Gå til innhold

Turn on/off ved jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 1.2.2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Damer som faktisk er litt classy. Damer som vet å oppføre seg som kvinner. Det er en grunn til at beste og oldemødrene deres ble gift, mens enkelte sitter igjen pumpa og dumpa nå til dags.

23f98...940

Grunn: de nærmest måtte gifte seg (og generelt oppføre seg i tråd med dine turn ons) for å klare seg økonomisk.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 1. februar 2016 at 19.48, PseudonymBruker skrev:

• Humor. Det finnes utrolig mange søte damer overalt, men det finnes få damer som er søte OG har god humor. Nå er humor veldig subjektivt da, så et eksempel på god humor for meg er å være sammen med dama og prate om helt absurde ting, sånn som de gjør i Radioresepsjonen. Mange damer jeg møter blir fort veslevoksne på en måte når det gjelder humor, så de som tør å "slippe ut barnet i seg" av og til selv om de er voksne (i hverdagen, og ikke bare på soverommet) setter jeg veldig pris på.
  • Tenke logisk og rasjonelt. Damer som er slik er så mye enklere å forholde seg til. Det er frustrerende å diskutere med noen som helt plutselig kan gå i følelsesmessig vranglås. 
  • Omsorg/godhet. Og da tenker jeg ikke på omsorg for seg selv og de som er de nærmeste, for det kommer av seg selv. Jeg tenker på de damene som har evnen til å se litt lengre enn sin egen nesetipp og som bryr seg om de som ikke har det så godt i samfunnet. For å ta et eksempel. Husker ei jente jeg syntes var søt for mange år siden. Hun hang sammen med en jentegjeng med andre søter jenter. En dag så var det sånn at disse var samlet og ved siden av så var en av samfunnets mindre heldige mtp utseende, klesstil og hygiene. Men han var en god person. De andre jentene overså han, men denne jenta gikk bort til han og viste interesse for det han holdt på med. Der og da så var jeg solgt. 
  • Ærlighet. Sier seg selv. 
  • Flink på forholdsrelatert kommunikasjon.
  • Et aktivt fohold til å ta vare på kroppen sin. Men ikke så mye trening at det går veldig mye ut over fritiden etter jobb.

Det synes jeg var et veldig godt svar. En mann med slike verdier vokser ikke på trær :)

Anonymkode: 2ee58...b63

Skrevet

Kvinnelige komikere har ofte to greier gående. Det ene er å være frekk og brautende, sånn "en av gutta" type humor. Jeg som ikke er "en av gutta" selv, synes det er like teit om det er Tommy Steine eller Anne-Kath. Herland som gjør det. Den andre er identitetshumor, noe ofte minoritetskomikere også driver med. Heller ikke min greie, det er grenser for hvor festlig det er å høre "sånn er det å være kvinne, dere"-vitser (eller mann/hvit/svart/jøde/tjukk, samme ulla). Det virker som mange kvinnelige komikere føler de enten må komme med betraktninger om kvinnelighet, eller gjør en aktiv greie av å være ukvinnelig. Da velger jeg heller humorister som gjør sin egen greie, som Kristen Schaal eller Kate Beaton.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Sølvi88 skrev:

What? Du må da ikke ta deg nær av alt random folk sier på nett. Det er min oppfatning, du må jo mene hva du vil. Men du må fortsatt respektere andres meninger. Er det også generaliserende å si at kvinnfolk er ekstremt nærtagne av hva andre ukjente mennesker sier på nett? I og med at det var flere som følte seg truffet av at jeg, en anonym bruker på nett, mener kvinnfolk har lite humor?

Mulig nordlendinger er annerledes, lenge siden jeg har vært der, men her i sør synes ikke jeg at kvinnfolk er spesielt morsomme. Jeg vet om noen få kvinner som utmerker seg veldig, og utrolig mange mannfolk som utmerker seg. Jeg føler ikke at jeg generaliserer, jeg har møtt mange kvinner og jeg føler jeg har et bra nok grunnlag for å mene noe om saken. På lik linje som du mener det du mener. Er ikke du også generaliserende på et sett og vis? 

Min mening trenger ikke være din mening, vi trenger heller ikke være enige. Men vi har fortsatt lov til å mene noe :) 

Hehe, jeg tar meg ikke nær, det første var mer en spøk tuftet på om noen tok seg nær av det. :) Jeg synes det er en generalisering at menn er morsomme og at svært få jenter/kvinner har humor, men, selvfølgelig mener du det du mener, skjønner at det stemmer overens med de erfaringene du har gjort deg. Jeg skal ikke utelukke at du har rett, det kan godt være at mine erfaringer er skjeve i forhold til det som er vanlig jevnt over. :)    

Anonymkode: 1b560...ace

• Liker 1
Skrevet

Humor er objektivt. 

Men jeg får folk til å le. Mest fordi jeg mangler impulskontroll. 

Romantiske komedier er bare tragisk :P 

Anonymkode: 3546c...1d1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aah! Var det slike ting du mente var morsomme? Da handler det vel mer om hvilken type humor man har, er vel kanskje derfor du finner menn morsommere.:P  

Anonymkode: 1b560...ace

Det var et eksempel ei annen dame her skrev, jeg skrev en kommentar til henne. Mangel på impulskontroll kan være ganske festelig faktisk :fnise: Men jeg mener generelt så er menn morsommere enn kvinnfolk. Og ja, det har selvfølgelig med hva man synes er moro selv. Men jeg har jo ikke pratet om andres meninger heller, kun min mening :) 

Skrevet

Angående det å være morsom. Hører mange menn si at kvinner generelt ikke er morsomme. Kvinner prøver ofte å si imot dette og er ikke enige, men sjeldent jeg hører de sier de er enige og bekrefter at menn er morsommere enn kvinner. Kan det tenkes, helt inzane teori her altså, at menn finner andre menn morsomst og kvinner finner andre kvinner som morsomst? 

