Gå til innhold

Norske Rednecks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva forventet du, og hva møtte deg? 

Anonymkode: 4af04...18f

Forventning; rølp, slåssing, usakligheter, idioti, lite kognitivitet. 

Møttes med; alle tok imot meg med åpne armer, alle var venner, alle brydde seg, man kunne sette seg ved hvem som helst og man ble inkludert. Jeg spurte ganske sent om hvorfor ingen spilte musikk ute, og de forklarte at de måtte ta hensyn til naboer osv. Den jenta som virket dummest på TV, var kjempe koselig, smart og snill! Hele festen var veldig avslappende og rolig. Var en som kom dit bort vi satt og var litt grinete på ei av jentene fordi hun hadde begynt å kle av seg og slikt, og da gikk alle bort til henne og sa hun skulle roe seg ned, ga henne vann og la henne til å sove... 

hadde ikke hatt noe imot å dra dit enda engang! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille_Krokodille

Jeg så på det de første sesongene. Jeg lo mye, og tenkte at disse folka var jo klin gærne, men de gjorde jo ingen noe vondt! Jeg la spesielt merke til vennskapet mellom enkelte, som Jarle, Jon og han svære bamsen med mørkt skjegg. Jeg tenkte at der har man ekte vennskap. Har man venner som stiller opp på den måten for hverandre, da er du heldig!!! 

Tragisk at Jon døde. Og etter at Daniel ble med gikk jo alt åt skogen. Da begynte det også å bli veldig tydelig at mye var regissert og staget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg så på det de første sesongene. Jeg lo mye, og tenkte at disse folka var jo klin gærne, men de gjorde jo ingen noe vondt! Jeg la spesielt merke til vennskapet mellom enkelte, som Jarle, Jon og han svære bamsen med mørkt skjegg. Jeg tenkte at der har man ekte vennskap. Har man venner som stiller opp på den måten for hverandre, da er du heldig!!! 

Tragisk at Jon døde. Og etter at Daniel ble med gikk jo alt åt skogen. Da begynte det også å bli veldig tydelig at mye var regissert og staget.

Det er ikke mye der som er regissert, men det er jo planlagt underholdning til tider, som fyrverkeri, «tatoveringer», og slikt, men ingen der er edru nok til å huske manus ihvertfall, her er det ekte reaksjoner.

Anonymkode: 7e6bc...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i kveld på Max. 

Første gang jeg har sett dette . Er det virkelig sånn miljøet er i virkeligheten ?? 

Anonymkode: 69016...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Daniel dele ved kube med fenghetter når det er barn i nærheten. Hvor er barnevernet

Anonymkode: 2f2c5...3be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de virker grisete og slurver med personlig hygiene. Men sikkert snille folk.

Anonymkode: 19e05...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte norsk redneck finnes ikke. Har sittet å sett på dette her litt som går på TV om dagen. For meg har dette utviklet seg til ett sammen surium av andre gode program , hva har raggere å gjøre i det programmet ? Det er vel ett annet program. Det samme gjelder vel også dette syden greiene. Så foresten noe reklame for att det dukker opp en healer også. sikkert underholdene, men lite med de så kalte ekte norske redneck som dem kaller seg . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker lever som russ hadde vært en bedre tittel. 

Du er ikke ekte redneck med mindre du har minst ett barn med søskenbarnet ditt og planlegger barn med søstra di. 

Anonymkode: 291d8...098

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kveldens episode. Kjære gud noe så tragisk har lite med rednecks som dem kaller seg å gjøre. De fleste som er med her å gjør helt utrolig dustete ting som bla å sette snoppen i musefelle prøver vel å gjøre idiot ting bare for å komme på titte kassa å lite nytt har sett 5-6 episoder og det er jo i bunn og grunn det samme i hver Flat fyll og rølp. 

Anonymkode: 93634...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Så kveldens episode. Kjære gud noe så tragisk har lite med rednecks som dem kaller seg å gjøre. De fleste som er med her å gjør helt utrolig dustete ting som bla å sette snoppen i musefelle prøver vel å gjøre idiot ting bare for å komme på titte kassa å lite nytt har sett 5-6 episoder og det er jo i bunn og grunn det samme i hver Flat fyll og rølp. 

Anonymkode: 93634...3bc

Punktum. Google it! 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ann Sofie barn? Hu som er sammen med han Erik Röv. 

Anonymkode: 73cbc...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette kaster jeg ikke vekk tiden min på, syntest det er veldig kunstig og egentlig veldig dårlig TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Ann Sofie barn? Hu som er sammen med han Erik Röv. 

Anonymkode: 73cbc...e82

Ja, hun har en datter.

Anonymkode: f8da8...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sirah skrev:

Er det noen som har sett de siste episodene? Hva har skjedd med Erik og AnnSofie?

Har det skjedd noe med de? De har ikke vært med i de siste episodene, men om du tenker på den der Erik var alene på fest, så sa han jo at det var fordi AnnSofi helst ville være hjemme og passe alle dyrene... 

Anonymkode: 4af04...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det skjedd noe med de? De har ikke vært med i de siste episodene, men om du tenker på den der Erik var alene på fest, så sa han jo at det var fordi AnnSofi helst ville være hjemme og passe alle dyrene... 

Anonymkode: 4af04...18f

Jeg skal ikke si noe mer for å ikke spoile :) Se de tre nyeste episodene på D-play :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Jeg skal ikke si noe mer for å ikke spoile :) Se de tre nyeste episodene på D-play :) 

Jooo,lag sånn gjemt melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...