Jolene Skrevet 3. mars 2016 #101 Del Skrevet 3. mars 2016 27 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Da har jeg sendt søknaden. Huff!! Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. mars 2016 #102 Del Skrevet 3. mars 2016 32 minutter siden, Jolene skrev: Lykke til!!!! Takk for det. Får jeg den, er jeg, unnsklyld utrryket, fucked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. mars 2016 #103 Del Skrevet 6. mars 2016 Snart er det mandag igjen og ny uke. I morgen har jeg møte med veilederen igjen. Kan ikke si at jeg gleder meg. Jeg tenker på hvordan jeg skal bli kvitt bitterhet som jeg har i meg som følge av å være arbeidsledig så lenge. Når jeg ser at en etter en klarer å få seg jobb og mange av de ender opp med meget gode stillinger. Når blir det min tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 14. april 2016 #104 Del Skrevet 14. april 2016 Har ikke sett en eneste stilling jeg kan søke på og vet ikke om jeg orker å bortkaste min energi på søknader som ender opp i bosset. Vennemafia vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 15. april 2016 #105 Del Skrevet 15. april 2016 Da tar jeg en 3 års pause fra å søke på stillinger. Neste innlegg i denne tråden blir i april 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerneku Skrevet 16. september 2016 #106 Del Skrevet 16. september 2016 Hvirdan går det? Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet 20. september 2016 #107 Del Skrevet 20. september 2016 Vet du pratet om nettstudier, vet ikke om du fortsatt er interessert i det men uit har nettstudie i bedriftsøkonomi som er gratis i forhold til BI. Du kan søke om å ta eksamen vet et universitet der du bor vil jeg tro https://uit.no/utdanning/program?p_document_id=380536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå