Gå til innhold

Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 24. februar 2016 at 14.24, AnonymBruker skrev:


- Jeg er misunnelig på dem som har hatt en snill, omsorgsfull og godhjertet pappa gjennom livet. Jeg blir direkte lei meg, får tårer i øynene og litt sint når jeg ser dette på filmer eller i virkeligheten da jeg ikke har hatt dette, og som har ødelagt mye i følelseslivet mitt. (ikke sagt til noen andre enn psykolog)

Anonymkode: 9729e...ce2

Det var litt godt å lese noen som er likedan meg på dette området. 

Anonymkode: 4c7b6...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, gjest aa skrev:

Umodne lærere som ser ned på andre.

Huh?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sterkt funksjonshemmede (rullestolbrukere med nada hjernefunksjon) er kun en stor plage for samfunnet og krever ekstremt mye ressurser . 

- Skulle ønske vi bare var nordmenn i Norge. (ja, vet alle stammer fra et eller annet sted men dere skjønner hva jeg mener) 

- Feite folk burde slutte å klage og heller gjøre noe med problemet. 

- Hater ghetto damer som skal bråke om alt mulig. 

- Mange eldre mennesker er så jævlig frekke.

Anonymkode: 8a83f...381

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange er late. Jobber selv 100% stilling på sykehus. Mens alle kollegaer jobber mindre stillinger pga de makter ikke jobbe mer. Men så drit i å skrubbe huset annen hver dag da.

Synes barn nå for tiden nærmest blir overvåket. De klarer da dra på en fotballtrening uten foreldre til stede. 

Synes såkalte flinkepiker er patetiske.

Synes menn er dummere enn kvinner.

Synes mennesker som er enig med ABB er dummere enn snittet. Samtidig som de beskylder folk som ikke har samme holdninger for å være venstrevridde og naive. Nei er ingen av delene.

Synes de som blir imponert av penger, titler eller yrker er patetiske. 

Synes abortmotstandere og dyrevernere er slitsomme mennesker.

Synes selvmord er en grei løsning når man blir lei.

Synes de som holder ut i dårlige forhold eller går tilbake til eksen er svakere mennesker enn andre.

Kunne nok laget en liste på 10 sider minst

 

Anonymkode: 2fe54...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fremmede enten seksuelt trakasserer eller slenger dritt til meg helt uprovosert ønsker jeg dem døde. Ikke bare i det det skjer, jeg kan gå opp til en uke å håpe at vedkommende får et salig nakkeskudd. 

Anonymkode: 5aa81...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til;

Jeg hørte fra samboeren min som hadde vært på et museum i utlandet(husker ikke helt hvor), der de viste gamle straffemetoder og torturredskaper. Der viste de eller fortalte om en straffemetode de brukte hvis en ektemann eller kone hadde vært utro. Personen måtte stå en viss periode ute på gata i offentligheten med en grisemaske over hodet for å vise andre at han eller hun hadde vært utro mot sin ektefelle:fnise:

Kunne faktisk sett for meg at det kunne blitt tatt i bruk i Norge :fnise: 

Anonymkode: 6e602...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...