Gå til innhold

Gravid på sexklubb- ja jeg gjorde det


Fiorella

Anbefalte innlegg

Supert at du slo deg løs, og hadde en flott&fornuftig kveld! Å spanke ei gravid dame står egentlig ganske høyt på "kinktaboo-listen min", så  heldig fyr du har. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

Gratulerer, du hadde sex med din mann. 

Var vel det du ville høre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuud, så dømmende folk er :P Hva skjedde med å minde sin egen business? Kun kritikk og kjeft å få.

Skal ingen med små barn få lov til å ha sex lengre?

Samfunnets normer, altså.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Tibbie skrev:

Herreguuuuuuuuud, så dømmende folk er :P Hva skjedde med å minde sin egen business? Kun kritikk og kjeft å få.

Skal ingen med små barn få lov til å ha sex lengre?

Samfunnets normer, altså.

Du har visst ikke lest hva tråden handler om.

Anonymkode: e37d7...aeb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja,  leve leve ræva dømmekraft,  egoisme, mangelfull kunnskap  og total idioti!  Du får gå I tog imot all fornuft,  integritet,  hensyn og hør hør: det hønsehjerner kaller moralisme!

Anonymkode: 625ef...406

Ingenting av det du mener er rasjonelt, så det gjør vel deg til hønsehjernen. Du vil aldri klare å argumentere stringent for de ureflekterte meningene dine. Hvorfor er det å gå på swingersklubb som gravid dårlig dømmekraft? Hvorfor er det egoistisk? Hva mener med mangefull kunnskap, og hvorfor er det idioti? Hvorfor er det ufornuftig? Kan ikke annet enn å synes synd på noen hvis meninger er omvendt proporsjonale med fornuften.

 

Anonymkode: 508b0...583

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har visst ikke lest hva tråden handler om.

Anonymkode: e37d7...aeb

Jeg har lest hele tråden med kommentarer og alt. Leste og bidro også i den første, så jeg vet meget godt hva den handler om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
4 timer siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

godt du har selvinnsikt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
11 minutter siden, Tibbie skrev:

Herreguuuuuuuuud, så dømmende folk er :P Hva skjedde med å minde sin egen business? Kun kritikk og kjeft å få.

Skal ingen med små barn få lov til å ha sex lengre?

Samfunnets normer, altså.

Det bør absolutt være tabu å være løssluppen, ja. Sexklubber er forbeholdt perverse mennesker, velger du å være en av dem - vær så god. Men da egner du deg ikke som forelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

Good for you. Men si meg, er det også en av greie å fortelle andre om dine seksuelle eskapader?

Anonymkode: a70da...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Badebuksa skrev:

Det bør absolutt være tabu å være løssluppen, ja. Sexklubber er forbeholdt perverse mennesker, velger du å være en av dem - vær så god. Men da egner du deg ikke som forelder.

Oi, denne får jo til og med de andre moralistene her inne til å virke tolerante. Innenfor gjensidig frivillig og sikker sex, så finnes det ikke perversjoner, bare preferanser. Siden ingen enkeltperson kan definere hva som objektivt sett er perversjoner, blir det du sier her helt meningsløst. Hvorvidt man er egnet som forelder har vel med nesten alt annet enn seksuell orientering å gjøre. 

Anonymkode: 508b0...583

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:kvalm: Du vet kvinners seksuelle frigjøring har gått for langt når en vordende mor går på sexklubb... 

Anonymkode: 0356a...137

Og hvem er det et problem for.....?

Anonymkode: 38bbc...c2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult for deg,men skjønner virkelig ikke hvorfor du har et behov for å skrive det her.

Gjør som du vil! 

Anonymkode: 63a51...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Badebuksa skrev:

Det bør absolutt være tabu å være løssluppen, ja. Sexklubber er forbeholdt perverse mennesker, velger du å være en av dem - vær så god. Men da egner du deg ikke som forelder.

Hvorfor bør det være tabu å være løssluppen? Kan man ikke ligge med andre enn sin kjæreste, og kun om man er kjæreste over lengre tid? :O Ligger du kun med de du har lange forhold med?

Du vet at det er naturlig å ha flere sexpartnere? Det er sånn ting var før. Det er samfunnets normer som sier at det ikke er greit.

At man ikke er god forelder fordi man liker sex og/eller liker mer spennende sex enn den hjemme i senga. Sex og barn har INGENTING til felles.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, Tibbie skrev:

Herreguuuuuuuuud, så dømmende folk er :P Hva skjedde med å minde sin egen business? Kun kritikk og kjeft å få.

Skal ingen med små barn få lov til å ha sex lengre?

Samfunnets normer, altså.

Hvorfor må en være nærmest desperat tolerant ovenfor alt? En liker forskjellige ting,og når en skriver innlegg her,så bør en jo forvente ulike meninger.

Jeg syns HI var vulgært. Det er min mening,og gidder ikke late som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem er det et problem for.....?

Anonymkode: 38bbc...c2d

Alle med en smule selvrespekt. 

Anonymkode: 0356a...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville aldri gjort det selv, men jeg er glad vi lever i et land som er fritt nok til at de som ønsker det kan.

Anonymkode: ba0d5...fe6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hvorfor må en være nærmest desperat tolerant ovenfor alt? En liker forskjellige ting,og når en skriver innlegg her,så bør en jo forvente ulike meninger.

Jeg syns HI var vulgært. Det er min mening,og gidder ikke late som noe annet.

I second that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Blomsterert skrev:

Hvorfor må en være nærmest desperat tolerant ovenfor alt? En liker forskjellige ting,og når en skriver innlegg her,så bør en jo forvente ulike meninger.

Jeg syns HI var vulgært. Det er min mening,og gidder ikke late som noe annet.

Det går jo an å like forskjellige ting uten å være dømmende, frekk, generaliserende og å komme med personangrep? Jeg syns hvertfall ikke det er vanskelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 minutter siden, Sisti skrev:

Det går jo an å like forskjellige ting uten å være dømmende, frekk, generaliserende og å komme med personangrep? Jeg syns hvertfall ikke det er vanskelig! 

Joda,enig i at en ikke skal drive med personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...