Gå til innhold

Det vondeste du opplevde som barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det vondeste opplevelsen du kan huske som barn? Tenker du mye på dette til vanlig? Jeg har selv opplevd vonde ting. Som voksen har jeg endelig skjønt at det ikke har vært min skyld, men de voksne rundt!

Anonymkode: 4c62c...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å miste min far da jeg var 9 år

Anonymkode: 4d9eb...a8e

Skrevet

Har opplevd mye men passer dårlig på KG.

Anonymkode: d5433...dd9

• Liker 1
Skrevet

Mobbing og utestengelse på barne-/ungdomsskolen

Anonymkode: 2312c...bc2

Skrevet

Å velte en gryte kokende vann over meg. 

Anonymkode: cce9b...0b7

• Liker 1
Skrevet

At jeg ikke fikk lov å se Alias Smith & Jones som til og med min et år yngre venninne fikk lov til å se. 

Jeg hadde med andre ord en nydelig og flott oppvekst. 

Anonymkode: fe3f2...564

• Liker 14
Skrevet

Å bli kastet ut av faren min, mens han i samme slengen sa "Du kommer aldri til å bli noe!".

Anonymkode: 32a57...5cd

• Liker 2
Skrevet

Finne pappa død når jeg var 5 år.

Har fortrengt mye av minnene, men tror nok det har påvirket hvem jeg er i dag.

Eller vil jeg også si at jeg er fornøyd med hvordan livet har blitt, selvom det ikke har gått på skinner :)

Anonymkode: 04084...1d1

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

At stefaren min fikk kreft.

Skrevet

Jeg mistet min beste venn i selvmord.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg greide å pirke opp låsen på døra, og komme inn og finne mamma som hadde prøvd å ta sitt eget liv. Da var jeg vel 11-12 år. Det er definivt det verste. Jeg og mamma har et nært og veldig fint forhold i dag, men jeg greier ikke å ha tillit til mennesker, ettersom jeg opplevde at selv min nærmeste kunne "svikte" på den måten.

Anonymkode: 5f07f...93f

• Liker 1
Skrevet (endret)

- At min mor ga meg juling med en kleshenger

- At min mor dusjet meg i iskaldt vann.

- At min mor rolig og sindig sa at hun ønsket at jeg aldri ble født.

Endret av Daniel123
Språkkorrigering
  • Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet
7 minutter siden, Daniel123 skrev:

- At min ga meg juling med en kleshenger

😢💙

Skrevet

Å "redde" min mor mens hun ble banket av kjæresten hennes. Fikk et par slag jeg også den kvelden. Jeg var 11. Og jente.  

Anonymkode: f3934...7a3

Skrevet

Å få høre hver dag at jeg ødela mine foreldres liv, at de hatet meg og skulle ønske jeg aldri ble født. 

Fysisk vold, både mot meg og at de slo/truet med å drepe hverandre med jevne mellomrom.

Å først i voksen alder ha mulighet til å bestemme noe som helst selv. De bestemte hvem jeg fikk være venn med, hva jeg fikk lese, hva jeg fikk gå kledd med, hva jeg skulle spise og alle andre detaljer frem til jeg flyttet ut. Å endelig kunne bestemme noe som helst over eget liv var et sjokk jeg ikke var klar for i det hele tatt. 

Sviket ved at min mor las dagboken min, las alle meldinger på mobilen jeg som 16 - åring fikk lov til å kjøpe for egne penger. 

Det sykeste er at de klarte å få oss til å se ut som en normal familie utenfra. Ingen visste noe.  

Pappa skremte vettet av oss med å fortelle oss hva barnevernet ville gjøre med oss dersom noen fikk vite hvordan ting var hjemme. De ville splitte oss søsken, vi ville aldri få se hverandre igjen, og familiene vi kom til å havne hos ble aldri sjekket, og dermed var det stor sjanse for å havne hos pedofile som ville voldta oss hver dag - for pedofile står i kø for å bli fosterforeldre og få "gratis" barn å leke seg med. 

"Vil du at søsteren din skal bli voldtatt hver dag?!? VIL DU? Nei vel, så hold KJEFT!"

Anonymkode: 13cdf...06f

• Liker 1
Skrevet

Pappaen min som drakk altfor mye i helgene, og verbalt misbrukte mammaen min og søsteren min. Fikk noen støt jeg også, men han favoriserte alltid meg. Har fortrengt veldig mye, men husker spesielt en episode der jeg var liten og så mamma som gråt. Husker jeg sa "jeg trodde ikke voksne kunne gråte". Vet ikke hvorfor, men denne hendelsen syns jeg er vond å tenke på, selvom jeg har opplevd langt verre ting med han i bildet. 

Anonymkode: d9eab...8fa

Skrevet
2 minutter siden, Daniel123 skrev:

- At min mor ga meg juling med en kleshenger

:troest::hug:

Anonymkode: 32a57...5cd

• Liker 1
Skrevet

Å måtte dra fra mamma og bestemor for å bo sammen med en slem stemor og en far som ikke brydde jeg. Jeg  var ofte redd, ensom og trist. Min mor og bestemor ble igjen i India 😳

Anonymkode: adfbc...652

Skrevet

Vel etter vold både på skole og hjemme, var den verste følelsen da jeg satt på rommet å gråt over at ingen var glad i meg og ingen brydde seg om meg, for det var det jeg trodde. Jeg gråt ofte flere timer om dagen, fikk beskjed om at jeg var en sutreunge.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...