Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 22. september 2011 En av dem, en gammel mann, mater fuglene på sin veranda. Det er det ikke lov til i fellesskapet her pga rotter etc. Det gjør han alikevel hver dag og mengden av fuglemøkk på min veranda er igjen økende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. september 2011 #82 Del Skrevet 22. september 2011 min er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i_c_bear Skrevet 22. september 2011 #83 Del Skrevet 22. september 2011 Min nabo gikk nettopp ut for å lufte hunden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 22. september 2011 #84 Del Skrevet 22. september 2011 Min nabo så ikke at jeg tok mwg en rötk på trappa, så når han skulle ut så sto han med fingeren godt oppi nesa mens han låste döra. Han ble skikkelig flau når han oppdaget meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 22. september 2011 #85 Del Skrevet 22. september 2011 Han er enten veldig stille eller ikkje heime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 23. september 2011 #86 Del Skrevet 23. september 2011 Høres ut som en av mine naboer er hjemme å skjenner på ungene, mens den andre naboen driver på å bærer en hel dunge med lammelår inn ifra bilen. ? hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. september 2011 #87 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg håper min er ute å lufter valpen når jeg er hjemme om 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #88 Del Skrevet 23. september 2011 Han (naboen min) har sex med kona si akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. september 2011 #89 Del Skrevet 23. september 2011 Han spiller fløyte!! Ærlig talt, klokka er halv 12 på en fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 23. september 2011 #90 Del Skrevet 23. september 2011 naboen sitter i en sofa med en pc på fanget. kanskje det er bare gjenskinn av meg i vinduet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. september 2011 #91 Del Skrevet 23. september 2011 naboen sitter i en sofa med en pc på fanget. kanskje det er bare gjenskinn av meg i vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 23. september 2011 #92 Del Skrevet 23. september 2011 Vet ikke, de er helt stille. Vet egentlig ikke om de er hjemme engang, har ikke sett de i hele dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 23. september 2011 #93 Del Skrevet 23. september 2011 Han sitter og snakker med ei på skype (helt sant, skriver blogginnlegg om dt nå faktisk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 24. september 2011 #94 Del Skrevet 24. september 2011 Tramper hardt og hopper opp og ned! Det er lov med tantebarn besøk, og det er lov å ta hensyn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 24. september 2011 #95 Del Skrevet 24. september 2011 Siden det er helt stille der oppe nå, og de hadde både vors, fest og nach der i gårkveld/-natt; så regner jeg med at de sover ut rusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. september 2011 #96 Del Skrevet 24. september 2011 Han ene er på vei hjem fra Hellas i dag, hun andre er en plass i nord-norge, de andre vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #97 Del Skrevet 24. september 2011 Spiller kjempehøy musikk. Heldigvis har vi samme musikksmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #98 Del Skrevet 24. september 2011 Naboen tok med seg kona og kjørte et sted.Vet ikke hvor de skal .Kanskje på hyttetur eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. september 2011 #99 Del Skrevet 24. september 2011 Naboene mine er helt stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 24. september 2011 #100 Del Skrevet 24. september 2011 Hva huseier over oss gjør (vi bor i sokkel) vet jeg ikke, for der er det stille. Men nabomannen i huset ved siden av sitter på dataen sin på kjøkkenet som han gjør hver kveld (vi har fått det for oss at han spiller poker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå