Gå til innhold

Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skremmende med alle som støtter Breiviks holdninger. Det var jo akkurat det han sa, at om noen år vil folk takke han og forstå meningene hans. 

Jeg hater de fleste mennesker. Jeg mener at 90% av jordas befolkning er idioter. 

Anonymkode: b667d...418

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er sykt hvor mye penger som brukes på mennesker som aldri kommer til å yte samfunnet. Eks psykisk funksjonshemmede, multihandicappede ol. De har folk rundt seg 24 timer i døgnet, som oftest helsepersonell som koster. I tillegg kommer medisinsk behandling som er dyrt. 

Jeg synes også det er vilt å utsette døden på sterkt demente med antibiotika beh og div andre beh. Vi aner ikke hva slags livskvalitet de har, de fleste har lav livskvalitet så fort de kommer inn dørene på et sykehjem og demente klarer ikke å uttrykke følelser, smerter ol. 

Anonymkode: 90035...8b8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.2.2016 at 16.14, AnonymBruker skrev:

Tenker at det ikke er riktig å bruke millioner av skattekroner, og risikere liv og lemmer på redningspersonell som må ut å redde en eller annen dust som selv har satt seg i livsfare ved å drive med ekstremsport som f.eks kaste seg utifra fjell.

 

Anonymkode: 88645...57c

Dette må de betale selv, de må selv dekke helikopter og det som er. Var hvert fall sånn før :)

- Jeg syns dyr er veldig mye mer verdt enn mennesker, jeg hadde ikke nølt med å redde et dyr før et menneske. Med mindre det var min familie, da hadde jeg gjort det jeg kunne for å redde begge.

- Jeg ser ned på de som bruker sminke og andre produkter som er testet på dyr, de er åpenbart mindre begavede.

- Jeg ønsker ikke de som mobbet meg gjennom hele barndommen noe godt, jeg ville blitt glad om de opplevde noe grusomt.

- Jeg støtter Breiviks meninger, jeg støtter bare ikke handlingen hans.

- Jeg vil ha barn, men tror ikke jeg ville elsket barnet like mye som hunden min.

- Jeg ville ikke adoptert, med fare for å ikke se på barnet som mitt eget. Skulle jeg gjøre det, så måtte det blitt et nordisk barn.

- Jeg skulle ønske vi sperret grensene og sendte ut 90% av de som er her uavhengig av alder, sykdom og kjønn.

Den 25.2.2016 at 21.46, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 91cb3...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at alle som har stemt for og enda støtter vårt ødelagte, muslimske samfunn skal bli straffet og fengslet for landssvik. De burde heller aldri få barn. Jeg mener de har bidratt til å ødelegge Norge som land og har tatt vår frihet. De har også store mengder voldtekter og voldsangrep på samvittigheten, det gjelder først og fremst politikere. 

Anonymkode: ff87c...86d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Den norske kulturen er utrolig selvopphøyende og folk flest sin empati strekker seg akkurat så langt som til det punktet at de selv må ofre noe. Skulle feks likt å sett hvor mange som var positive til ubegrenset innvandring om det hadde innebært kutt i deres egne velferdsgoder som faktisk svir litt. 

- Jeg misliker selvproklamerte "aktivister", som kaster seg på og hyler ut politisk korrekte meninger, når engasjementet ikke stikker dypere enn at man dropper idealene så snart man selv må ofre noe. "Jeg er eegentlig imot palmeolje, men Freia påskeegg er så forbaska gode at jeg spiser de likevel". Det er lett å være "mot pels" når man egentlig ikke ofrer noe som helst for det, annet enn å droppe Canada Goose-jakken (som man egentlig ikke hadde råd til å kjøpe uansettl). 

- Et annet irritasjonsmoment er de som sitter hjemme med ræva plantet i sofaen og sender hjerter og gråtesmileyes (wtf?) i hytt og pine i kommentarfelt, som om dette hjelper flyktninger eller noen som helst forøvrig. 

- Overvektige kvinnfolk som tror at måten å skape større aksept for størrelsen sin på er å rakke ned på og sykeliggjøre vanlig tynne jenter, og samtidig gjør "overvekt" synonymt med "former". 

- Kvinner er kvinner verst når det gjelder kroppspress. Det er vi kvinner som dyrker kroppspress når vi diskuterer, kritiserer og skal mene noe om andre kvinners kropper og utseende ned til minste detalj, og det er vi som er forbrukere av varer som frontes av idealkvinnen og dermed forsterker normen. 

- Ikke kontroversielt utenfor KG, men her banner jeg nok i kirken: Jeg mener at folk som sitter anonymt på nettforum og bruker mangfoldige timer på å systematisk kritisere og lete etter feil hos enkeltpersoner under påskudd om at engasjementet dreier seg x-antall samfunnsnyttige saker, lyver så de tror det selv.

- Det verste er uopplyste mennesker med sterke "meninger". Alle mangler vi kunnskaper på noen felt, men de fleste av oss har da selvinnsikt nok til å ikke mene noe om ting vi ikke har forutsetninger for å mene noe om. Eksempel fra denne tråden: "Jeg tror ikke på ADHD og dysleksi, tror det bare er mangel på oppdragelse og latskap" WTF? 

Jeg tror ikke på diabetes, tror det bare er folk som er drittlei av å spise sukker og leter etter en unnskyldning for å fråtse i noe annet... :fnise:  
 

Endret av Chestnut
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til: Jeg mener at mennesker oppdratt i konservativt religiøse miljøer (jo større sosialt press, jo verre) i realiteten blir fratatt muligheten til å leve livet sitt som et selvstendig og autonomt individ.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende med alle som støtter Breiviks holdninger. Det var jo akkurat det han sa, at om noen år vil folk takke han og forstå meningene hans. 

Jeg hater de fleste mennesker. Jeg mener at 90% av jordas befolkning er idioter. 

Anonymkode: b667d...418

Hvorfor er det skremmende? Meningene hans kan være fornuftige uten at metoden er det. Jeg har selv tenkt på mange av argumentene hans i flere år før 22.07.11. 

Forøvrig er det litt merkelig at du synes det er skremmende at mange forstår hans argumentasjon, samtidig som du selv hater 90% av mennesker her. 

Anonymkode: 5ca04...9a6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.2.2016 at 16.39, AnonymBruker skrev:

- Har null respekt for kvinner/jenter med "flink pike" syndrom. Ser på dem som nevrotiske.

- Synes pensjonister ofte er frekke.

- Hater panikk-kosing på sommeren,"nå må vi grille, bade, spise jordbær, plante og være blid hver eneste dag".

- Synes naboer er irriterende selv om de egentlig ikke har gjort noe galt.

- Kan ikke fordra mennesker som sniker inn selvskryt i en samtale, gjennomskuer dem hver gang.

 

PS! Er ikke stolt over disse meningene.

 

Anonymkode: aebae...514

kunne ikke vært mer enig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å arve ting som kan gi økonomisk gevinst. Om man er barnet til en riking så har man ikke fortjent pengene mer enn noen andre 

- kommer til å arve mye penger selv

Anonymkode: 137df...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chestnut skrev:

- Det verste er uopplyste mennesker med sterke "meninger". Alle mangler vi kunnskaper på noen felt, men de fleste av oss har da selvinnsikt nok til å ikke mene noe om ting vi ikke har forutsetninger for å mene noe om. Eksempel fra denne tråden: "Jeg tror ikke på ADHD og dysleksi, tror det bare er mangel på oppdragelse og latskap" WTF? 

Jeg tror ikke på diabetes, tror det bare er folk som er drittlei av å spise sukker og leter etter en unnskyldning for å fråtse i noe annet... :fnise:  
 

Var den siste setningen ironisk? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det går an å arve ting som kan gi økonomisk gevinst. Om man er barnet til en riking så har man ikke fortjent pengene mer enn noen andre 

- kommer til å arve mye penger selv

Anonymkode: 137df...418

Men har ikke den avdøde som har spart opp alle disse verdiene fortjent retten til å delegere livsarven sin til den han/hun måtte ønske? 

Anonymkode: a21f6...ac9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.2.2016 at 19.14, Aegon Targaryen skrev:

Utroskap er ikke galt 


Hvorfor er ikke utroskap galt? 

Anonymkode: a046d...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Hvorfor er ikke utroskap galt? 

Anonymkode: a046d...c08

Fordi slik jeg ser det så er ikke mennesker skapt for å leve i monogami. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal jeg begynne...?

 

- Folk med generelt dårlige gener burde tenke seg om to ganger før de reproduserer

- Kvinnfolk syter utrolig mye, og jeg er dritt lei av det. De er masete, needy og skjønner seg rett og slett ikke på mannfolk flest.

- Folk som snoker i andres privatting har mistet min respekt.

- Dyreelskere (ut over det vanlige) og vegeterianere er noe av de verste og ekleste menneskene jeg vet om.

- Hvis gamle mennesker så skrøpelige at de ikke kan stå på en buss burde de skaffe seg TT-kort.

- Har svært liten forståelse for folk som sliter psykisk, og mener i de fleste tilfellene at de bare "kan ta seg sammen". Jeg har en veldig sterk psyke selv, og sammenligner meg hele tiden med andre og forventer at alle skal være like sterke som meg.

- Jeg misliker sterkt barn, og har du et barn som slår seg vrangt på bussen, burde dere begge gå av.

- Vi trenger folk som jobber i butikk, men jeg ser ned på dem. Gjør de noe feil tenker jeg at de er idioter og at det er grunnen til at de ikke har hatt mer suksess i livet.

- Folk som bærer seg over å bli stukket med nåler burde ta seg sammen og oppføre seg som voksne mennesker.

- Har ingen respekt eller forståelse for de som setter dyr høyere enn mennesker. Jeg mener de er helt gale.

- Feite mennesker er ekle. Ikke overvektige mennesker, men virkelig feite mennesker.

- Alle sinte menn har liten penis.

- Skryter du av å gi til veldedighet (utenom å rekruttere andre), gjør du det kun for deg selv, og jeg ser ikke på personen som noe bedre menneske av den grunn. Snarere tvert imot.

- Småbarnsfamilier har det rotete og ekkelt hjemme hos seg. Spesielt hvis de har hund.

- Rotete mennesker er generelt ekle.

- Jeg tåler ikke mennesker som stemmer på venstresiden. Jeg ser på dem som ekstreme og dumsnille.

- Folk flest har ikke lenger respekt for ekteskap, og burde avstå fra å gifte seg. Jeg mener også at det er en religiøs tradisjon, og at det er repektløst å gifte seg kirkelig, for så å snakke dritt om religioner i etterkant.

- Jeg har fordommer mot religiøse mennesker, selv om jeg selv er troende.

- Liker ikke å resirkulere.

- Synes rasisme mot hvite har blitt mye større enn rasisme mot svarte. Mye dobbeltmoraler.

- De som ikke klarer å være uten kjæresten i et par dager er svake.

- Barn flest er ikke oppdratt bra, selv om foreldrene tror de er verdens snilleste barn er de i realiteten bortskjemte drittunger.

- Jeg jobber på sykehjem, og er direkte flau over norske mennesker som bare overlater all jobben til personalet. Hvis jeg hadde hatt lov, ville jeg gitt følgende beskjed til pårørende: Vask din egen mor! Stell meg henne, lag mat til henne og ta deg av henne. Hun har gjort det samme med deg, og du skylder henne dette. Pleiepersonalet skal kun være der til medisinering, ekstrahjelp og ta oss av de som IKKE har noen. Pårørende skulle bare visst hvor mange av disse gamle krokene som begynner å gråte av sorg hver gang de drar hjem, og de er igjen etterlatt til seg selv. Her har vi mye å lære av andre kulturer.

- De som drar på nattklubber og hører på topp 20-lista eier hverken smak eller personlighet.

- Jeg ser ned på de som ofte er borte fra jobben, folk flest i dag eier ikke arbeidsmoral.

- Synes pels er superfint.

- Selvmord er utrolig egoistisk.

- Menn som ser ned på feministbevegelsen føler seg bare truet, og er mindre menn i mine øyne.

 

Når sant skal sies er jeg veldig åpen om alle disse meningene da :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ofte sier "ikke for og være rasistisk, men....", når jeg innerst inne vet at jeg er det til en viss grad. Og jeg er ikke stolt av det. Har nok mest med frykten for det ukjente og gjøre, kjenner ingen innvandrere hverken fra skole, jobb, nærmiljø eller mine barns barnehager. (Og jeg bor i Oslo!!)  kan gjerne hjelpe/donere klær/penger, men ønsker ikke ha de som nabo. Grusomt.  

Anonymkode: c5e62...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det mye skremmende lesning!! :ohmy: Så slitsomt det må være å gå rundt å "hate folk som er vegetarianere, dyrevernere, utviklingshemmede, folk med downs, barn, menn, foreldre osv osv.."  Kanskje folk heller burde gå en runde med seg selv og reflektere litt over hva som har skapt disse tankene/meningene. 

Anonymkode: a03a8...6a9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del kontroversielle meninger, ikke alle jeg er stolt over. 

-Mener dagens moderne demokrati dypest sett er meningsløst. Folk flest er for dumme til å velge hvem som skal styre (bare se på partiet som angivelig er for nettopp "folk flest"). Er heller for et slags meritokrati/teknokrati etter gamle greske idealer (som i Platons utopiske idealstat Kallipolis). 

-Synes fengselsstraff i det fleste tilfeller er meningsløst.

-Har dessverre fordommer mot svært mange typer mennesker. Kan ikke fordra f.eks konspirasjonsteoretikere, "alternative" (dvs tror på healing, engler, homeopati, Snåsamannen etc - foretrekker faktisk langt religiøse folk over "spirituelle" personer), dyrevernere, veganere/vegetarianere, hipstere, folk som er svært opptatte av mote og/eller interiør, kostholds/slankings-fanatikere, folk som tar plastiske operasjoner, folk som bare er interessert i barna sine, folk som koker over i kommentarfelt på Facebook, folk som poster "visdomsord" på Facbook, folk som har gått på "livets harde skole" osv. Hender jo jeg snakker med slike, og må innse at de er hyggelige folk likevel. Men innbiller meg liksom at de er unntakene. 

-Tror de fleste som hjelper andre gjør det for å føle seg bra selv/fremheve seg selv, i alle fall de som skryter av det etterpå. Hater generelt folk som skryter av seg selv.

-Synes ikke synd på mange av dem som defineres som "fattige" i Norge, fordi svært mange av dem er skyld i det selv. Grunnen til at fattige nordmenn er fattige, er stort sett at de har pådratt seg en haug med forbruksgjeld. Synes synd på barna deres, men ikke på de voksne som selv har satt seg i denne situasjonen.

-Synes yrker som "coach" og personlig trener er totalt verdiløse og latterlige.

Pluss et par til som jeg ikke vil skrive her...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at verden går raka vegen til helvette. Og det skjer raskt! Innvandringen vil destabilisere og gjøre vesten utrygt, farlig og deperimerende. Til slutt vil vi få en masseutryddelse av hvite mennesker, lik holocaust. Borgerkriger kommer til å ramme alle vestlige land samtidig, slik at vi ikke kan hjelpe hverandre millitært. Når hele samfunnet i vesten bryter sammen så kommer statene i afrika og midt-østen til å forsyne "sine" innbyggere i vesten med våpen og mat helt til vi er fullstendig utryddet som skadedyr. Jødeutryddelsen blir en liten hendelse sammenlignet med det som kommer til å bli gjort mot det hvite mindretall i Europa, Amerika og sør-Afrika. Når alle våre menn, kvinner og barn er utslettet fra historien og jordens overflate, kommer alle skogområder til å kuttes ned for å brødfø den resterende og raskt voksende befolkningen. Fler og fler arter utryddes og mer og mer av jorda vil bli til ørken. Så kommer nye kriger til å bryte ut mellom de som er igjen til vi får et anarkistisk voldssamfunn der ingen ting fungerer og det blir drep eller bli drept. Til slutt fordamper alt vannet og jorda blir til en svær ørken lik Mars. 

 

Dere tenker at det vil ta milliarder av år for dette å skje. Jeg gir det 100 år før vi entrer første fase (global krig og utslettelse av vestlige folk). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...