Gå til innhold

Ehh vannavgang??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Baby hadde heller ikke vokst som han skulle så må tilbake neste uke alt. Uff blir engstelig av dette merker jeg 😟

Anonymkode: 007ef...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest summesumbi
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg ferdig og livmorhalsen er lang og lukket :-( nei og nei det var dagens skuffelse.. På en annen side har baby festet seg helt fra torsdag som var forrige uke, så det er jo fint 😊 Men ser ut som Om fødselen ikke er rundt hjørnet likevel 😩

Anonymkode: 007ef...ea0

Åneii. .. Men du da prøver du å kose deg så mye du bare kan den siste tiden. Slappe av og ta det som det kommer. Skjønner at du er rimelig lei nå. Men i løpet av noen uker kommer babyen uansett. Du kjente kanskje at hodet festa seg, da...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Baby hadde heller ikke vokst som han skulle så må tilbake neste uke alt. Uff blir engstelig av dette merker jeg 😟

Anonymkode: 007ef...ea0

Greit å få litt hyppigere kontroller på slutten. Bare du kjenner bevegelse hver dag, så går det nok fint. De hadde ikke sendt deg hjem i dag hvis det ikke så greit ut:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Baby hadde heller ikke vokst som han skulle så må tilbake neste uke alt. Uff blir engstelig av dette merker jeg 😟

Anonymkode: 007ef...ea0

Prøv å ikke engste deg for mye for det. Hadde de oppfattet det som akutt eller farlig, så hadde du ikke fått reise hjem, da hadde du nok blitt lagt inn til observasjon, og eventuelt igangsatt. Jeg ble lagt inn på dagen, og det ble satt igang tiltak i forhold til å eventuelt sette i gang fødsel - de tar ingen sjanser med gravide. Godt du blir fulgt opp tett! 

Anonymkode: 3d636...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, summesumbi skrev:

Hei! Hvordan går det med deg og babymagen? :blomst:  

Hei! Det har vært stille noen dager nå, men Idag har det vært full tømming av magen rett og slett, men ikke diaré som er vanlig. Har også hatt nedpress for første gang Idag, utrolig merkelig! Skikkelig press nedover Hehe! Og kynnere som var vonde i natt. Men jeg tør ikke håpe på noe da jeg nok enda er helt umoden :( melka har også kommet for fullt og føler meg som en ku når kjæresten sto å så på at det spruta en meter bort Hehe!!

Anonymkode: 007ef...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også skikkelig med å sitte da babyen ligger veldig merkelig og da er det veldig ubehagelig! Puste også gjør vondt, så dette BURDE være over snart :rasende: neida, så lenge mini har det bra så kan jeg overleve :tongue:

Anonymkode: 007ef...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest summesumbi
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Det har vært stille noen dager nå, men Idag har det vært full tømming av magen rett og slett, men ikke diaré som er vanlig. Har også hatt nedpress for første gang Idag, utrolig merkelig! Skikkelig press nedover Hehe! Og kynnere som var vonde i natt. Men jeg tør ikke håpe på noe da jeg nok enda er helt umoden :( melka har også kommet for fullt og føler meg som en ku når kjæresten sto å så på at det spruta en meter bort Hehe!!

Anonymkode: 007ef...ea0

Høhø:fnise:  MØØ!  Ingenting å si på melkeproduksjonen nei😆 De siste ukene er tøffe. Men ja, har babyen det bra, så får den bare komme når den kommer. Godt du får tømt deg da, må være ganske kjipt å være forstoppet før fødselen, jammen meg nok som skal passere😛  Kroppen din jobber da godt i det minste. Hvilken uke er du kommet til nå?☺ 

Endret av summesumbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, summesumbi skrev:

Høhø:fnise:  MØØ!  Ingenting å si på melkeproduksjonen nei😆 De siste ukene er tøffe. Men ja, har babyen det bra, så får den bare komme når den kommer. Godt du får tømt deg da, må være ganske kjipt å være forstoppet før fødselen, jammen meg nok som skal passere😛  Kroppen din jobber da godt i det minste. Hvilken uke er du kommet til nå?☺ 

Ja, det er godt det ikke er forstoppet 😋 Jeg er i uke 38+0 Idag, så det nærmer seg!! Men lille er VELDIG VELDIG velkommen nå!!😃

Anonymkode: 007ef...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Begynner å demre for meg hvor mentalt/fysisk slitsomt det var mot slutten.  Var liksom helt utenkelig at jeg skulle gå lenger enn til termin😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
Den 2/20/2016 at 13.19, AnonymBruker skrev:

Ja, det er godt det ikke er forstoppet 😋 Jeg er i uke 38+0 Idag, så det nærmer seg!! Men lille er VELDIG VELDIG velkommen nå!!😃

Anonymkode: 007ef...ea0

Spent på hvordan det går med deg:-) Nå går det fort☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...