AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #21 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå har det seg jo slik at vi har vært på Fkv og laget en avtale som mor brøt rett etter vi gikk ut døren derfra. Har vært i møte hos konfiltrådet og ble enige om en ny avtale som mor brøt rett etter at vi gikk ut døren der. Hun har kjørt rettsak som ble dom på 60/40. Og etter avtale der og så bryter hun den så godt som hun klarer . Så vi har vært innom alle instanser som går ann. Og som noen antyder her at vi ikke vil ha barna selvfølgelig vil vi ha de. Men det er fordømt vanskelig å planlegge noe sammen med barna og oss når mor skal ombestemme seg når det passer hun. Bestilte en syden tur her.da vi skulle ha barna så ringer mor opp dagen for sommerferien da barna skulle komme til oss at de kommer ikke likevel fordi hun ville ha de første periode. Da det allerede var avtalt i god tid på forhånd at vi skulle ha de første periode. Men som jeg kan lese ovenfor hos enkelte så skal en bare godta at mor skal ombestemme seg nett når en har lyst så skal vi andre bare føye oss etter det, siden mor hadde lyst til noe annet ,og far vare skal være overlykkelig for at "mor" lar "han få ha barna når "hun" selv vil. Drit i rettskraftig dom å samværsavtale bare mor for det som hun vil. så ja det er klart det er vi som gir f i ungene ... Wake up!!! Anonymkode: 01b3a...d77 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #22 Del Skrevet 2. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det noe som skurrer... Du skriver i HI at: Nå skal de bli enige om feriene... og nå påstår du plutselig at det foreligger en dom og en avtale satt av retten. Er vel ikke bare mor som er vanskelig her tror jeg. Anonymkode: 63004...3e7 Man skal bli enige sammen om ferie.dvd alt annet samvær er satt av retten. Og det står i domsavsigelse at vi skal bli enige om tidli sommerferie eller sen. Første eller siste halvdel i påsken. Beklager hvis jeg formlærte meg litt utydelig . Anonymkode: 01b3a...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #23 Del Skrevet 2. februar 2016 Folkens, slutt å hyl om de stakkars ungene. Dere som fortsatt er i et forhold med den andre foreldren, vil aldri skjønne hvordan det er å skulle få logistikken rundt ferier og slikt til å gå opp. For når dere bestiller parturer, så sender dere ungene til besteforeldre/tanter og onkler/vennepar. Og alle er skjønt enige om at dette er helt greit, for mor og far trenger jo også å få være kjærester i blant. Dette er nøyaktig det samme. Bare fordi man er skilt, så sier man ikke opp behovet for å ha "kjærestetid" med den nye partneren sin. Og i dette tilfellet hadde de mulighet til å benytte vinterferien til å få en tur sammen, da mor til barna hadde samvær. Så slutt med å hyle stakkars barn fordi far og kjæresten vil på tur. Her er det mor som er vant til å få viljen sin, og det er ikke rett. Det er hun som er urimelig, og som skaper en vanskelig situasjon for sine egne barn. Far og kjæresten holder seg til avtalen, og har full rett til å få fortsette med planene sine uten barna. Ta henne med til FVK - har dere en skriftlig samværsavtale, så får hun nok ikke det medholdet hun håper på. Anonymkode: 1b303...666 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 2. februar 2016 #24 Del Skrevet 2. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg jo slik at vi har vært på Fkv og laget en avtale som mor brøt rett etter vi gikk ut døren derfra. Har vært i møte hos konfiltrådet og ble enige om en ny avtale som mor brøt rett etter at vi gikk ut døren der. Hun har kjørt rettsak som ble dom på 60/40. Og etter avtale der og så bryter hun den så godt som hun klarer . Så vi har vært innom alle instanser som går ann. Og som noen antyder her at vi ikke vil ha barna selvfølgelig vil vi ha de. Men det er fordømt vanskelig å planlegge noe sammen med barna og oss når mor skal ombestemme seg når det passer hun. Bestilte en syden tur her.da vi skulle ha barna så ringer mor opp dagen for sommerferien da barna skulle komme til oss at de kommer ikke likevel fordi hun ville ha de første periode. Da det allerede var avtalt i god tid på forhånd at vi skulle ha de første periode. Men som jeg kan lese ovenfor hos enkelte så skal en bare godta at mor skal ombestemme seg nett når en har lyst så skal vi andre bare føye oss etter det, siden mor hadde lyst til noe annet ,og far vare skal være overlykkelig for at "mor" lar "han få ha barna når "hun" selv vil. Drit i rettskraftig dom å samværsavtale bare mor for det som hun vil. så ja det er klart det er vi som gir f i ungene ... Wake up!!! Anonymkode: 01b3a...d77 Dersom mor har brutt alle avtaler slik du beskriver- og ikke på noen måte er interessert i ett samarbeid vedrørende samvær, så bør jo far steppe opp og ta den daglige omsorgen. På den måten er det han som styrer slike avtaler. Problemet løst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #25 Del Skrevet 2. februar 2016 dette gidder jeg faktisk ikke å kommentere noe mer. mulig det er mangen bittre alene mødre her inne som elsker å drive herske teknikk for å få viljen sin. Anonymkode: 01b3a...d77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 2. februar 2016 #26 Del Skrevet 2. februar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev:Folkens, slutt å hyl om de stakkars ungene. Dere som fortsatt er i et forhold med den andre foreldren, vil aldri skjønne hvordan det er å skulle få logistikken rundt ferier og slikt til å gå opp. For når dere bestiller parturer, så sender dere ungene til besteforeldre/tanter og onkler/vennepar. Og alle er skjønt enige om at dette er helt greit, for mor og far trenger jo også å få være kjærester i blant. Dette er nøyaktig det samme. Bare fordi man er skilt, så sier man ikke opp behovet for å ha "kjærestetid" med den nye partneren sin. Og i dette tilfellet hadde de mulighet til å benytte vinterferien til å få en tur sammen, da mor til barna hadde samvær. Så slutt med å hyle stakkars barn fordi far og kjæresten vil på tur. Her er det mor som er vant til å få viljen sin, og det er ikke rett. Det er hun som er urimelig, og som skaper en vanskelig situasjon for sine egne barn. Far og kjæresten holder seg til avtalen, og har full rett til å få fortsette med planene sine uten barna. Ta henne med til FVK - har dere en skriftlig samværsavtale, så får hun nok ikke det medholdet hun håper på. Anonymkode: 1b303...666 Dette er bs! far og mor som fortatt er gift har begge barna 100% og har ikke 40 eller 60% av tiden til å pleie den nye elskeren sin. Så nei, du kan ikke samenligne dette. - JA, nye kjærester far/mor+ stemor/stefar - har også behov for kjærestetid, men så har de tross alt halvparten av tida til å prioritere dette da, så hva med å sette UNGENE sine behov først også, innimellom, og ikke snakke om dem eller behandle dem som uønsket bagasje 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #27 Del Skrevet 2. februar 2016 Synes faktisk enkelte dere er utrolige stygge mot bonus mor. Her viser det seg jo at mor ikke klarer å forholde seg til en avtale. Og de blir nærmeste kvestet fordi de drar på tur uten ungene selv om mor skal ha de.ste mor og far prøver å finne på ting med barna. Men når de blir sabotert så må de vel ha lov til å bli oppgitt eller lei? og som noen anntydete her" mor er nok i sjokk etter bruddet siden hun ble byttet ut" hva med hvis det var mor som gikk fra far; da er det på tide at hun gikk som var sammen med en idiot. eller hvis det var far som gikk ut av forholdet , så er det synd i mor. begynner å føle at kvinneguiden er ute etter å henge ut mennesker , og slettes ikke fornuftige. Anonymkode: 01b3a...d77 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #28 Del Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk enkelte dere er utrolige stygge mot bonus mor. Her viser det seg jo at mor ikke klarer å forholde seg til en avtale. Og de blir nærmeste kvestet fordi de drar på tur uten ungene selv om mor skal ha de.ste mor og far prøver å finne på ting med barna. Men når de blir sabotert så må de vel ha lov til å bli oppgitt eller lei? og som noen anntydete her" mor er nok i sjokk etter bruddet siden hun ble byttet ut" hva med hvis det var mor som gikk fra far; da er det på tide at hun gikk som var sammen med en idiot. eller hvis det var far som gikk ut av forholdet , så er det synd i mor. begynner å føle at kvinneguiden er ute etter å henge ut mennesker , og slettes ikke fornuftige. Anonymkode: 01b3a...d77 Har du begynt å svare deg selv også nå...! Tror nok ikke det er bare mor som er vanskelig her i denne saken. Anonymkode: 63004...3e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #29 Del Skrevet 2. februar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som er idiot her er jo nye damen. Tenker at hun har innyndet seg hos gift mann med 3 barn og fikk han. Så nå skal hun få han til å dumpe barna sine også. Typisk stemor og nydame. Nei her støtter jeg mor. Hun er nok i sjokk etter bruddet og er blitt byttet ut med ei ny ei. Ikke rart hun gjør som hun gjør. Til trådstarter så synes jeg ikke synd på deg. Du valgte en mann med 3 barn. Du er da nummer 4 etter de. Du blir aldri nr 1 for han!!! Vær raus og kjærlig så går det deg bedre. Tenk på de stakkars barna som fikk splittet opp familien sin. Skam deg for å lage bråk om dette. Barna kommer ALLTID først!!! Anonymkode: 745e4...9b0 Det er det jo virkelig ikke. Drittsekken her er mor som bestiller tur i sin samværsferie UTEN barna. Da snakker vi egoisme da. Anonymkode: fe5ca...5ce 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. februar 2016 #30 Del Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Million skrev: Fy f... jeg kjenner jeg blir forbanna på barnas vegne. "Vi har planer" og "eks-kona har planer", men ingen planlegger å legge planer med barna!? Mannen din burde være overlykkelig over å få ha barna hos seg noen feriedager. Det er hans eget kjøtt og blod, for svingende! Dere får bare endre de egoistiske planene deres noe, og tilpasse dem til barna. Skam dere! Jeg ville aldri prioritert vekk sønnen min for noe eller noen. Han kommer først uansett! Han er alltid velkommen og jeg verdsetter hver dag jeg har sammen med han. Der sa du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 2. februar 2016 #31 Del Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du begynt å svare deg selv også nå...! Tror nok ikke det er bare mor som er vanskelig her i denne saken. Anonymkode: 63004...3e7 Tenkte det samme, mest pga "x" antall- skriveleifer.. Ingenting galt med det altså, menneh.. Blir litt sånn "hint hint".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #32 Del Skrevet 2. februar 2016 25 minutter siden, cheshirecat skrev: Dette er bs! far og mor som fortatt er gift har begge barna 100% og har ikke 40 eller 60% av tiden til å pleie den nye elskeren sin. Så nei, du kan ikke samenligne dette. - JA, nye kjærester far/mor+ stemor/stefar - har også behov for kjærestetid, men så har de tross alt halvparten av tida til å prioritere dette da, så hva med å sette UNGENE sine behov først også, innimellom, og ikke snakke om dem eller behandle dem som uønsket bagasje 😡 Bare fordi du ikke har barna dine 100% av tiden, så betyr ikke det at du har fri hver gang de er borte. Folk har jobb og andre forpliktelser, livet stopper ikke opp bare fordi ungene dine ikke er sammen med deg. Kanskje var vinterferien eneste mulighet for disse to til å dra på tur? Er det da rimelige at de skal kaste ut alt de har av planer fordi barnemor ikke følger samværsavtalen? Dessuten, for at barn skal ha det optimalt, så er det faktisk viktig å sette parforholdet sine behov i førsterekke en gang i blant... Anonymkode: 1b303...666 