Gå til innhold

Norske Rednecks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som ser på det? :D

De er skikkelig harry, og jeg elsker å se på det! Elsker innblikk av en helt annen verden enn det jeg lever i.. Hahah...

 

 

Ser ut som de har det veldig gøy da.. Med hagleskyting og spying.. Jauda..

Anonymkode: 77cbf...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så harry og veldig dårlig at jeg blir sittende å se på det samtidig som jeg er flau på dem sin vegne :ohmy:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bare en episode og dette synes jeg ikke var særlig troverdig. Det virket som dårlig skuespill, hele virket ganske påtatt ut.. Noen som kjenner noen som er med eller noe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det aller meste av norsk TV er jo bare gørr uansett da...

Anonymkode: 10604...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er riktig så fascinerende. Liker holdningen de har, ser ut til at de trives så utrolig godt med livene sine:) men nå er jeg vel ganske spesiell selv også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 19.12, _Aries skrev:

Jeg har sett bare en episode og dette synes jeg ikke var særlig troverdig. Det virket som dårlig skuespill, hele virket ganske påtatt ut.. Noen som kjenner noen som er med eller noe?

Kjenner litt til han ene. Han er sånn. :)

Anonymkode: c941b...016

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er en herlig gjeng! Hadde nok ikke passet inn selv, men... :laugh: Virker som de har et veldig avslappet forhold til livet, et godt sammensveiset miljø og ikke minst masse moro. Nå er jo sikkert en del av dette ''skuespill'' for underholdningens verdi, men det blir bare spekulasjoner siden jeg ikke kjenner til dette miljøet. Aldri hørt om norske rednecks før, trodde det var en USA-greie.

Skvatt litt når han Rype (?) pratet, syntes stemmen hans minte så om Johan Golden! :fnise:

Fikk litt vondt når de var på gjennvingsstasjonen, skjønner ikke denne bruk-og-kast mentaliteten til folk. Hvorfor kan man ikke gi bort fullt brukbare ting, i stedet for å kaste det??!! Men det blir en annen diskusjon...

Anonymkode: c761e...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det jo ganske moro da.. Syns faktisk en del av dem virker ok. Han ene var jo kjekk til og med. Blir litt positivt overrasket..

 

 

 

Og der skal de lage sin egen sprit.. Ja, vet ikke hva jeg skal si... Hahahaha..

Anonymkode: 77cbf...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt morsomt å se på,men de virker temmelig enkle.

Overopptatt av dobesøk og det som skjer der. Skryter han ene opp i skyene for han fikser alt, men det vi får se er at han skrur opp to skruer og skyller den dingsen fri for sand.  Man trenger ikke å være noe geni for å forstå at det kanskje kommer sand inn i den når står opp i sanden. 

Så påstår de at de alltid gjør ting på enklest mulig måte,men den "enkle" måten tar 10 ganger så lang tid og ødelegger stort sett mer enn den fikser. Lurer også på hva de legger i det å være fri. Har de en inntekt eller er det nav som sørger for friheten deres?

 

Anonymkode: b36ff...61b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Eltele

Dem er glad i whiskey og sånt i allefall. I hovedsak tror jeg programmet handler om forskjellige typer whiskey og øl og om folk som er glad i å drikke det? :klo: 

Og at dem er glade i å synge, leke og danse. Kreative er dem også. :) 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
På 6.3.2016 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt å se på,men de virker temmelig enkle.

Overopptatt av dobesøk og det som skjer der. Skryter han ene opp i skyene for han fikser alt, men det vi får se er at han skrur opp to skruer og skyller den dingsen fri for sand.  Man trenger ikke å være noe geni for å forstå at det kanskje kommer sand inn i den når står opp i sanden. 

Så påstår de at de alltid gjør ting på enklest mulig måte,men den "enkle" måten tar 10 ganger så lang tid og ødelegger stort sett mer enn den fikser. Lurer også på hva de legger i det å være fri. Har de en inntekt eller er det nav som sørger for friheten deres?

 

Anonymkode: b36ff...61b

Ja. Meget opptatt av oppkast, avføring og whiskey. Så også at de er innmari glade i økser, dynamitt, tnt o.l. 

Jeg så at flere av dem jobber altså. Ganske mye også. Det er nok bare helger og ferier vi får med oss. Ikke hverdagene. Livet hadde ikke gått rundt hvis dem smalt dynamitt og drakk whiskey hver dag. 

Det er et annet redneckprogram som er litt gøyere. De er ikke helt ute å kjøre virker det som... (wunderland). De drikker ikke så mye whiskey også bruker de ikke tnt, dynamitt for gøy heller. Puh... :svett:

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De trives jo med livene sine, og er ekte livsnytere på sin måte. De blåser langt i hva andre mener, og jeg tror han ene har rett i at mange ønsker at de kunne være så fri fra hemninger og fri i det store og hele. 

Syns de to kameratene som drar på turer alene iblant er morsomme! Vet dessverre ikke navnet på dem, for har bare sett det noen ganger. 

Det er jo en grunn til at folk ser på. Kanskje folk savner friheten til å tørre å være helt seg selv?

Jeg tenkte "litt rasister" da jeg hørte "rednecks", for i USA er de kjent som det. Håper ikke at de norske er da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele

Det er et liv de færreste ville vært med på tror jeg. Det å sitte å bade i en gryte over et bål midt på sommeren så helt merkelig ut.

De drikker whiskey, øl, whiskey og øl og enda mer av det. Er vel det serien handler om så den burde vel het: Whiskey-diggerne eller noe i stedet for norske rednecks. :hakeslepp: 

Flere av de i serien har jeg gitt opp å skjønne hva sier og mener rett og slett. Snøvling er vel et språk det også. :skratte::riste: 

 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/17/2016 at 9:39 PM, AnonymBruker said:

Noen her som ser på det? :D

Nei, jeg gidder ikke se på tv.

Anonymkode: 27673...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Doc og Dask er i hvert fall tvers gjennom trivelige og gode mennesker.

En annen ting jeg har stusset på er at du aldri ser Doc og Kristian sammen lenger i de nyinnspilte episodene. De hang jo sammen som erteris før.

Anonymkode: 228b8...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse egentlig en jobb å gå til eller er det bare dagdriving?

Anonymkode: e3a18...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.5.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Doc og Dask er i hvert fall tvers gjennom trivelige og gode mennesker.

En annen ting jeg har stusset på er at du aldri ser Doc og Kristian sammen lenger i de nyinnspilte episodene. De hang jo sammen som erteris før.

Anonymkode: 228b8...e5b

Der må det ha skjedd noe. Så ikke ut som Doc var i bryllupet til Kristian heller. 

Anonymkode: c941b...016

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...