Gå til innhold

Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 24.2.2016 at 23.11, Gjest Badebuksa skrev:

Jeg liker ikke misantropi

Jeg har fordommer mot dyrevernere

 Regner med at de er veganere som setter dyr høyere enn mennesker

 

Dunt spørsmål men... hva er misantropi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Maleficenta skrev:

Dunt spørsmål men... hva er misantropi?

Menneskehat. Det kommer fra gresk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
8 timer siden, Høsta skrev:

- Abort: Bør utføres i større grad. Downs/trisomi, jeg vil ikke, jeg kan ikke. Uansett grunn er greit.

- Jeg støtter ingen menn som ønsker å gjennomføre juridisk abort. det er altformye vingling. BRUK KONDOM/steriliser deg! jeg hadde en "far"/donor/vingler som ville bli far, men rundt uke 15 meldte han seg ut permanent fordi han hadde gjort en annen gravid. Jeg misliker at han faren/donor til mitt barn. Det går ikke an å holde det innfor 12 ukers grensen slik som abortgrensen.

- Å stille i Bikini fitness bør være bli psykiatrisk diagnose.

- Røykere bør betale ALL medisinsk behandling selv. Om så det er kvisebehandling.

- Å ta heis bør ha en avgift på rundt 100 kroner om trapp en tilgjengelig.

 

Hahahaha! Ja!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Arabella skrev:

Menneskehat. Det kommer fra gresk.

Åja ok. Rart å ta med i en trpd om syke meninger st man ikke liker det. Trodde ingen likte det. Hadde vørt sykere om vedkommende sa han likte det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn som hater innvandring er motbydelige!! Ikke at jeg er så begeistret for det heller.. Men hovedargumentet til de fleste mennene som vil stenge grensene er at de er kvinnefiendtlige/undertrykkende, men feminisme hater de og likestilling mener de har gått for langt... Så når de har bortimot like meninger som mange muslimer, hva faen er så galt at de kommer hit da?

(Mange) Norske menn er rasistiske, nazistiske og antifeministiske.. Den eneste gruppen igjen som de liker, er dem selv - hvite, ekle menn

Anonymkode: 82658...368

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker, "brands", type merkeklær, vesker. Uforståelig at det skal være viktig, at det er noe folk ønsker å bruke penger på. Jeg tror at i nær fremtid blir det sett på som svært harry, å bruke så mye penger på overfladiske ting som helt vanlige klær. Derimot "tekniske" klær (klær som holder komfortabel temperatur uansett vær f.eks) blir vanlige. 

At gentesting for helsegrunner bør bli vanlig. Både for å teste egen helse, risikofaktore, teste hvordan kan man reagere på forskjellige medisiner, hvilke mutasjoner man bærer på med tanke på fremtidig avkom eller fremtidig sykdom hos selv. Synes egentlig det burde vært anbefalt, hvis ikke obligatorisk, for begge foreldrene å teste seg før de begynner med å lagr barn. Da er de ihvertfall opplyste.

At vi ikke må fortette med å bygge høye blokker i Oslo! Jeg skjønner ikke, den strategien har jo ikke lyktes noen annen plass i verden, hvordan kan noen tro at det vil lykkes i Oslo? Det blir til at barnefamilier flytter ut av Oslo når den tid kommer, sammen med sine skattepenger, og de som blir igjen er ressurssvake, studenter og ensomme, og det er jo en oppskrift for å lage ghettoer på sikt. Og så tett, med bare asfalt imellom som det bygges nå i Nydalen. Mye bedre å fortette med å lage rekkehus, heller boligfeltet hvor alle får litt hagefelt, lekeplasser, hyggelige utearealer - der folk kan bo lenge, hele livet. Litt sånn som på Fornebu. Men kolonihager midt i Oslo må vekk, de plassene trenges for boligfelter og fellesarealer. 

Anonymkode: d3dc7...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Jeg blir oppgitt og skammer meg på vegne av enkelte folk som ser ned på de som sliter med angst, depresjon eller andre problemer og som har blitt uføretrygdet/går på nav pga dette. Alle er ikke like heldige i livet, desverre. Vær glad for at du er frisk og slipper å være avhengig av andre...

* Innvandrere/flyktinger som velger å ikke gidde å lære seg norsk, tilpasse seg norsk kultur og/eller være en del av samfunnet vårt, har ingenting her å gjøre.

* Burka, hijab, niqab og andre kvinneundertrykkende plagg burde vært ulovlig.

* Dyremishandlere og mishandlere generelt, mordere, overgripere og alt det andre pakket som gjør grusomme ting mot andre levende vesener, bør bli avlivet på stedet, kastet i en fengselscelle og glemt eller fått samme behandlig selv.

* De som klager over lite penger til mat og andre nødvendige ting, men å bruke penger til røyk og andre ubrukelige ting er null problem.

* Voldtekt er aldri kvinnens skyld. Menn får ha såpass selvkontroll på snabben sin....

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabloggere flest er noen overfladiske mindre intelligente bimboer. 

Anonymkode: b667d...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kittykat skrev:

* Voldtekt er aldri kvinnens skyld. Menn får ha såpass selvkontroll på snabben sin....

Med mindre det er kvinnen som voldtar selvfølgelig?

Anonymkode: 91cb3...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
9 timer siden, Kittykat skrev:

* Jeg blir oppgitt og skammer meg på vegne av enkelte folk som ser ned på de som sliter med angst, depresjon eller andre problemer og som har blitt uføretrygdet/går på nav pga dette. Alle er ikke like heldige i livet, desverre. Vær glad for at du er frisk og slipper å være avhengig av andre...

* Innvandrere/flyktinger som velger å ikke gidde å lære seg norsk, tilpasse seg norsk kultur og/eller være en del av samfunnet vårt, har ingenting her å gjøre.

* Burka, hijab, niqab og andre kvinneundertrykkende plagg burde vært ulovlig.

* Dyremishandlere og mishandlere generelt, mordere, overgripere og alt det andre pakket som gjør grusomme ting mot andre levende vesener, bør bli avlivet på stedet, kastet i en fengselscelle og glemt eller fått samme behandlig selv.

* De som klager over lite penger til mat og andre nødvendige ting, men å bruke penger til røyk og andre ubrukelige ting er null problem.

* Voldtekt er aldri kvinnens skyld. Menn får ha såpass selvkontroll på snabben sin....

 

Syns ikke det var noe rart eller sykt med disse meningene, er faktisk helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre det er kvinnen som voldtar selvfølgelig?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Hvis en kvinne voldtar en mann, så er kvinnens feil. Og omvendt. Den som voldtar bør ha kontroll på lysten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.7.2016 at 11.03, AnonymBruker skrev:

Norske menn som hater innvandring er motbydelige!! Ikke at jeg er så begeistret for det heller.. Men hovedargumentet til de fleste mennene som vil stenge grensene er at de er kvinnefiendtlige/undertrykkende, men feminisme hater de og likestilling mener de har gått for langt... Så når de har bortimot like meninger som mange muslimer, hva faen er så galt at de kommer hit da?

(Mange) Norske menn er rasistiske, nazistiske og antifeministiske.. Den eneste gruppen igjen som de liker, er dem selv - hvite, ekle menn

Anonymkode: 82658...368

Selvsagt må man jobbe mot feminismens diskriminering på samme måte som muslimers diskriminering. At du ikke kan se dette kommer nok av at du mangler livserfaring :)

Anonymkode: ea57e...d09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.8.2016 at 23.49, Kittykat skrev:

* Voldtekt er aldri kvinnens skyld. Menn får ha såpass selvkontroll på snabben sin....

 

Jeg følte bare at dette nesten må poengteres, men det er ingen menn som mener at en voldtekt er kvinnens skyld. Jeg regner med at du feks viser til at man ber folk om å tenke på hvordan de går kledd, men å be folk ta forhåndsregler for slik verden er er ikke det samme som å si at det er din feil om bilen din ble stjålet når du valgte å ikke låse den.