Hisen kvinne som ikke synes menn er særlig morsomme. 

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Angående det å være morsom. Hører mange menn si at kvinner generelt ikke er morsomme. Kvinner prøver ofte å si imot dette og er ikke enige, men sjeldent jeg hører de sier de er enige og bekrefter at menn er morsommere enn kvinner. Kan det tenkes, helt inzane teori her altså, at menn finner andre menn morsomst og kvinner finner andre kvinner som morsomst? 

Hisen kvinne som ikke synes menn er særlig morsomme. 

Tja jeg vet ikke. Jeg har mer sans for menns humor generelt. Unntatt å le av promp. Det er for barnslig.

Men vi har nok forskjellige definisjoner på hva som er morsomt. Men humor er og blir objektivt.

PS: jeg er en av disse damene som hylskratter av Top Gear.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg vet ikke. Jeg har mer sans for menns humor generelt. Unntatt å le av promp. Det er for barnslig.

Men vi har nok forskjellige definisjoner på hva som er morsomt. Men humor er og blir objektivt.

PS: jeg er en av disse damene som hylskratter av Top Gear.

Hylskratter av Top Gear faktisk... Hørtes veldig fjernt ut for min del! ;) Men ja, folk har jo forskjellig humor. 

Jeg har absurd og svart humor. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Version 2.0 skrev:

Hylskratter av Top Gear faktisk... Hørtes veldig fjernt ut for min del! ;) Men ja, folk har jo forskjellig humor. 

Jeg har absurd og svart humor. 

Hvilke komikere liker du? Nevn ti.

Anonymkode: 3ed69...3c7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Samme som er turn-off med alle mennesker..

* dømmende
* ser ned på andre
* gjerrig ovenfor dyr/mennesker/venner osv
* Lyver
* Hater og blir sint
* Rusmidler

Ingen vennskap med sånne folk for min del.

Endret av Casper1337
  • Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke komikere liker du? Nevn ti.

Anonymkode: 3ed69...3c7

Jeg vet ikke om jeg kan nevne ti, da jeg ikke er veldig inni stand-up komiker verdenen. Men jeg liker Jim Jeffries, John Cleese, Amy Schumer, Iliza Shlesinger og en del andre jeg ikke kan navnet på. Av komedier ler jeg en del av Schmidt i New Girl for tida. Ellers liker jeg Klovn. Den type humor. Har som oftest vanskelig for å finne ting å le av. Synes sjeldent stand up komikere eller sitcoms er særlig morsomme. Lucky Louie var også morsomt. Og Kongen av Queens, Arthur!! <3 

Skrevet
Den 2. februar 2016 at 18.11, Rootz skrev:

Denne svarte for det meste på alt jeg kan tenke meg. Jeg liker masete kvinnfolk though.

Skryting. En add til dette: Veldig turn off når kvinnfolk snakker om andre mannfolk de er tiltrukket til.
I denne situasjonen ignorerer jeg henne fullstendig.

Kult å høre at du liker masete kvinnefolk! Viser at du tenker selv. Kan du utdype mer?

Anonymkode: a5d0e...46a

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult å høre at du liker masete kvinnefolk! Viser at du tenker selv. Kan du utdype mer?

Anonymkode: a5d0e...46a

Hvis du åpner munnen kan jeg stikke pikken min ned i halsen din.

• Liker 1
Skrevet
Den 1.2.2016 at 13.51, AnonymBruker skrev:

Overlegenhet. Har møtt noen av disse. Vanligvis en kvinne som vurderer seg som guds gave til menn, uansett vekt, klesstil og alder.

Skittenhet. Sjeldent, men fortsatt dukker slike kvinner opp på dater. De lever som regel på et høyere intellektuelt nivå hjemme..

Massing. Hysteriske kvinnfolk er major turnoff.

Skryting. Alle reisene og alle aktiviteter er viktig for slike hun-medlemmer. Vi menn kjeder oss mens vi nikker for å være hyggelige.

Anonymkode: 71428...d6f

Kan du utdype hva du mener med dette? Er intellektuelle kvinner mer skitne enn de mindre intellektuelle? Eller misforstår jeg helt nå :ler:

Anonymkode: ac24f...e6c

• Liker 1
Skrevet

Kunne dere blitt sammen med en jente som ikke har noen venner på mange mils avstand? Hvordan hadde dere reagert dersom hun hadde sagt det på en date? (ja, det er kanskje meg. Haha)

Anonymkode: f5d1f...827

Skrevet

Huff mannfolk. man kan ikke skyt dem eller heng dem heller.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne dere blitt sammen med en jente som ikke har noen venner på mange mils avstand? Hvordan hadde dere reagert dersom hun hadde sagt det på en date? (ja, det er kanskje meg. Haha)

Jeg er dame. Men altså, sånne ting må du jo ikke si på date. Det er noe du bare får la komme forsiktig frem etter hvert. Tenker nå jeg.

Anonymkode: 3dac5...d7e

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg tenker er det viktigere at mannen har sosial status enn kvinnen. Så om hun ikke har mange venner så er det vel ikke noen stor sak. Bare hun like blir for klengete så har jeg ikke noe problem med få venner. Ikke gjør den feilen å tro at det som er uattraktivt for kvinner nødvendigvis er det samme for menn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...