Gå til innhold

Møte jente som ikke vet hvordan jeg ser ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker jeg om jenter også, men jeg er jo også skeptisk til jentene som ser pene ut og sender melding til oss som ikke har profilbilde:-) 

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Det skjønner jeg godt, for det er jo veldig rart! Får jo absolutt null inntrykk. 

Anonymkode: c7a1d...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

Det tenker ikke jeg.

Anonymkode: 294d3...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

Jeg tenker alltid at de er egentlig er gift, men ute etter å være utro, og ikke ønsker å bli gjenkjent på et bilde. :laugh:

Anonymkode: 1d309...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

Samme tenker jeg. Jeg er ikke interessert i å møte noen som ikke tør å vise bilde av seg. Da tenker jeg at de ikke sto først i køen da genene ble delt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å legge ut øyeblikksbilde på Tinder lenger (lenge siden jeg har vært der)?

Jeg hadde en del Tinderdater en periode, men gikk lei. Mye hyggelige folk, lite "Netflix og chill"-typer i tredveåra tydeligvis :fnise: Jeg har visst en eller annen radar for å finne ok folk, har til gode å møte direkte idioter  (første runde for 10-12 år siden derimot, oh my, men da var det stort sett bare weirdoene som skaffet seg date på nett...), med unntak av en litt snodig fyr som var på utkikk etter en ny elskerinne i tillegg til kona (de hadde et åpent forhold) og den elskerinnen han hadde fra før. Ikke utpreget attraktiv (jeg gikk på date fordi han hadde en artig profil), ville personlig vært strålende fornøyd over å ha fått to til å ligge med meg om jeg var ham :laugh: 

 

Anonymkode: 8b0e7...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

Ditto 

Anonymkode: 1f24d...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte jenta og gikk helt greit. 

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Var hun pen? :) 

Anonymkode: 885db...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte jenta og gikk helt greit. 

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Fikk du svar på hvorfor hun ville treffe deg selv om du ikke hadde bilde?

Hele greia høres helt merkelig ut. Jeg tenkte at hun umulig kunne være oppegående. Hvorfor ta en sånn sjanse? Det er jo så mange lite attraktive menn.

Skal dere virkelig gå på dansekurs sammen?

Anonymkode: 4779a...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var hun pen? :) 

Anonymkode: 885db...361

Ja, godt over snittet pen.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du svar på hvorfor hun ville treffe deg selv om du ikke hadde bilde?

Hele greia høres helt merkelig ut. Jeg tenkte at hun umulig kunne være oppegående. Hvorfor ta en sånn sjanse? Det er jo så mange lite attraktive menn.

Skal dere virkelig gå på dansekurs sammen?

Anonymkode: 4779a...a5f

Spurte henne, men fikk ikke noe ordentlig svar og da ville ikke jeg pushe på det.  Er jo ikke noe gøy å bli pushet på ting man ikke ønsker å svare på og synes jo det er sporty gjort av henne uavhengig av hvorfor hun spurte meg på date.

Vært på dansekurs sammen og skal fortsette.  Gøy uansett hvordan det går.

TS

Jeg synes jo er gøy å bli bedt på date og sporty av henne å ta sjansen. 

Anonymkode: 65f8c...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20.2.2016 at 14.35, AnonymBruker skrev:

Ja, godt over snittet pen.

Spurte henne, men fikk ikke noe ordentlig svar og da ville ikke jeg pushe på det.  Er jo ikke noe gøy å bli pushet på ting man ikke ønsker å svare på og synes jo det er sporty gjort av henne uavhengig av hvorfor hun spurte meg på date.

Vært på dansekurs sammen og skal fortsette.  Gøy uansett hvordan det går.

TS

Jeg synes jo er gøy å bli bedt på date og sporty av henne å ta sjansen. 

Anonymkode: 65f8c...301

Artig, skulle ønske jeg også møtte en kul kar som var sporty og komfortabel nok til å gå på dansekurs med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, avida30 skrev:

Artig, skulle ønske jeg også møtte en kul kar som var sporty og komfortabel nok til å gå på dansekurs med meg :) 

Det kommer helt an på hva slags stilart det er. Nå er det jo mange kvinner som liker Salsa og dilldall, mens jeg foretrekker 80-talls disco f. eks ;) 

Anonymkode: 29943...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...