Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann med møkkete arbeidshender?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date på lørdag med en mann jeg har snakket med i to uker, kjemien på meldinger har vært svært god. Han bestilte bord til oss på gurmetresturant. 5 retters og vinpakke. Han var kledd i skjorte og bukse, velstelt hår. Men han hadde ekstremt møkkete hender. Svart skitt under neglene. Hver eneste rille, krinker og krok både på oversiden og håndflaten og alle fingrene og til og med neglbåndene var skitten. Det var veldig turn off for meg, grøsser ved tanken på å skulle spise mat han har tilbredt eller være intim med han. Han var ren og pen ellers og det vistes at fingrene var vasket, det var ikke heldekket skitt, men det var liksom helt grodd fast i alle rillene. 

Men. Jeg leser og hører stadig her og der at mange ønsker seg en "ekte mannemann med møkkete arbeidshender". Really? I teorien høres det kanskje maskulint ut, men i praksis? Vi møttes på lørdagkveld som vil si at han hadde vel fått vasket fingrene en del ganger siden han tok helg på fredag, likevel satt tydeligvis  møkka bom fast. 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vasker man motorolje av hender? Selv diesellukten sitter i hanskene mine i minst en dag når jeg er uforsiktig mens jeg fyller... Satt i bilen og lurte på hvorfor alt luktet diesel, var bare hanskene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han ikke kan vaske det av, så kommer det ikke til å havne i maten heller. Dersom man er veldig redd for det, så kan man jo bruke latekshansker når man lager mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over gjennomsnittet attraktiv (og ung) og det er faktisk noe sv det mest sexy jeg ser!! Må såklart ha store mannehender med synlige blodårer også da ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan vasker man motorolje av hender? Selv diesellukten sitter i hanskene mine i minst en dag når jeg er uforsiktig mens jeg fyller... Satt i bilen og lurte på hvorfor alt luktet diesel, var bare hanskene.

Han jobber ikke med bil, men er utendørs hele dagen og jobber med hendene. Jeg spurte han selvsagt ikke hva det kom fra, men i hans jobb virker motorolje usannsynlig. Men han virket ikke brydd i det hele tatt, eller unnskyldte seg for at de var litt ekstra skitne akkurat nå. Han strakk hånden over bordet for å holde i min, og strøk meg på hånden med den andre, han tenkte nok ikke over de skittene hendene sine i det hele tatt, så ser for meg det er helt naturlig for han å være sånn. 

Anonymkode: 10ced...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Når han ikke kan vaske det av, så kommer det ikke til å havne i maten heller. Dersom man er veldig redd for det, så kan man jo bruke latekshansker når man lager mat.

Hehe. Kan ikke heller menn bruke hansker når de jobber? 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe møkk ER vanskelig å få av. Antakelig så skjønner ikke folk det som nesten aldri har tatt i noe mer skittent enn sine egne truser og vaskefilla hjemme. Og får man ikke vasket det av, så havner det hverken i maten eller i trusene dine.

Men du får finne deg en akademiker, så slipper du det problemet. :)

Anonymkode: 63142...50d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Kan ikke heller menn bruke hansker når de jobber? 

Anonymkode: 10ced...f76

Prøv å skru på en bil med latekshansker og se hvor lenge de varer. De blir jo lurvete før du har åpnet panseret...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han måtte gjøre noe med sin eller andre sin bil. Man kan ikke gå å unnskylde sånt. Han var ren og velstelt ellers. Synes du virker litt vel jålete på det der. Synes du skal møte han igjen og se om hendene hans er sånne en gang til. Du kan jo eventuelt spørre hvorfor han er så skitten på hendene og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Prøv å skru på en bil med latekshansker og se hvor lenge de varer. De blir jo lurvete før du har åpnet panseret...

Hva med hockeyhansker?

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hockeyhansker?

Anonymkode: 10ced...f76

Lykke til, tviler på at det er komfortabelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Jeg er over gjennomsnittet attraktiv (og ung) og det er faktisk noe sv det mest sexy jeg ser!! Må såklart ha store mannehender med synlige blodårer også da ;-) 

Jeg ser den, at den typiske arbeidskar en attraktiv. Når skittene arbeidshender er noe av det mest sexy du ser(med til og med to utropsteng bak), har tanken aldri noen gang slått over på han faktisk stryker deg og tar på og i "blomsten din" med skitt og møkk? 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hockeyhansker?

Anonymkode: 10ced...f76

Hadde det vært praktisk, så hadde de nok gjort det allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser den, at den typiske arbeidskar en attraktiv. Når skittene arbeidshender er noe av det mest sexy du ser(med til og med to utropsteng bak), har tanken aldri noen gang slått over på han faktisk stryker deg og tar på og i "blomsten din" med skitt og møkk? 

Anonymkode: 10ced...f76

Hvis jeg ikke tar helt feil kan du faktisk bruke motorolje som glidemiddel uten at det er farlig (ikke ta det for god fisk, ville sjekket først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Lykke til, tviler på at det er komfortabelt.

 

4 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Hadde det vært praktisk, så hadde de nok gjort det allerede.

Ingen som forstår humor? Hockeyhansker til å skru bil er vel i samme gate som latekshansker. 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvis jeg ikke tar helt feil kan du faktisk bruke motorolje som glidemiddel uten at det er farlig (ikke ta det for god fisk, ville sjekket først).

Så kjekt. To fluer i en smekk. 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Ingen som forstår humor? Hockeyhansker til å skru bil er vel i samme gate som latekshansker. 

Anonymkode: 10ced...f76

Latekshansker kan du fint skru bil med, de bare funker ikke (de ble revet opp med en gang). Hockeyhansker saboterer deg og vil gjøre jobben umulig.

Og det er for sent for humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke blitt noen date nr 2 for min del om en fyr dukket opp med sånne hender. Synes det er så turnoff med sånne "arbeidskarer", gi meg heller en i uniform eller dress anyday :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mandige røffe hender som vises at han har vært og jobbet skikkelig. Pianofingre gir meg frysninger og er veldig turn off.

Anonymkode: ea656...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler "usynlig hanske". Om man smører på før man skal arbeide med skitne/oljete saker, vaskes det lett av etterpå. Som en bonus slipper man også såre og tørre hender.

Den typen eksen brukte het Kerodex 51, mener jeg å huske (men alle kalte den bare "usynlig hanske"). Finnes sikkert andre barrierekremer som fungerer på samme måte.

Hvis du ellers liker mannen, er dette problemet lett å fikse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...