Gå til innhold

Møte jente som ikke vet hvordan jeg ser ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tinderprofil hvor man ikke kan se hvordan jeg ser ut, Satte bare opp bildet for å snoke på venner. Innimellom får jeg matcher, sikkert jenter som sveiper på alt. Men nå nylig fikk jeg en match med en jente som også startet samtale, har ikke vært så mye flyt i samtalen, egentlig lite kjemi, men hun lurte likevel på om vi skulle finne på noe sammen, hun inviterte meg med på prøvetime i dansekurs.

Greia er  at jenta ikke aner hvordan jeg ser ut samtidig som hun selv har postet en del bilder av seg selv og hun er middels pen så regner med hun kan velge og vrake i mange menn. Noe annet som er spesielt er at hun skulle ha med en venninne når hun skulle møte meg.

Ugler i mosen?

 

Anonymkode: 65f8c...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det virker litt spesielt, men kanskje hun synes det er litt spennende. Ikke vet jeg... Vil hun ikke se ansiktet ditt før dere treffes? Ikke utveksle noen bilder i det hele tatt? 

Anonymkode: 128b6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke uvanlig å ha med seg en venninne når man møter ukjente menn man ikke vet hvordan ser ut som man har møtt over nettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort i fra at det hele ender med at du blir gruppevoldtatt av en gjeng sexsultede rumenere. Med andre ord, kjør på!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det virker litt spesielt, men kanskje hun synes det er litt spennende. Ikke vet jeg... Vil hun ikke se ansiktet ditt før dere treffes? Ikke utveksle noen bilder i det hele tatt? 

Anonymkode: 128b6...e6c

Hun har ikke spurt om noe bilde, kun spurt om jeg vil være med på dansekurs i pardans .

Jeg tror ikke jeg virker spesielt interessant heller, vært ganske død samtale fra begge to, altså hun har ikke virket så interessert hun heller.  

3 minutter siden, Heiheisann skrev:

Nei, det er ikke uvanlig å ha med seg en venninne når man møter ukjente menn man ikke vet hvordan ser ut som man har møtt over nettet.

Tenkte ikke på det at jeg faktisk kunne være den "skumle".

1 minutt siden, MinnisMus skrev:

Du skal ikke se bort i fra at det hele ender med at du blir gruppevoldtatt av en gjeng sexsultede rumenere. Med andre ord, kjør på!

Nei, jeg vet jo ikke hva jeg skal være redd for, derfor jeg spør her på KG. 

TS

 

Anonymkode: 65f8c...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å utveksle snap før møtet om du er nervøs for at hun ikke skal like utseende ditt? 

Er nok ei som er lei de typiske "kjekkasene" på tinder og vil prøve noe nytt for å se om det klaffer. Er der innimellom selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send henne bilde da

 Spør om litt personlige ting også

For alt du vet er det reklameprofilen til danseprofilen, vet aldri hva slags markeds og rekrutterings triks folk bruker i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Inwe skrev:

Hva med å utveksle snap før møtet om du er nervøs for at hun ikke skal like utseende ditt? 

Er nok ei som er lei de typiske "kjekkasene" på tinder og vil prøve noe nytt for å se om det klaffer. Er der innimellom selv. 

Har henne ikke på snap, og synes også det blir litt rart å sende uoppfordret bilde. Er egentlig ikke så nervøs på mitt eget utseende, det er mer det at jeg synes det er spesielt av henne å be en hun ikke vet noe om eller hvordan ser ut på date.

6 timer siden, avida30 skrev:

Send henne bilde da

 Spør om litt personlige ting også

For alt du vet er det reklameprofilen til danseprofilen, vet aldri hva slags markeds og rekrutterings triks folk bruker i dag. 

Rimelig sikker på at hun ikke driver reklame for danseskolen, men om hun gjorde det så hadde jeg lett møtt opp. Kult å få så mye service at man blir invitert personlig og blir vartet opp av danseinstruktørene.

 

TS

Anonymkode: 65f8c...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svart Kaffe, er det deg? :lur:

Anonymkode: d2693...39f

Er ikke Svart Kaffe:-) Har mitt ekte navn i profilen. Men om du skal møte en du ikke vet hvordan ser ut. Hvorfor møter du han?

