Gå til innhold

Det vondeste du opplevde som barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det værste var å bli jagd med brødkniv av moren min, og at hun aldri sa unnskyld men lokket meg ut av rommet med en godtepose.

Anonymkode: ccaa0...fdc

Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Å buste foreldrene mine mens de hadde sex. Minnet har brent seg fast

Ellers hadde jeg en ganske allright barndom

Skrevet

Tenkte det kom til å bli en del vonde opplevelser i en slik tråd..utrolig at enkelte mennesker blir foreldre, og ikke i det minste ber om hjelp når de merker de ikke takler jobben. Det er ikke sort hvitt, såklart. Jeg er selv 'en av dem' som har hatt en vanskelig barndom og barnevernet var involvert. Jeg ser jo i retrospekt at mine foreldre ante nok lite om hva de gjorde og hvilke konsekvenser det hadde, de slet såpass psykisk. Det vondeste er egentlig å ha blitt sviktet av de ressurssterke/oppegående  i familien. De som visste, kunne gjort noe. Istedet snakket de nedsettende om mine foreldre, og det opplevdes ikke som støtte men derimot et angrep på meg også. 

Anonymkode: ed92f...496

• Liker 6
Skrevet

Denne tråden beviser jo bare at flere folk burde ta abort! Ikke alle bør sette barn til verden. 

Kanskje greitå tenke på neste gang man skal gi råd i en tråd der en fortvilt person har blitt ufrivillig gravid..

Anonymkode: 3d448...ff2

• Liker 10
Skrevet

Mine verste barndomsminner er mobbing gjennom hele barne skolen. 

Sorgen da hunden min døde av sykdom var også helt  jævelig

Skrevet
1 time siden, Jessica skrev:

😢💙

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:troest::hug:

Anonymkode: 32a57...5cd

Herregud.....hva slags mennesker er det som finnes på denne jorden, en mor som dusjer ungen sin i iskaldt vann osv..jeg får helt vondt inni meg og blir målløs, hvordan har du det i dag, har du kontakt med moren din ?

Anonymkode: 814db...627

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det værste var å bli jagd med brødkniv av moren min, og at hun aldri sa unnskyld men lokket meg ut av rommet med en godtepose.

Anonymkode: ccaa0...fdc

:overrasket: oh my GOD :klemmer:

Anonymkode: 814db...627

Skrevet

Jeg fikk så vondt av å lese denne tråden. Til dere som har skrevet her, jeg føler så med dere at jeg ikke vet hva mer jeg kan si. Men at noen klarer å gjøre sånt mot barna sine, jeg klarer bare ikke fatte det. 

Mitt vondeste minne var når min bestemor døde.. 

Anonymkode: 57835...2b6

• Liker 8
Skrevet

At jeg ikke fikk dra på hyttetur i sjuende klasse, var pottesur på foreldrene mine i flere dager.

Med andre ord hadde jeg en fantastisk barndom, jeg får vondt i sjela av å lese historiene til flere her. Så ond som verden er går det alltid hardest utover barna. 

Anonymkode: fcfcf...d46

• Liker 9
Skrevet

Å miste lillebror. 

Anonymkode: db106...b59

Skrevet

Bli slått av faren min og broren min, kjeftet på, hatet. Fikk fortalt at jeg var et uhell, og aldri skulle komt til verden. Hard mobbing på skolen. Trist at mamma ikke tok abort. Det hadde vert det beste for meg.

Gjest Genevieve
Skrevet (endret)

.

Ellers har jeg hatt en veldig fin barndom.

Endret av Genevieve
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd mye men passer dårlig på KG.

Anonymkode: d5433...dd9

+1

Jeg synes kvinneguiden har blitt bedre. Mindre ego, mer hjelping osv.

• Liker 4
Skrevet

Ingen ting ille. Hadde en trygg, god barndom. Husker etter Aleksander Kielland-ulykken var det landesorg, og derfor sendte NRK et kjedelig naturprogram om hjorten istedetfor "Halvsju". 

Det gjør vondt å lese disse grusomme historiene. 

Anonymkode: 385f2...89a

Skrevet
3 timer siden, Evilposelos skrev:

Vel etter vold både på skole og hjemme, var den verste følelsen da jeg satt på rommet å gråt over at ingen var glad i meg og ingen brydde seg om meg, for det var det jeg trodde. Jeg gråt ofte flere timer om dagen, fikk beskjed om at jeg var en sutreunge.

Jeg fikk så lyst til å gi deg en klem :hjerte::hug:

• Liker 4
Gjest Linaria
Skrevet

Seksuelle overgrep over lengre tid, sikkert, men jeg føler egentlig ikke at akkurat det gjør veldig vondt nå. Det jeg husker var mest vanskelig var den tiden jeg ikke greide å gå på skolen da jeg gikk på ungdomsskolen og alle maste på meg og ble sinte og bekymret og "venner" spredde rykter om at jeg var døende.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser jo bare at flere folk burde ta abort! Ikke alle bør sette barn til verden. 

Kanskje greitå tenke på neste gang man skal gi råd i en tråd der en fortvilt person har blitt ufrivillig gravid..

Nei, det beviser at folk ikke skal nøle med å ta kontakt med barnevern eller politi om det er mistanke om omsorgssvikt. 

Forferdelig å lese om alle de triste skjebnene her inne, hadde tenkt å skrive om min opplevelse med mobbing, men jeg lar det gå. 
Stor klem til dere alle, håper dere har det bedre og er elsket i dag :hjerte:

• Liker 5
Skrevet

Å være alvorlig syk det meste av barndommen og alle ringvirkningene det fikk i forhold til skole, venner og selvtillit. Det preger meg fremdeles i voksen alder.

Anonymkode: a8bc1...091

Skrevet

Grov mobbing, vold og seksuelle overgrep.

Anonymkode: 8201f...e57

Skrevet

Gjentatte overgrep og voldtekt. Av min egen farfar. Jeg var ti.

Anonymkode: 8d389...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...