Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann med møkkete arbeidshender?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Latekshansker kan du fint skru bil med, de bare funker ikke (de ble revet opp med en gang). Hockeyhansker saboterer deg og vil gjøre jobben umulig.

Og det er for sent for humor.

Jaja. Jeg nevnte forresten aldri latekshansker, kun hansker. Når man snakker om arbeid og sier hansker så kan man slå sammen to pluss to og forstå det er snakk om arbeidshansker man kan....*hold deg fast* arbeide med. 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja. Jeg nevnte forresten aldri latekshansker, kun hansker. Når man snakker om arbeid og sier hansker så kan man slå sammen to pluss to og forstå det er snakk om arbeidshansker man kan....*hold deg fast* arbeide med. 

Anonymkode: 10ced...f76

De er ikke oljetette. Det er en grunn til at sykepleiere bruker lateks og ikke arbeidshansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date på lørdag med en mann jeg har snakket med i to uker, kjemien på meldinger har vært svært god. Han bestilte bord til oss på gurmetresturant. 5 retters og vinpakke. Han var kledd i skjorte og bukse, velstelt hår. Men han hadde ekstremt møkkete hender. Svart skitt under neglene. Hver eneste rille, krinker og krok både på oversiden og håndflaten og alle fingrene og til og med neglbåndene var skitten. Det var veldig turn off for meg, grøsser ved tanken på å skulle spise mat han har tilbredt eller være intim med han. Han var ren og pen ellers og det vistes at fingrene var vasket, det var ikke heldekket skitt, men det var liksom helt grodd fast i alle rillene. 

Men. Jeg leser og hører stadig her og der at mange ønsker seg en "ekte mannemann med møkkete arbeidshender". Really? I teorien høres det kanskje maskulint ut, men i praksis? Vi møttes på lørdagkveld som vil si at han hadde vel fått vasket fingrene en del ganger siden han tok helg på fredag, likevel satt tydeligvis  møkka bom fast. 

Anonymkode: 10ced...f76

Det viktigste er ikke det han har på henna, men det han bruker henna til og det han har mellom ørene og hvordan det brukes. 

Hender kan vaskes, endatil legges i bløt og bli renere og penere. 

Neste date får bli i svømmehallen før middag. Da blir hele mannen klorbehandlet. 

Anonymkode: 378a2...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Antlers skrev:

Anbefaler "usynlig hanske". Om man smører på før man skal arbeide med skitne/oljete saker, vaskes det lett av etterpå. Som en bonus slipper man også såre og tørre hender.

Den typen eksen brukte het Kerodex 51, mener jeg å huske (men alle kalte den bare "usynlig hanske"). Finnes sikkert andre barrierekremer som fungerer på samme måte.

Hvis du ellers liker mannen, er dette problemet lett å fikse :)

Jøss, takk for godt tips. Jeg hadde sett for meg kun ja og nei svar pluss begrunnelser på hvorfor i denne tråden. Blir det flere dater skal jeg bringe tipset videre etterhvert :-) 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er ikke det han har på henna, men det han bruker henna til og det han har mellom ørene og hvordan det brukes. 

Hender kan vaskes, endatil legges i bløt og bli renere og penere. 

Neste date får bli i svømmehallen før middag. Da blir hele mannen klorbehandlet. 

Anonymkode: 378a2...bd6

Får ta han med innom bilvasken på bensinstasjonen også. Høtrykkspyler tar det meste. 

Anonymkode: 10ced...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser den, at den typiske arbeidskar en attraktiv. Når skittene arbeidshender er noe av det mest sexy du ser(med til og med to utropsteng bak), har tanken aldri noen gang slått over på han faktisk stryker deg og tar på og i "blomsten din" med skitt og møkk? 

Anonymkode: 10ced...f76

Du vet at kuken hans, som skal inn i 'blomsten din' er langt fra det reneste og mest hygieniske. Sex er ofte skittent, rått og langt fra rent og pent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, men har til tider svarte hender, eller fingre. Det er fordi jeg jobber med trær og frukt hvor det setter seg skitt i fingrene/huden. Dette går ikke bort ved vask, selv om jeg bruker sterk industrisåpe. Etter endt arbeidsperiode tar det gjerne to til tre uker før det forsvinner. Det smitter på ingen måte, jeg kan kladde på hvite duker uten å avsette svarte flekker. 

Anonymkode: e8bca...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller grove møkkete arbeidshender enn tynne bleke kontorrottehender. 

Anonymkode: 378fd...4c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis burde vel det meste av skitt gå av etter alle håndvaskene når man har vært på do + når man har dusja og virkelig gnidd hendene med såpe.. jeg syns det høres litt ekkelt ut med så skitne hender :sjokkbla: spørs hvor nøye han er med håndvasken? Eller er det virkelig noe man kan jobbe med ute som setter skitten så godt fast at det sitter igjen nesten uansett hva? Tenker at hvis det bare er bitte litt noen steder, som i små sprekker eller noe, så gjør det jo ingenting.. men det hørtes mye ut i dette tilfellet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er dette et eksempel på en akademiker? Du vet at bakterier ikke er synlige? At du kan ha mer bakterier og lumskheter på hendene dine som ser rene ut, enn han har med synlig svarte? Det er nesten litt morsomt hvor enkle enkelte mennesker er.

 

Anonymkode: 32b35...073

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidshender er isolert sett sexy, men å dra på gourmetrestaurant med sånne hender er bare uaktuelt.

Anonymkode: 6a7d9...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet tidligere på verksted, og vi brukte veldig sterk såpe. Men skitten sitter godt. Etter en uke ferie var hendene rene og pene. Følte meg ofte dum i enkelte butikken da betjeningen så stygt på hendene mine...

Og de som snakker om hansker både usynlige og latex.. vel.. funker ikke så fint ute på anlegg eller inne på verksted. Skitten blir man uansett.

Anonymkode: 1d055...398

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe møkk ER vanskelig å få av. Antakelig så skjønner ikke folk det som nesten aldri har tatt i noe mer skittent enn sine egne truser og vaskefilla hjemme. Og får man ikke vasket det av, så havner det hverken i maten eller i trusene dine.

Men du får finne deg en akademiker, så slipper du det problemet. :)

Anonymkode: 63142...50d

Jeg har vokst opp på gård, så har vært borti mer dritt en du noen gang kan forestille deg (inkludert motorolje). Har likevel vært ren og pen hele tiden merkelig nok. Eller, det er ikke merkelig. Vi hadde en spesiell såpe med peeling som tok vekk alt, spesielt om man brukte børste i tillegg. Min mann er også fra bygda og skrur og holder på med bilen, og han er også helt enig med meg. Du får hendene rene om du prøver.

Anonymkode: ed431...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sasandra skrev:

Eller er det virkelig noe man kan jobbe med ute som setter skitten så godt fast at det sitter igjen nesten uansett hva? Tenker at hvis det bare er bitte litt noen steder, som i små sprekker eller noe, så gjør det jo ingenting.. men det hørtes mye ut i dette tilfellet? 

Ja, for eksempel å mekke på en dieseltraktor, og det må man hvis man har gård.

Ingen slags hansker funker, har prøvd.

Blandingen av diesel, motorolje og hydraulikkolje tar minst en uke å vaske/slite bort, mulig at det finnes rensemidler som virker, men de har nok gift eller etsemerke på etiketten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date på lørdag med en mann jeg har snakket med i to uker, kjemien på meldinger har vært svært god. Han bestilte bord til oss på gurmetresturant. 5 retters og vinpakke. Han var kledd i skjorte og bukse, velstelt hår. Men han hadde ekstremt møkkete hender. Svart skitt under neglene. Hver eneste rille, krinker og krok både på oversiden og håndflaten og alle fingrene og til og med neglbåndene var skitten. Det var veldig turn off for meg, grøsser ved tanken på å skulle spise mat han har tilbredt eller være intim med han. Han var ren og pen ellers og det vistes at fingrene var vasket, det var ikke heldekket skitt, men det var liksom helt grodd fast i alle rillene. 

Men. Jeg leser og hører stadig her og der at mange ønsker seg en "ekte mannemann med møkkete arbeidshender". Really? I teorien høres det kanskje maskulint ut, men i praksis? Vi møttes på lørdagkveld som vil si at han hadde vel fått vasket fingrene en del ganger siden han tok helg på fredag, likevel satt tydeligvis  møkka bom fast. 

Anonymkode: 10ced...f76

Mannen min jobber også utendørs hver dag, og ja, han har slike hender. Dette har ikke noe med urenslighet å gjøre, men en mann som bruker hendene sine i arbeid.
Takler du ikke det, så får du finne deg en kontorist eller noe.
Jeg bryr meg ikke, han har never som takler en støyt, og han er handy. Og han er en helst fantastisk massør,
 

Anonymkode: ff934...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har også ofte ''møkkete'' hender, bare at de egentlig ikke er så møkkete:fnise: Han jobber på verksted og hater å bruke hansker, da han mener det er enklere å komme til osv uten. Hjemme vasker han seg ofte, dusjer daglig, og bruker ofte sånn liten børste på hendene. For min del gjør det egentlig ingenting, da jeg ser hvor ofte han vasker seg uten at det går helt bort. Jeg tenker at så lenge de vasker seg grundig, så kan han gjerne ha litt sprekker og møkk på hendene.. Ikke alltid det er det enkleste å få bort heller, men om det ikke går bort etter grundig vask/skrubb, så er det ikke noe mer uhygenisk enn de fleste andre ting:D 

Anonymkode: d6298...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jobber ikke med bil, men er utendørs hele dagen og jobber med hendene. Jeg spurte han selvsagt ikke hva det kom fra, men i hans jobb virker motorolje usannsynlig. Men han virket ikke brydd i det hele tatt, eller unnskyldte seg for at de var litt ekstra skitne akkurat nå. Han strakk hånden over bordet for å holde i min, og strøk meg på hånden med den andre, han tenkte nok ikke over de skittene hendene sine i det hele tatt, så ser for meg det er helt naturlig for han å være sånn. 

Anonymkode: 10ced...f76

Tipper han er byggningsarbeider. De jobber med både betong, jern og i søla dagen lang. Noe av det går ikke vekk med vask, men han er helt sikkert ren. Synes du virkelig en grepa kar er turn off?

Anonymkode: ff934...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidshender er isolert sett sexy, men å dra på gourmetrestaurant med sånne hender er bare uaktuelt.

Anonymkode: 6a7d9...af6

Så håndtverkerene skal spise på kebab'en på hjørnet eller til nød på pub'en mens kun akademikerne kan få lov til å spise på Maaemo ?

Det er godt det ikke funker helt sånn ;)

- og er det nå 'møkk' når det ikke går bort med hverken vann eller håndskrubb på boks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...