TS

Anonymkode: 65f8c...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Svart Kaffe:-) Har mitt ekte navn i profilen. Men om du skal møte en du ikke vet hvordan ser ut. Hvorfor møter du han?

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Er jo litt spennende og man har jo ingenting å tape. Men hvis du har dit ekte navn, kan hun ikke da bare google deg og finne ut hvem du er? 

Anonymkode: d2693...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt spennende og man har jo ingenting å tape. Men hvis du har dit ekte navn, kan hun ikke da bare google deg og finne ut hvem du er? 

Anonymkode: d2693...39f

Er jo bare fornavn på Tinder, da.. 

Anonymkode: c7a1d...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt spennende og man har jo ingenting å tape. Men hvis du har dit ekte navn, kan hun ikke da bare google deg og finne ut hvem du er? 

Anonymkode: d2693...39f

... eller søke deg opp på Facebook siden hun bare har dit fornavn. Hvis dere har noen felles venner er det ganske sikkert at hun allerede har funnet deg.

Anonymkode: d2693...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... eller søke deg opp på Facebook siden hun bare har dit fornavn. Hvis dere har noen felles venner er det ganske sikkert at hun allerede har funnet deg.

Anonymkode: d2693...39f

Med mindre de har felles venner skjønner jeg ikke hvordan hun skal få det til. Hun vet jo ikke hvordan kisen ser ut, hun har jo nada å gå ut i fra. 

Anonymkode: c7a1d...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre de har felles venner skjønner jeg ikke hvordan hun skal få det til. Hun vet jo ikke hvordan kisen ser ut, hun har jo nada å gå ut i fra. 

Anonymkode: c7a1d...cdb

hehe å jo da. Man har jo gjerne noen interesser stående på profilen også, og bildet han har må jo være et sted på profilen hans. Men han kan jo ha dette privat. Er vanskeligere uten felles venner ja, men ikke umulig.:lur:

Anonymkode: d2693...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe å jo da. Man har jo gjerne noen interesser stående på profilen også, og bildet han har må jo være et sted på profilen hans. Men han kan jo ha dette privat. Er vanskeligere uten felles venner ja, men ikke umulig.:lur:

Anonymkode: d2693...39f

Ja, men går vel ikke an å søke opp en person etter interessene? 

Anonymkode: c7a1d...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt spennende og man har jo ingenting å tape. Men hvis du har dit ekte navn, kan hun ikke da bare google deg og finne ut hvem du er? 

Anonymkode: d2693...39f

Men jenter får rimelig mye respons på tinder.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... eller søke deg opp på Facebook siden hun bare har dit fornavn. Hvis dere har noen felles venner er det ganske sikkert at hun allerede har funnet deg.

Anonymkode: d2693...39f

Vi har ingen felles venner, hadde vi hatt så hadde jeg egentlig forstått at hun ville treffe meg. 

Vet ikke hvor flink hun er til å stalke på facebook, men facebookprofilen min får hun ikke noe info utav.

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jenter får rimelig mye respons på tinder.

Vi har ingen felles venner, hadde vi hatt så hadde jeg egentlig forstått at hun ville treffe meg. 

Vet ikke hvor flink hun er til å stalke på facebook, men facebookprofilen min får hun ikke noe info utav.

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Kanskje hun tror at du er så kjekk at hvis du hadde hatt bilde av deg selv ville du fått alt for mange overfladiske jenter flyvende etter deg? :lur:

Anonymkode: d2693...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun tror at du er så kjekk at hvis du hadde hatt bilde av deg selv ville du fått alt for mange overfladiske jenter flyvende etter deg? :lur:

Anonymkode: d2693...39f

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun tror at du er så kjekk at hvis du hadde hatt bilde av deg selv ville du fått alt for mange overfladiske jenter flyvende etter deg? :lur:

Anonymkode: d2693...39f

Hehe, tror ikke det er en generelt god strategi, men jeg er faktisk ganske populær blant jentene.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så tenker hvertfall jeg at de uten bilde umulig kan være særlig kjekke 🤔

Anonymkode: c7a1d...cdb

Tenker jeg om jenter også, men jeg er jo også skeptisk til jentene som ser pene ut og sender melding til oss som ikke har profilbilde:-) 

TS

Anonymkode: 65f8c...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...