrevet 13. oktober 2011 Han ene sover etter å ha jobbet til midnatt og tydeligvis gjort storrengjøring hjemme når han kom hjem, om jeg skal tolke nattens bråk riktig. Han andre har som vanlig låst seg inn bak sorte gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 15. oktober 2011 I dag er flere høstkledde naboer ute og fikser opp fellesarealet sammen. Det er barn som leker, trillebårer, raker og spader. Snart kommer vinteren og legger seg over nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. oktober 2011 #131 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har på radioen så høyt at vi kan høre hva de sier om vi er på soverommet (og høre diskanten/bassen eller hva det heter) i alle andre rom), SAMTIDIG som han står ute på gangen og snakker høyt og skjærende med en eller annen. Tidenes mest irriterende, ekle, nysgjerrige, masete og høylydte gamle nabo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. oktober 2011 #132 Del Skrevet 15. oktober 2011 Bråker. Som vanlig. HVORFOR?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 15. oktober 2011 #133 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hører verken musikk eller fottrinn, så jeg regner med at hun enten sover eller er ute og går, mest sannsynlig det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 15. oktober 2011 #134 Del Skrevet 15. oktober 2011 Etter duften å dømme lager en av dem vafler. Én bra ting ved å bo i en gammel bygård som trekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i_c_bear Skrevet 18. oktober 2011 #135 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er heeeelt stille. Endelig. Det har vært en bråkete morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #136 Del Skrevet 18. oktober 2011 De borrer i veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kan høres ut som om de ommøblerer i dag? Det er i alle fall noe som skjer i den leiligheten der. Ting blir bært bort til bilen deres også. Kasser som skal kastes eller gis bort til godt formål, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 22. oktober 2011 #138 Del Skrevet 22. oktober 2011 Han ene ble ufrivillig vekket litt for tidlig for han smalt igjen baderomsdøra etter å ha trampet over gulvet. Det var min hund som bjeffet som vekte ham, men jeg vet at han er ikke er sur på meg da Han andre fortet seg ut til butikken så fort jeg hadde lukket igjen ytterdøra. Sliter litt han stakkar og holder på å besvime dersom vi er ute og han føler at han må hilse. Ikke lett med angst stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #139 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lufter og det kommer snikende en god, stekt middagsduft fra min nærmeste nabo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. oktober 2011 #140 Del Skrevet 29. oktober 2011 Spiller musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå