Gå til innhold

Norske Rednecks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du sier. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror alle mennesker bryr seg om hva andre tenker om dem. Man kan godt si at man ikke gjør det, men innerst inne gjør man det likevel. 

Anonymkode: b51f2...e27

Tviler.. Jeg kjenner som sagt et par av disse figurene. 

Og forøvrig, så er jeg en av de som gir blanke f... i hva andre måtte tenke/mene om meg.. Det er utrolig befriende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om de faktisk er så blodharry og finner på så mye rart i virkeligheten? Jeg har vokst opp på bygda og vet at man gjør mye rart når det ikke er så mye å finne på i øde strøk, men det ser jo helt ekstremt ut?

Anonymkode: 4a3fc...1da

De finner på mye rart når de er sammen, tror jeg. Ikke fullt så galt hver for seg. 

Anonymkode: d1c43...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2016 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Noen her som ser på det? 😄

De er skikkelig harry, og jeg elsker å se på det! Elsker innblikk av en helt annen verden enn det jeg lever i.. Hahah...

 

 

Ser ut som de har det veldig gøy da.. Med hagleskyting og spying.. Jauda..

Anonymkode: 77cbf...8c0

Vel, var ikke særlig morsomt da de satt og røyka og drakk i en buss, og det var et mindreårig barn (8-10 år) tilstede. 

«Underholdning»....

Anonymkode: 885f6...d82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de heiser sørstatsflagget på danskebåten så sier det en del om hvor lite som skvalper rundt mellom ørene på dem. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når de heiser sørstatsflagget på danskebåten så sier det en del om hvor lite som skvalper rundt mellom ørene på dem. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Reagerte på dette jeg også

Anonymkode: 2f2c5...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler Jarle gjør seg så til. Han gjør ting for å tøffe seg. Ikke for at han alltid vil det selv. Hender jeg slår av lyden til scenene med han er over.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på Tangerudbakken er hakket kvassere enn de rednecks-folka.

Anonymkode: 19e05...ec0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Folka på Tangerudbakken er hakket kvassere enn de rednecks-folka.

Anonymkode: 19e05...ec0

Dessuten er det mye koseligere å se Tangerudbakken-serien, enn det der rednecks-greiene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var noen sponsorer i Norge som hjalp dem med å fikse tennene til de fleste i redneck. Fått friske tenner og fått det godt med seg selv. Om så det hadde blitt i narkose for hjulpet dem. For det er nok ikke bare å fått renset tenner. Det hadde blitt stor operasjon på mange der. Alle vet at tannpine ikke er behagelig. Å gå sånn med dårlig tenner er ikke bra for helsen.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle kjører trailer? Skrøt han ikke at han var en uunværlig vaktmester på en skole??

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jarle kjører trailer? Skrøt han ikke at han var en uunværlig vaktmester på en skole??

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Han har kjørt trailer en stund nå. 

Anonymkode: d1c43...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se på Rednecks. Det er så totalt motsatt liv jeg lever selv. Å jeg syns det er fascinerende å se at folk i 2019 kan være så ut og kjøre med både helsen sin,moralen og oppførselen. Å levd det livet har jeg aldri kunnet gjort.  Det må være slitsomt å telle på hver krone, (drikke alkohol for å døyve evt smerter?? tannsmerter)Og tyngre rusmidler. Ikke har alle et skikkelig boforhold engang. Ser ikke for meg at huset til Vaino/gunn B er råtefritt. Og de har sikkert ikke helt det de trenger av vann og slike ting heller. Syns tennene blir brunere for hver sesong i redneck. Får skikkelig vondt av enkelte. Er ikke så sikker på at de hundre prosent liker å leve sånn. De bare eksisterer og henger med.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å se på Rednecks. Det er så totalt motsatt liv jeg lever selv. Å jeg syns det er fascinerende å se at folk i 2019 kan være så ut og kjøre med både helsen sin,moralen og oppførselen. Å levd det livet har jeg aldri kunnet gjort.  Det må være slitsomt å telle på hver krone, (drikke alkohol for å døyve evt smerter?? tannsmerter)Og tyngre rusmidler. Ikke har alle et skikkelig boforhold engang. Ser ikke for meg at huset til Vaino/gunn B er råtefritt. Og de har sikkert ikke helt det de trenger av vann og slike ting heller. Syns tennene blir brunere for hver sesong i redneck. Får skikkelig vondt av enkelte. Er ikke så sikker på at de hundre prosent liker å leve sånn. De bare eksisterer og henger med.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Jeg elsker også å se på Rednecks, og det er totalt motsatt liv av det jeg lever selv.

Men der stopper likheten mellom meg og deg. Resten av innlegget ditt er i bunn og grunn kun nedsnakking og drittslenging.

Anonymkode: d1c43...1a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å se på Rednecks. Det er så totalt motsatt liv jeg lever selv. Å jeg syns det er fascinerende å se at folk i 2019 kan være så ut og kjøre med både helsen sin,moralen og oppførselen. Å levd det livet har jeg aldri kunnet gjort.  Det må være slitsomt å telle på hver krone, (drikke alkohol for å døyve evt smerter?? tannsmerter)Og tyngre rusmidler. Ikke har alle et skikkelig boforhold engang. Ser ikke for meg at huset til Vaino/gunn B er råtefritt. Og de har sikkert ikke helt det de trenger av vann og slike ting heller. Syns tennene blir brunere for hver sesong i redneck. Får skikkelig vondt av enkelte. Er ikke så sikker på at de hundre prosent liker å leve sånn. De bare eksisterer og henger med.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Generalisering på sitt ypperste. Jeg er ingen fan av redneckene men dette synes jeg blir for dumt. Det er ikke måte på hva du klarer å koke sammen ut fra hva du har sett i et tvprogram. Godt gjort å skjære alle sammen under en kam på den måten. 

Jeg er ikke imponert over livsstilen deres, men du klarte virkelig å få det til å se ille ut. 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er redneck når du drar til sverige for å feire 17 mai. 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.9.2019 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Føler Jarle gjør seg så til. Han gjør ting for å tøffe seg. Ikke for at han alltid vil det selv. Hender jeg slår av lyden til scenene med han er over.

Anonymkode: 4b6bf...e9a

Husk nå på at en del er regissert også da. Produsentene vil ja ha god tv-underholdning og show. Det er ikke en ren dokumentar, eller "hidden cam."

Anonymkode: 228b8...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på redneckfest for en stund siden fordi jeg ville se hvordan det var. Hatt mine meninger, men TV og virkelighet kan ikke sammenlignes. Det var totalt uforventet det jeg kom til. Ingenting lignet det jeg har sett på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Summ skrev:

Jeg var på redneckfest for en stund siden fordi jeg ville se hvordan det var. Hatt mine meninger, men TV og virkelighet kan ikke sammenlignes. Det var totalt uforventet det jeg kom til. Ingenting lignet det jeg har sett på TV. 

Hva forventet du, og hva møtte deg? 

Anonymkode: 4af04...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...