Gå til innhold

Norske Rednecks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er ekle, hygienen... Røyker og drikker seg hese, gule/svarte tenner og i tillegg blodharry hele gjengen.. Og det flagget de bruker.. Grøss. 

Anonymkode: e5b77...623

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg er påvirka av dere her inne, eller om jeg synes det har tapt seg veldig. Før lo jeg så jeg skreik av gjengen, nå synes jeg det er platt, om å gjøre med mest mulig fyll og dårlige vitser, samt dårlig behandling av damene... Men kommer nok til å fortsette å se på, er jo morsomt å se folk drite se ut sånn 😄

Anonymkode: 4af04...18f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de prøver for hardt, jeg blir bare flau. Det er så utrolig kleint å gå rundt og leke et annet lands harrykultur. Det heter ikke moonshine, det heter heimbrent! 

Anonymkode: a02a8...8a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se på serien. Hadde ønsket meg en episode med Vaino til tannlegen. Får så vondt av å se at de fleste der har så dårlige tenner. Skjønner det er en grunn til at det er slik. Ingen ønsker i utganspunktet å ha svarte, råtne tenner. Får håp dem får hjelp. Det må være smerter i munnene der...

Anonymkode: 4b6bf...e9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om tv-serier med dårlige forbilder i hovedrollen blir stadig mer populært. Og om det er sydenturister, bygdefolk, influencere / bloggere, sjekkere, rednecks eller what not så fremstilles de som tullinger på tv. 

Hvorfor er det så populær tv? Fordi vi kan sitter og peke og le av hvor latterlige og dårlige mennesker de er mens vi klapper oss selv på skulderen og tenker "så ille er i alle fall ikke jeg"? 

Jeg tror det ja. Noe å tenke på for de som skal delte i slike programmer. Du kommer til å bli fremstilt som en idiot. Og folk kommer til å le av deg. Ikke med deg. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om de faktisk er så blodharry og finner på så mye rart i virkeligheten? Jeg har vokst opp på bygda og vet at man gjør mye rart når det ikke er så mye å finne på i øde strøk, men det ser jo helt ekstremt ut?

Anonymkode: 4a3fc...1da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan virke som om tv-serier med dårlige forbilder i hovedrollen blir stadig mer populært. Og om det er sydenturister, bygdefolk, influencere / bloggere, sjekkere, rednecks eller what not så fremstilles de som tullinger på tv. 

Hvorfor er det så populær tv? Fordi vi kan sitter og peke og le av hvor latterlige og dårlige mennesker de er mens vi klapper oss selv på skulderen og tenker "så ille er i alle fall ikke jeg"? 

Jeg tror det ja. Noe å tenke på for de som skal delte i slike programmer. Du kommer til å bli fremstilt som en idiot. Og folk kommer til å le av deg. Ikke med deg. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Du er inne på noe der. Jeg ser på det, ler av dem og hvor dumme de er, og føler meg såå mye bedre enn dem. Men så kjenner jeg at etter to episoder holder hjernen min på å råtne og jeg setter på en interessant dokumentar i stedet. I bunn og grunn er det bare fordummende med influencere, rednecks, raringer på chartertur og sex on the beach.

Anonymkode: 4a3fc...1da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så populær tv? Fordi vi kan sitter og peke og le av hvor latterlige og dårlige mennesker de er mens vi klapper oss selv på skulderen og tenker "så ille er i alle fall ikke jeg"? 

Anonymkode: b51f2...e27

Det morsomme er jo at de menneskene som ser ned på «rednecks» ikke skjønner hvilken nytterolle disse har i samfunnet.. De får dritten unnagjort, ofte på kreative og litt ukonvensjonelle måter. Vi trenger «rednecks» i samfunnet vårt.

Har hatt gleden av å jobbe sammen med enkelte av de som er med i serien, og den praktiske nytteverdien de tilførte prosjektene var tilnærmet ubetalelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvorfor skal tullebukker i den ene eller den andre ekstreme retningen bli underholdning? Ja til normale folk med normale liv! 

Anonymkode: 4a3fc...1da

Gud, så kjedelig da. Ja til raringer 😍

Anonymkode: d1c43...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Det morsomme er jo at de menneskene som ser ned på «rednecks» ikke skjønner hvilken nytterolle disse har i samfunnet.. De får dritten unnagjort, ofte på kreative og litt ukonvensjonelle måter. Vi trenger «rednecks» i samfunnet vårt.

Har hatt gleden av å jobbe sammen med enkelte av de som er med i serien, og den praktiske nytteverdien de tilførte prosjektene var tilnærmet ubetalelig.

Saken er at mennesker fremstilles som idioter på tv for at tv-selskapene skal tjene penger. De er sikkert minst like samfunnsnyttige mennesker som meg, men slik fremstilles de absolutt ikke på tv. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Saken er at mennesker fremstilles som idioter på tv for at tv-selskapene skal tjene penger. De er sikkert minst like samfunnsnyttige mennesker som meg, men slik fremstilles de absolutt ikke på tv. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Jeg tipper de stort sett driter i hvordan de blir fremstilt på TV.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg tipper de stort sett driter i hvordan de blir fremstilt på TV.. 

Da er de jo pr definisjon mindre smarte. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er de jo pr definisjon mindre smarte. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Eller så kan det være at de rett og slett ikke bryr seg om hva andre måtte tenke.. Det betyr ikke nødvendigvis at de er dumme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saken er at mennesker fremstilles som idioter på tv for at tv-selskapene skal tjene penger. De er sikkert minst like samfunnsnyttige mennesker som meg, men slik fremstilles de absolutt ikke på tv. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Etter såpass mange sesonger, tror du virkelig ikke de som er med har forstått hvordan de fremstilles på TV...?

Anonymkode: 13978...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Eller så kan det være at de rett og slett ikke bryr seg om hva andre måtte tenke.. Det betyr ikke nødvendigvis at de er dumme.

De hadde ikke vært på tv hvis de ikke hadde brydd seg om hva andre tenker om dem. Å vise seg frem på tv er jo nettopp for å bli lagt merke til. I positivt lys. Så lenge de føler at de fleste seerne digger dem så er de med. Straks de føler at seere flest ser ned på dem så er de ikke med lengre. Dette er enkel psykologi. Det er slik mennesker fungerer. 

Anonymkode: b51f2...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hadde ikke vært på tv hvis de ikke hadde brydd seg om hva andre tenker om dem. Å vise seg frem på tv er jo nettopp for å bli lagt merke til. I positivt lys. Så lenge de føler at de fleste seerne digger dem så er de med. Straks de føler at seere flest ser ned på dem så er de ikke med lengre. Dette er enkel psykologi. Det er slik mennesker fungerer. 

Anonymkode: b51f2...e27

Tja, det finnes jo andre motiver for å være på TV.. Penger/oppmerksomhet/gøy/etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Oppgitt78 skrev:

Tja, det finnes jo andre motiver for å være på TV.. Penger/oppmerksomhet/gøy/etc..

Anerkjennelse fra andre vil fortsatt være viktigst. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anerkjennelse fra andre vil fortsatt være viktigst. 

 

Anonymkode: b51f2...e27

Kanskje, men ikke alle er like opptatt av hvordan de blir oppfattet av andre. 

«Redneck» livsstilen handler jo mye om å gjøre som en selv vil, uten å bry seg så fælt om hva andre mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Kanskje, men ikke alle er like opptatt av hvordan de blir oppfattet av andre. 

«Redneck» livsstilen handler jo mye om å gjøre som en selv vil, uten å bry seg så fælt om hva andre mener. 

Jeg skjønner hva du sier. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror alle mennesker bryr seg om hva andre tenker om dem. Man kan godt si at man ikke gjør det, men innerst inne gjør man det likevel. 

Anonymkode: b51f2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du sier. Men jeg tror ikke på det. Jeg tror alle mennesker bryr seg om hva andre tenker om dem. Man kan godt si at man ikke gjør det, men innerst inne gjør man det likevel. 

Anonymkode: b51f2...e27

Bra du vet hvordan alle tenker:-)

Anonymkode: 13978...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...