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 2. februar 2016 #33 Del Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi du ikke har barna dine 100% av tiden, så betyr ikke det at du har fri hver gang de er borte. Folk har jobb og andre forpliktelser, livet stopper ikke opp bare fordi ungene dine ikke er sammen med deg. Kanskje var vinterferien eneste mulighet for disse to til å dra på tur? Er det da rimelige at de skal kaste ut alt de har av planer fordi barnemor ikke følger samværsavtalen? Dessuten, for at barn skal ha det optimalt, så er det faktisk viktig å sette parforholdet sine behov i førsterekke en gang i blant... Anonymkode: 1b303...666 Jeg er såklart enig i dette, men svaret mitt er til sammenligningen mellom at et parforhold har barn 100% hele tiden eller 50% av tida. Ganske åpnenlyst hvem av de to parforholdene som har mest tid på å pleie kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 2. februar 2016 #34 Del Skrevet 2. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk enkelte dere er utrolige stygge mot bonus mor. Her viser det seg jo at mor ikke klarer å forholde seg til en avtale. Og de blir nærmeste kvestet fordi de drar på tur uten ungene selv om mor skal ha de.ste mor og far prøver å finne på ting med barna. Men når de blir sabotert så må de vel ha lov til å bli oppgitt eller lei? og som noen anntydete her" mor er nok i sjokk etter bruddet siden hun ble byttet ut" hva med hvis det var mor som gikk fra far; da er det på tide at hun gikk som var sammen med en idiot. eller hvis det var far som gikk ut av forholdet , så er det synd i mor. begynner å føle at kvinneguiden er ute etter å henge ut mennesker , og slettes ikke fornuftige. Anonymkode: 01b3a...d77 Helt enig i ditt innlegg. Veldig mye usaklige kommentarer av voksne personer her. Skuffende!!! Jeg har vært i samme problemstilling som TS og vet hvordan dette er dessverre. Vi hadde satt opp en god samværsavtale på FVK og skulle vært enkelt å forholde seg til.....men ikke for min x.....ble endringer på kort varsel hele tiden....endte opp tilslutt at hun eldste som da var 13...valgte selv å være mer hos meg enn hos moren....noe som falt min X tungt for brystet og som hevn anla rettsak for å få han minste 100%.....men hun tapte og han ble 50/50 som tidligere. Dommeren så at det var mor som var problemet i denne saken, og når rettssaken ble avsluttet....så ble saken "lagt på is" i 2år....slik at hvis en av oss ville gjenoppta saken, så ble den gjenopptatt innen få uker. DETTE var nok det beste som kunne skje....etter dette ble min X veldig medgjørlig...siden hun visste at saken kunne bli gjenopptatt på kort varsel. Vil anbefale TS at dere ordner med time på FVK både for deres del og barnas del. Og sørge for at FVK skriver et møtereferat av møtet. Dette er godt å ha i ettertid om det blir mer bråk med hans X. Jeg skjønner også at det er litt vanskelig å ta barna på slik kort varsel, men prøv når dere har muligheten i hvertfall. Det vil være et pluss for dere senere om det igjen ender opp med en ny rettssak. Ønsker dere lykke til....vet det ikke er lett å ha det slik!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #35 Del Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, dk73 skrev: Helt enig i ditt innlegg. Veldig mye usaklige kommentarer av voksne personer her. Skuffende!!! Jeg har vært i samme problemstilling som TS og vet hvordan dette er dessverre. Vi hadde satt opp en god samværsavtale på FVK og skulle vært enkelt å forholde seg til.....men ikke for min x.....ble endringer på kort varsel hele tiden....endte opp tilslutt at hun eldste som da var 13...valgte selv å være mer hos meg enn hos moren....noe som falt min X tungt for brystet og som hevn anla rettsak for å få han minste 100%.....men hun tapte og han ble 50/50 som tidligere. Dommeren så at det var mor som var problemet i denne saken, og når rettssaken ble avsluttet....så ble saken "lagt på is" i 2år....slik at hvis en av oss ville gjenoppta saken, så ble den gjenopptatt innen få uker. DETTE var nok det beste som kunne skje....etter dette ble min X veldig medgjørlig...siden hun visste at saken kunne bli gjenopptatt på kort varsel. Vil anbefale TS at dere ordner med time på FVK både for deres del og barnas del. Og sørge for at FVK skriver et møtereferat av møtet. Dette er godt å ha i ettertid om det blir mer bråk med hans X. Jeg skjønner også at det er litt vanskelig å ta barna på slik kort varsel, men prøv når dere har muligheten i hvertfall. Det vil være et pluss for dere senere om det igjen ender opp med en ny rettssak. Ønsker dere lykke til....vet det ikke er lett å ha det slik!! Du vet at det er TS som sitter og svarer seg selv eller? Hun er tydligvis ikke oppmerksom på ab-kodene. Anonymkode: 63004...3e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 2. februar 2016 #36 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jo virkelig ikke. Drittsekken her er mor som bestiller tur i sin samværsferie UTEN barna. Da snakker vi egoisme da. Anonymkode: fe5ca...5ce Om du leser litt her, så ser du at det er mye som ikke henger på greip. TS snakker om en "x kone ut av det blå", at "hun må le, for nå vil mor ha time hos fvk for å få viljen sin". (Om mor så åpenbart har brutt en avtale er det jo i TS og mannens interesse å møte med en nøytral tredjepart?) Når hun ikke liker svarene hun får her, skriver hun blant annet: "mulig det er mangen bittre alene mødre her inne som elsker å drive herske teknikk for å få viljen sin". Som sagt, noe sier meg at mor har en ganske annen versjon enn den vi får servert her. Mulig at mor er så forskrudd som hun fremstilles, men TS virker ikke som den enkleste å samarbeide med heller, for å si det mildt... Endret 2. februar 2016 av Chestnut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #37 Del Skrevet 2. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann har en x kone ut av det blå. De har 3 barn sammen. Han ble dratt for retten for hun ville ha barna på 100%.de ble fastsatt dom på 60/40. Så den er grei . Men nå skal de ble enige om hvordan de skal ha barna i ferien. Vinter/påske/sommer/høst. Nå har x kona sendt mld om hvordan vi skal ha ungene for det passer hun best. Hun har blandt annet bestilt seg tur i vinterferien. Det er hun som skal ha de, men har bare sendt en mld om at vi skal ha de for hun skal bort. Vi har lagt planer i vinterferien siden vi ikke skulle ha de og det var hennes tur til å ha de i ferien . må jo nesten le litt for nå vil hun kontakten familie vern kontoret fordi hun ikke får viljen sin. Hva i all verden gjør man med en håpløs x som setter himmel og jord i bevegelse fordi man ikke føyer seg etter hennes pipe. Anonymkode: 01b3a...d77 La hun dure på. Far sender mld om at det går ikke pga dere skal bort, og hun skal ha de. Ikke begynt å diskuter med henne. Holder med en mld. Anonymkode: 880a4...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #38 Del Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Chestnut skrev: Dårlig gjort av mor om hun bryter en avtale ja, men første prioritet for mannen din bør uansett være barna. De skal aldri, under noen omstendigheter oppleve å føle at foreldrene ikke vil være sammen med de, uansett hva slags ferieplaner dere måtte ha. Jeg hadde uten tvil endret planene mine for vinterferien til å inkludere barna, uansett hvor steil den andre parten måtte være. Din mann valgte denne personen som mor til barna sine, og det må han ta konsekvensen av, ikke barna. Hennes oppførsel er det lite å få gjort med, annet enn å få i stand en skikkelige avtale som begge parter skjønner seg på. Noe sier meg at denne saken ikke er så svart/hvitt som du vil ha det til. Om hun vil kontakte FVK "fordi hun ikke får viljen sin", må det jo være i deres interesse å stille også, i og med at de vil bekrefte hvor urimelig hun er? Signerer svaret over. At moren svikter barna er en ting, at far og ny partner da ikke har såpass omsorg at de kan endre sine egne planer for å ta seg av barna er nesten like ille. Ja, det er utrolig vanskelig å forholde seg til en part som da tydeligvis ikke forholder seg til avtaler (jeg er litt usikker på om en dom på barnefordeling spesifikt sier noe om ferier?), men det er da ikke i noens interesse at det skal gå utover barna. Hva er det dere har planlagt som ikke kan endres? Er det bestilt dyr ferie som ikke kan avbestilles? Og om moren ønsker at dere skal gå til familievernkontoret må jo være helt supert i dette tilfellet? Da kan dere jo virkelig få på plass en skriftelig avtale med henne som hun må forholde seg til? Ja, det finnes mange x-koner som oppfører seg dumt og urimelig. Men fy f... så lei jeg er av stemødre som klager hvis de må ha stebarna litt ekstra, eller hvis faren faktisk ønsker å følge opp barna sine og ha et godt forhold til barnas mor. Det får meg til å miste troen på stemødre i det hele... Hva er det ærlig talt dere tror dere vil få når dere går inn i et forhold med noen som har barn fra før? Hvor jæv... vanskelig er det å forstå at barna alltid kommer først, uansett! Anonymkode: 4eb13...bde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #39 Del Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Signerer svaret over. At moren svikter barna er en ting, at far og ny partner da ikke har såpass omsorg at de kan endre sine egne planer for å ta seg av barna er nesten like ille. Ja, det er utrolig vanskelig å forholde seg til en part som da tydeligvis ikke forholder seg til avtaler (jeg er litt usikker på om en dom på barnefordeling spesifikt sier noe om ferier?), men det er da ikke i noens interesse at det skal gå utover barna. Hva er det dere har planlagt som ikke kan endres? Er det bestilt dyr ferie som ikke kan avbestilles? Og om moren ønsker at dere skal gå til familievernkontoret må jo være helt supert i dette tilfellet? Da kan dere jo virkelig få på plass en skriftelig avtale med henne som hun må forholde seg til? Ja, det finnes mange x-koner som oppfører seg dumt og urimelig. Men fy f... så lei jeg er av stemødre som klager hvis de må ha stebarna litt ekstra, eller hvis faren faktisk ønsker å følge opp barna sine og ha et godt forhold til barnas mor. Det får meg til å miste troen på stemødre i det hele... Hva er det ærlig talt dere tror dere vil få når dere går inn i et forhold med noen som har barn fra før? Hvor jæv... vanskelig er det å forstå at barna alltid kommer først, uansett! Anonymkode: 4eb13...bde Dette er utelukkende morens feil. Hun valgte egentid i sin ferie med barna over barna. Det er naturligvis hun som må forandre planene sine. Anonymkode: fe5ca...5ce 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #40 Del Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Chestnut skrev: Om du leser litt her, så ser du at det er mye som ikke henger på greip. TS snakker om en "x kone ut av det blå", at "hun må le, for nå vil mor ha time hos fvk for å få viljen sin". (Om mor så åpenbart har brutt en avtale er det jo i TS og mannens interesse å møte med en nøytral tredjepart?) Når hun ikke liker svarene hun får her, skriver hun blant annet: "mulig det er mangen bittre alene mødre her inne som elsker å drive herske teknikk for å få viljen sin". Som sagt, noe sier meg at mor har en ganske annen versjon enn den vi får servert her. Mulig at mor er så forskrudd som hun fremstilles, men TS virker ikke som den enkleste å samarbeide med heller, for å si det mildt... Det er fullstendig irrelevant. Vi må forolde oss til informasjonen vi får. For alt det vi vet er TS moder teresa og moren Stalin, men det nytter ikke fabulere over det fordi det er opplysninger vi kun kan gjette oss til. Her er det moren som er problemet. Og bare henne. Anonymkode: fe5ca...5ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå