Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann med møkkete arbeidshender?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ville bare anbefalt ham produkter ala "usynlig hanske". Ellers var jeg selv temmelig møkkete under neglene da jeg var gartner, selv om jeg skrubbet og skrubbet, så jeg er veldig overbærende med slikt. Var bare rein under neglene, i ferien og når jeg hadde vært lenge i bassenget.

en kollega av meg påsto at hun bare var ren på fingrene etter at hun hadde bakt brød :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet tidligere på verksted, og vi brukte veldig sterk såpe. Men skitten sitter godt. Etter en uke ferie var hendene rene og pene. Følte meg ofte dum i enkelte butikken da betjeningen så stygt på hendene mine...

Og de som snakker om hansker både usynlige og latex.. vel.. funker ikke så fint ute på anlegg eller inne på verksted. Skitten blir man uansett.

Anonymkode: 1d055...398

Klart man blir skitten, men poenget er at det ikke trekker langt inn i hendene når man bruker barrierekrem (riktig type, på riktig måte og ofte nok), derfor lar det seg mye lettere vaskes av. Den kremen jeg nevnte hadde de ved to bilverksteder jeg vet om, og det var lett å se hvem som gadd å bruke den, for å si det sånn :fnise:

Synes uansett ikke du trenger å føle deg dum i butikken bare fordi du har arbeidshender, men det ser kanskje litt feil ut hvis man har "skitne" hender på en veldig fin restaurant, eller om man går rundt i en dyr klesbutikk og kjenner på alle de lyse plaggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...