Anonymkode: ea57e...d09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg misliker barn sterkt. Barn er irriterende, masete, klengete, uforskammede små bakteriebomber. 
- Jeg syns kvinner som får barn på barn på barn med forskjellige fedre er dumme. 
- Jeg føler et stort ubehag når jeg er rundt utlendinger og funksjonshemmede/psykisk utviklingshemmede. Vet ikke hvor jeg har dem/syns de er ekle. 
- Jeg tror på alt ifra spøkelser til Loch Ness-monsteret - bortsett ifra gud. 
- Jeg har ingen respekt for religiøse mennesker. Gjelder alle religioner, men muslimer mest.
- Jeg hater når feite mennesker klager over at de er feite uten å gjøre noe med det. Er ikke så vanskelig å legge fra seg pottingsen og gå seg en tur.  
- Hvis du ikke har jobb, NAV betaler bostedet ditt og du ikke er i fast forhold - DRIT i å få barn. Hvis du allikevel velger å få barn, og deretter klager over at du har så dårlig råd og aldri har tid til noe siden du tross alt er alenemor (virker som noen tror de har gjort seg fortjent til diplom pga. dette), så kom faen ikke og forvent sympati fra meg. 

Anonymkode: e9404...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ALDRI synd på folk som dør av narkotika/alkoholmisbruk, ekstremsportutøving, fyllekjøring osv. Slike er for meg bare et bevis på at "natural selection" er reellt.

Anonymkode: e9404...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ALDRI synd på folk som dør av narkotika/alkoholmisbruk, ekstremsportutøving, fyllekjøring osv. Slike er for meg bare et bevis på at "natural selection" er reellt.

Anonymkode: e9404...81d

Du syns ikke synd på folk som har sykdommer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, DreamOn skrev:

Du syns ikke synd på folk som har sykdommer?

Ikke bestandig, nei. Da tenker jeg spesielt på dem som overhodet ikke ønsker hjelp. Vet f.eks. om et tilfelle hvor vedkommende tok en overdose og endte opp med store, alvorlige nerveskader i etterkant. Har mistet språk og kroppskontroll. Til tross for dette ønsker h*n å fortsette med narkotika om h*n noen sinne skulle bli "frisk". Da klarer jeg ikke føle sympati.

Anonymkode: e9404...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes barn er ok, men foreldre er ofte noen kravstore idioter. Absolutt alt skal være tilrettelagt for dem og deres barn. Om man det for eksemepel er ventetid i butikker eller andre steder bruker de masse tid på å blåse ut om hvor fælt det er for barna deres å vente så lenge og hvor sultne eller trøtte barna er.

(noe som kanskje er en direkte årsak til neste..... )

Ungdommen nå til dags er ofte late og bortskjemte og jeg er seriøst bekymret over hvordan verden ser ut om 50 år med denne utviklingen. Litt vondt i hodet er nok til fravær, de bor hjemme til de er langt oppi 20-årene og bruker det de tjener på vesker som koster en månedslønn eller til å sprøyte ting inn i pupper og lepper (gjerne med tilskudd fra foreldrene). Mange er altfor fine til å ta en vanlig jobb.

Jeg dømmer også de som ikke klarer å få seg jobb. Snakker ikke om de som trenger dagpenger eller støtte i noen få måneder. Det bør ikke være noe problem å skaffe seg en eller annen midlertidig deltidsstilling et eller annet sted innen rimelig tid. Det er greit å jobbe på McDonalds mens man venter på at drømmejobben som den flotte utdannelsen har gjort deg kvalifisert til skal dukke opp.

Og jeg synes det er for mange snåle diagnoser. ALLE har en diagnose og det er veldig ofte usynlige sykdommer og syndromer. For all del, jeg er sikker på at mange av dem er ekte altså), men det var ikke sånn 20 år siden. Det er utbrenthet, angst, ADHD, autisme, lærevansker.. for å nevne noen. Alt dette fantes før, men i min vennegjeng fra skolen er det kanskje et par stykker som har en av disse. 20 år senere virker det som det er et par som ikke har noe av dette (satt veldig på spissen selvsagt).

Jeg synes også at likestillingen har gått for langt. Menn er nå sjefet rundt av kvinner som er opplært til å stå på krava å til de grader. De kan ikke heve stemmen uten at det er psykisk mishandling eller at de er psykopater (enda en diagnose?). Lurer du på hvorfor mannen din ikke ryddet og vaske hjemme? Det er fordi han forventer å få beskjed om hva han skal gjøre og at det han gjør er gjort til feil tid eller på feil måte. (og ja, jeg er kvinne).

Gidder ikke engang å være anonym! :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...