Gå til innhold

Gravid på sexklubb- ja jeg gjorde det


Fiorella

Anbefalte innlegg

Bra det var en fin kveld for deg. jeg ville nok trolig ikke gått på swingersklubb med ei som har struttende mage, men ser ikke hvorfor noen får så inni gamperæva fnatt av at du gjorde det..... Det var da ingen som tok skade av det? 

 

Eneste betenkeligheten jeg ville hatt var om vi var komfortable med det, også i ettertid, og hvordan andre på klubben tar det. Man vil jo ikke ødelegge for andre. 

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for deg ts, du gikk på sexklubb og hadde sex med bare mannen din! 

Det var jo det som var essensen i den andre tråden også (som mange velger å overse og brøler opp om moralisme og gamle rigide peppermøer), at advarslene gikk ut på at du risikerte å settte fosteret i fare om du hadde sex med flere ukjente menn. Å sette foten innom en sexklubb utgjør såklart ingen risiko (med mindre du ramler i trappa da), men å pule rundt med mange andre kan utgjøre en risiko for den ufødte (selv med kondombruk). 

Ts skrev selv at mannen og hun tente på å låne henne ut til andre menn, så ikke rart at mange reagerte. Ts burde i såfall presisert at hun ikke kom til å ha seg med andre enn mannen i såfall. Velger å tolke det som at ts tok til seg de svarene ang smitterisiko og dermed holdt seg til mannen sin. 

Synes forøverig det er supert at dere har funnet ei løsning som funker både for dere og der dere ikke risikerer noe mtp på babyen i magen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tibbie skrev:

Hvorfor bør det være tabu å være løssluppen? Kan man ikke ligge med andre enn sin kjæreste, og kun om man er kjæreste over lengre tid? :O Ligger du kun med de du har lange forhold med?

Du vet at det er naturlig å ha flere sexpartnere? Det er sånn ting var før. Det er samfunnets normer som sier at det ikke er greit.

At man ikke er god forelder fordi man liker sex og/eller liker mer spennende sex enn den hjemme i senga. Sex og barn har INGENTING til felles.

Hehe. Den siste setningen der...

Men uansett. Trådstarter går til legen og spør om det er greit å ha sex med sin egen mann under svangerskapet? Hvorfor skulle det være så farlig? Om blikk (fra andre) kunne drepe...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like morsomt å se hvordan folk sitter på sin høye hest bak tastaturet og synes det er helt greit å snakke nedsettende om sine medmennesker - så lenge de ikke må stå frem med fullt navn, da... Helt enig i at det var lurt å advare mot å ligge med andre enn egen mann mtp smitterisiko, men nå sier TS at hun fulgte den anbefalingen og likevel blir hun hetset. Det er noen av dere som burde klappe sammen pc-en og gå en lang tur i skauen istedet.

Det er helt okei å si "dette ville ikke jeg gjort, dette synes ikke jeg noe om, dette synes jeg er vulgært" - det er IKKE ok å si æsj (som en annen femåring...), omtale TS som idiot og pervers når hun faktisk ikke har gjort noe som helst som kan være risikabelt for barnet.

Anonymkode: a2a0c...2f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.2.2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Alltid like morsomt å se hvordan folk sitter på sin høye hest bak tastaturet og synes det er helt greit å snakke nedsettende om sine medmennesker - så lenge de ikke må stå frem med fullt navn, da... Helt enig i at det var lurt å advare mot å ligge med andre enn egen mann mtp smitterisiko, men nå sier TS at hun fulgte den anbefalingen og likevel blir hun hetset. Det er noen av dere som burde klappe sammen pc-en og gå en lang tur i skauen istedet.

Det er helt okei å si "dette ville ikke jeg gjort, dette synes ikke jeg noe om, dette synes jeg er vulgært" - det er IKKE ok å si æsj (som en annen femåring...), omtale TS som idiot og pervers når hun faktisk ikke har gjort noe som helst som kan være risikabelt for barnet.

Anonymkode: a2a0c...2f3

Siterer dette fordi forumets medlemmer ikke kan få lest dette nok!

Endret av Tibbie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7.2.2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Alltid like morsomt å se hvordan folk sitter på sin høye hest bak tastaturet og synes det er helt greit å snakke nedsettende om sine medmennesker - så lenge de ikke må stå frem med fullt navn, da... Helt enig i at det var lurt å advare mot å ligge med andre enn egen mann mtp smitterisiko, men nå sier TS at hun fulgte den anbefalingen og likevel blir hun hetset. Det er noen av dere som burde klappe sammen pc-en og gå en lang tur i skauen istedet.

Det er helt okei å si "dette ville ikke jeg gjort, dette synes ikke jeg noe om, dette synes jeg er vulgært" - det er IKKE ok å si æsj (som en annen femåring...), omtale TS som idiot og pervers når hun faktisk ikke har gjort noe som helst som kan være risikabelt for barnet.

Anonymkode: a2a0c...2f3

Nå er det selvsagt vanskelig å nå ned til tastaturet når man sitter der høyt oppe på hesten... eller hva synes du selv?
Eller er det ikke å snakke nedsettende om sine medmennesker når man rakker ned på folk for at de har andre meninger enn deg? På et diskusjonsforum. I en tråd der en person spør hva andre synes om noe hun vurderer å gjøre. 

Men det riktige er jo å si "you go girl" og at alt er lov og hevde at så lenge ingen fysisk tar skade av det så har man lov til å gjøre som man vil....

Jeg for min del synes ting endrer seg når man får barn. Man får et annet menneske å ta hensyn til. Og det handler ikke bare om å fysisk utsette folk for fare. Jeg synes det er merkelig å gå sexklubb som gravid. Og jeg synes det er merkelig å gå på sexklubb som foreldre til småbarn og tenåringer. Jeg synes også det er på trynet med tenåringsmødre som står og kliner med noen på det lokale utestedet. Det handler om å faktisk ta på alvor at man er i ferd med å få en ny rolle. Og at den rollen innebærer at man må gi avkall på en del ting. Det handler om å velge å sette barnets behov foran sine egne behov. Man kan ikke velge bort det å være mor. Man er det 24/7. Det er en konsekvens av det valget man tok da man valgte å få barn. 

Og det betyr at man må legge om livet sitt. velge bort noe, slik at det barnet man har valgt å få ikke risikerer å skades av mors eller fars oppførsel. Og da snakker jeg ikke om fysisk skade.  

Det er ingen som tar fysisk skade av at mor er dritings og kliner med assistentlæreren på skolen heller. Men det er ikke nødvendigvis spesielt kult å få høre om det i friminuttet likevel. 

Anonymkode: d4b6b...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du holdt deg til mannen din, utsatte du deg ikke for smitte eller skade. Faktisk var dette gravide sexklubb-besøket mindre risikabelt enn ethvert tidligere besøk hvor du lå med andre. Det er ingen god grunn til å fordømme det siste besøket fordi du var gravid. Men - dere har nok en risikabel livsstil, og bør tenke litt igjennom tingene før barnet kommer. Gratulerer, og lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...