Gå til innhold

Turn on/off ved jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Genevieve
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en unicorn? Bortsett fra dyret.

Anonymkode: 64bc1...17f

Det kan bety flere ting, kikk det opp i urbandictionairy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner faktisk dette med hestejenter, og jeg er hestejente selv! Men har da mer enn hesten i hodet, rir kanskje 3 dager i uka. Hadde blitt gal av å ikke ha NOE annet enn jobb og hest. Noen av mine stallvenner er hos hesten 5+ timer til dagen og syns jo det er så rart at de er single ;) 

Anonymkode: 1eff7...f9e

Skrevet

Ja hestejenter er turn of for meg, iallfall viss de eier en hest. Har en mor som har 5 hester og hun er praktisk talt bare hjemme for å spise og sove selv om hun har flere som hjelper henne. Er en enormt tidkrevende og dyr hobby + det er ekstremt mye drama i hestemiljøet. Hun driver med travhester så de er nok mer tidkrevende en kaldblods hester for bare hobby bruk. Men husker hun var flerfoldige timer i stallen nesten hver dag, da hun bare hadde en kaldblodshest på deling med en vinnende. Så ja hestejenter utgår :fnise:. 

Anonymkode: 17b65...3db

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hestejenter er turn of for meg, iallfall viss de eier en hest. Har en mor som har 5 hester og hun er praktisk talt bare hjemme for å spise og sove selv om hun har flere som hjelper henne. Er en enormt tidkrevende og dyr hobby + det er ekstremt mye drama i hestemiljøet.

Nysgjerrig på om menn som ikke har hatt mor med hester, også har dette synet/oppfatning av livsstilen på hestejenter?

Anonymkode: 2de30...b9d

Skrevet

Sikkert ikke alle, men har en del kompiser som ikke har mødre med hester og de ser ikke på hestejenter som en positiv ting. Noen av de er litt nøytral på det mens noen ser på det som no deal. Må nok være en mann som har interesse for hester selv viss han skal ha et positivt syn på det.

Skrevet
12 timer siden, Aucaman skrev:

Ikke jeg som var den du siterte, men hestejenter kan være veldig... HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST, og vet du hva eller? HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST. Hva har du gjort i dag? Nei, altså jeg har *avbryter* HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST.

Fine dyr forsåvidt. Mest glad i ponnier selv. 

Du vet hva som sies; hestejenter rir (pikk) best ;)

Anonymkode: 2de30...b9d

Skrevet

Okei, da har jeg fått lest alt sammen og det første jeg tenker er; Holy cow, jeg kommer til å være singel for alltid! :bond:

Anonymkode: 1b560...ace

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et eksempel på ei humorløs jente? :) Virkelig, humor og jenter ikke går hånd i hånd? Guttegreie?? :rolleyes:

Anonymkode: a4320...482

Hvis man ser bort fra kjente komikere så mener jeg at det er svært få jenter/kvinner som har humor. Mens "klassens klovn-rollen" stort sett blir delt ut til en av guttene i gjengen/klassen/arbeidsplassen osv.  Det er min mening :) 

Skrevet

Okei, så menn har riktig humor og kvinner har feil?

Anonymkode: b8fc1...605

Nei, jeg synes ikke at humor er utbredt blandt kvinner. Det er mer utbredt blandt menn. Selvfølgelig kan kvinner også være morsomme men jeg synes det forekommer sjelden, og jeg synes at kvinnehumor er mer intern humor, som ikke alle forstår og ikke alle ler av. Det er min mening.

Det var veldig mange som reagerte på akkurat denne kommentaren, noen som føler seg truffet? 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, da har jeg fått lest alt sammen og det første jeg tenker er; Holy cow, jeg kommer til å være singel for alltid! :bond:

Velkommen i klubben :fnise:

Skrevet
15 minutter siden, Sølvi88 skrev:

Nei, jeg synes ikke at humor er utbredt blandt kvinner. Det er mer utbredt blandt menn. Selvfølgelig kan kvinner også være morsomme men jeg synes det forekommer sjelden, og jeg synes at kvinnehumor er mer intern humor, som ikke alle forstår og ikke alle ler av. Det er min mening.

Det var veldig mange som reagerte på akkurat denne kommentaren, noen som føler seg truffet? 

Ja, jeg føler du treffer hele kjønnet her i en enorm generalisering. :P Mener du virkelig det er svært få jenter/kvinner som har humor? Da er i så fall alle samlet i Nord Norge, for jeg synes det er svært mange som både ler lett og er svært så humoristiske her, og det er ikke noe typisk intern humor. Synes absolutt ikke det er noe skille mellom menn og kvinner på det området, men kanskje jeg bare er heldig med de jeg omgås. :) 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Sølvi88 skrev:

Jeg føler meg ikke truffet. Jeg er ofte midtpunkt på fest ol der jeg ler og spøker med menn. Og jeg er ikke unik der altså. 

Men jeg er heller ikke så selvhøytidelig og liker humor. Enkelt og greit. 

Jeg vet ikke hva slags venninner du har men jeg ser ofte damer med mye humor. Men så er ikke jeg en shoppingcafedame heller (selv om jeg alltid går pent og feminint kledd). 

Anonymkode: 3546c...1d1

• Liker 1
Skrevet

At du ikke har humor får du ta på din egen kappe ;)

Jeg er en dame som hater shopping og cafebesøk med venninnegjengen. Så bortkasta tid. Jeg vil heller hoppe i søledammer og bade naken i en fontene. Men det er jo cafedamene som får mannfolka :P Så jeg ser igjen med forundring på forskjellen av hva menn sier og hva menn gjør.

Jeg sa ingenting om meg selv og min humor, jeg sa at jeg synes ikke jenter er kjent for å være spesielt morsomme. Som du sier nakenbading i fontena osv.. Hvor ofte ser man kvinner gjøre det? Det skjer men man ser det sjelden, også skryter kvinner av slike enkelthendelser i årevis etterpå. Det er enkelttilfeller der kvinner er skikkelig morsomme også er det mannfolk som har tendens til å være morsomme hele dagen. Det er min oppfatning og min mening :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler du treffer hele kjønnet her i en enorm generalisering. :P Mener du virkelig det er svært få jenter/kvinner som har humor? Da er i så fall alle samlet i Nord Norge, for jeg synes det er svært mange som både ler lett og er svært så humoristiske her, og det er ikke noe typisk intern humor. Synes absolutt ikke det er noe skille mellom menn og kvinner på det området, men kanskje jeg bare er heldig med de jeg omgås. :) 

What? Du må da ikke ta deg nær av alt random folk sier på nett. Det er min oppfatning, du må jo mene hva du vil. Men du må fortsatt respektere andres meninger. Er det også generaliserende å si at kvinnfolk er ekstremt nærtagne av hva andre ukjente mennesker sier på nett? I og med at det var flere som følte seg truffet av at jeg, en anonym bruker på nett, mener kvinnfolk har lite humor?

Mulig nordlendinger er annerledes, lenge siden jeg har vært der, men her i sør synes ikke jeg at kvinnfolk er spesielt morsomme. Jeg vet om noen få kvinner som utmerker seg veldig, og utrolig mange mannfolk som utmerker seg. Jeg føler ikke at jeg generaliserer, jeg har møtt mange kvinner og jeg føler jeg har et bra nok grunnlag for å mene noe om saken. På lik linje som du mener det du mener. Er ikke du også generaliserende på et sett og vis? 

Min mening trenger ikke være din mening, vi trenger heller ikke være enige. Men vi har fortsatt lov til å mene noe :) 

Skrevet
8 minutter siden, Sølvi88 skrev:

Jeg sa ingenting om meg selv og min humor, jeg sa at jeg synes ikke jenter er kjent for å være spesielt morsomme. Som du sier nakenbading i fontena osv.. Hvor ofte ser man kvinner gjøre det? Det skjer men man ser det sjelden, også skryter kvinner av slike enkelthendelser i årevis etterpå. Det er enkelttilfeller der kvinner er skikkelig morsomme også er det mannfolk som har tendens til å være morsomme hele dagen. Det er min oppfatning og min mening :) 

Vi henger nok med veldig forskjellige folk. Nå trenger man ikke fly rundt og være apekatt 24/7 men at man gjør noe hver dag som gleder og gir energi, er et must. Eller bare fjas. Le hver dag er viktig. Ikke å ta seg selv høytidelig er også viktig. Og å få andre til å le og smile. Det er livet. 

Skrevet
10 minutter siden, Sølvi88 skrev:

Aah! Var det slike ting du mente var morsomme? Da handler det vel mer om hvilken type humor man har, er vel kanskje derfor du finner menn morsommere.:P  

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aah! Var det slike ting du mente var morsomme? Da handler det vel mer om hvilken type humor man har, er vel kanskje derfor du finner menn morsommere.:P  

Jeg som bader i fontene. Ser ikke på det som humor. Heller mer som mangel på impulskontroll. Og typisk greie jeg kan finne på å gjøre :P

Men menn og damer har noe forskjell på humor. Jeg har enda ikke ledd av promp. Akkurat promp synes jeg ikke er morsomt :P og om menn mener det å prompe er hysterisk latterlig så har vel ikke de så veldig mye humor de heller ;) 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis romantiske komedier er noe å gå etter, er damehumør skikkelig trygg og harmløs. Kysset du han OG han? Fnisfnisfnis!

Anonymkode: 3ed69...3c7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke truffet. Jeg er ofte midtpunkt på fest ol der jeg ler og spøker med menn. Og jeg er ikke unik der altså. 

Men jeg er heller ikke så selvhøytidelig og liker humor. Enkelt og greit. 

Jeg vet ikke hva slags venninner du har men jeg ser ofte damer med mye humor. Men så er ikke jeg en shoppingcafedame heller (selv om jeg alltid går pent og feminint kledd). 

Man trenger ikke være morsom for å være midtpunktet på en fest, det er mange måter å være midtpunkt på. Man kan for eksempel være masete og slitsom :fnise: og selv om du ler betyr det ikke at andre synes du er morsom :fnise: 

Jeg vet det finnes morsomme kvinnfolk, jeg mener at for hver morsomme kvinne er det ti morsomme menn. Morsomme kvinner er sjeldnere. Jeg er heller ikke en shoppingcafedame, selv om jeg også kler meg pent og ser bra ut.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis romantiske komedier er noe å gå etter, er damehumør skikkelig trygg og harmløs. Kysset du han OG han? Fnisfnisfnis!

Anonymkode: 3ed69...3c7

Humoren vår er ikke basert på romantiske komedier, den type humor er kjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...