Gå til innhold

Turn on/off ved jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så med andre ord du har blitt skikkelig dumpa av en dame med mastergrad, blitt played av en dame som bare ville bruke deg for sex og du går stort sett i vennefellen ellers? ;) 

Anonymkode: e7eea...7ae

Det der syns jeg ikke var så hyggelig skrevet av deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, The Lost Dreamer skrev:

Det der syns jeg ikke var så hyggelig skrevet av deg

Har du lest alle innleggene til den hun svarer?

Anonymkode: 9e1b1...048

• Liker 4
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest alle innleggene til den hun svarer?

Nope, så bare den første, men følte det var litt personangrep

Skrevet
1 minutt siden, The Lost Dreamer skrev:

Nope, så bare den første, men følte det var litt personangrep

Hvis du leser dem så kanskje du forstår hvorfor hun ikke ønsker å være direkte hyggelig. :)

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Trening, shopping og være med venner." Vær så snill, ha interesser og meninger! Bare den interessen ikke er hest da.

Anonymkode: 3ed69...3c7

Må si meg enig. Er det rart så mange menn bare pumper og dumper kvinner? Kvinnene er jo kjempe kjedelige. :ler: 

Skrevet
22 timer siden, PseudonymBruker skrev:

• Humor. Det finnes utrolig mange søte damer overalt, men det finnes få damer som er søte OG har god humor. Nå er humor veldig subjektivt da, så et eksempel på god humor for meg er å være sammen med dama og prate om helt absurde ting, sånn som de gjør i Radioresepsjonen. Mange damer jeg møter blir fort veslevoksne på en måte når det gjelder humor, så de som tør å "slippe ut barnet i seg" av og til selv om de er voksne (i hverdagen, og ikke bare på soverommet) setter jeg veldig pris på.
  • Tenke logisk og rasjonelt. Damer som er slik er så mye enklere å forholde seg til. Det er frustrerende å diskutere med noen som helt plutselig kan gå i følelsesmessig vranglås. 
  • Omsorg/godhet. Og da tenker jeg ikke på omsorg for seg selv og de som er de nærmeste, for det kommer av seg selv. Jeg tenker på de damene som har evnen til å se litt lengre enn sin egen nesetipp og som bryr seg om de som ikke har det så godt i samfunnet. For å ta et eksempel. Husker ei jente jeg syntes var søt for mange år siden. Hun hang sammen med en jentegjeng med andre søter jenter. En dag så var det sånn at disse var samlet og ved siden av så var en av samfunnets mindre heldige mtp utseende, klesstil og hygiene. Men han var en god person. De andre jentene overså han, men denne jenta gikk bort til han og viste interesse for det han holdt på med. Der og da så var jeg solgt. 
  • Ærlighet. Sier seg selv. 
  • Flink på forholdsrelatert kommunikasjon.
  • Et aktivt fohold til å ta vare på kroppen sin. Men ikke så mye trening at det går veldig mye ut over fritiden etter jobb.

Akkurat dette med humor er jeg så enig i!! Jeg tror jenter og humor er to ting som ikke går hånd i hånd sånn uten videre, det er ei guttegreie på en måte. Men alt er mulig.

Hilsen jente :)

Skrevet

Okei, så menn har riktig humor og kvinner har feil?

Anonymkode: b8fc1...605

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Sølvi88 skrev:

Akkurat dette med humor er jeg så enig i!! Jeg tror jenter og humor er to ting som ikke går hånd i hånd sånn uten videre, det er ei guttegreie på en måte. Men alt er mulig.

Et eksempel på ei humorløs jente? :) Virkelig, humor og jenter ikke går hånd i hånd? Guttegreie?? :rolleyes:

Anonymkode: a4320...482

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Sølvi88 skrev:

At du ikke har humor får du ta på din egen kappe ;)

Jeg er en dame som hater shopping og cafebesøk med venninnegjengen. Så bortkasta tid. Jeg vil heller hoppe i søledammer og bade naken i en fontene. Men det er jo cafedamene som får mannfolka :P Så jeg ser igjen med forundring på forskjellen av hva menn sier og hva menn gjør.

Anonymkode: 3546c...1d1

• Liker 12
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, så menn har riktig humor og kvinner har feil?

Anonymkode: b8fc1...605

Kvinner har ikke noe behov for å være morsomme. Menn må være morsomme for å imponere en partner. Det er dermed ikke sagt at kvinner ikke kan være morsomme, eller at menn alltid er morsomme. 

Anonymkode: 23f98...940

• Liker 1
Skrevet

De som leser her må ikke ta en enkelt persons turn-offs og turn-ons personlig...

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Trening, shopping og være med venner." Vær så snill, ha interesser og meninger! Bare den interessen ikke er hest da.

Hva er galt med hest?

Anonymkode: d5a97...0d5

• Liker 1
Gjest Aucaman
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med hest?

Ikke jeg som var den du siterte, men hestejenter kan være veldig... HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST, og vet du hva eller? HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST. Hva har du gjort i dag? Nei, altså jeg har *avbryter* HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST.

Fine dyr forsåvidt. Mest glad i ponnier selv. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med hest?

Fordi de damene ofte er sterke kvinnfolk.

Anonymkode: 4b28d...416

• Liker 2
Skrevet
Den 1.2.2016 at 19.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv en mastergrad, men forventer ikke at dama skal ha det samme. Det verste er damer som tror de blir mer attraktive, eller tror jeg bryr meg om masteren deres. Mens hun sitter der og snakker om hvor viktig arbeidet hennes er, så sitter jeg og lurer på om hun tar den i toern. Så interessert er jeg i hennes jobb og utdannelse.

Med andre ord forventer du gullmusa, men du selv er tidenes motsetning, en jævla drittkuk. 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Aucaman skrev:

Ikke jeg som var den du siterte, men hestejenter kan være veldig... HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST, og vet du hva eller? HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST. Hva har du gjort i dag? Nei, altså jeg har *avbryter* HESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHESTHEST.

Fine dyr forsåvidt. Mest glad i ponnier selv. 

Ahah :) men hester er jo veldig fine dyr da..

Anonymkode: 4b28d...416

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi dere er med steriliserte hannkatter som ikke tør ha egne meninger om hva de syns er tiltrekkende. Feminiserte menn finner seg i det de blir servert. Menn som faktisk tiltrekkes av feminine kvinner og er maskuline, de tiltrekkes ikke av kvinner som deg.

Forøvrig vet du ingenting om hva jeg bringer inn i et forhold så du kan ikke trekke den konklusjonen.

Jo, jeg vet svært mye om hva slags grunnsyn du bringer inn i et forhold om hva en kvinne "bør være" og hva et forhold skal være. Med andre ord mer enn nok.

Slike holdninger og verdier er ikke noe som lar seg skjule.

Anonymkode: 3c94f...f46

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg vet svært mye om hva slags grunnsyn du bringer inn i et forhold om hva en kvinne "bør være" og hva et forhold skal være. Med andre ord mer enn nok.

Slike holdninger og verdier er ikke noe som lar seg skjule.

Anonymkode: 3c94f...f46

En kvinne bør være feminin. Det er det eneste jeg har påpekt hittil i tråden. Maskuline kvinner tiltrekkes jeg ikke av.Altså sånne som deg.

Nok en gang er du naiv om du tror jeg åpner mine innerste tanker til en kvinne. Her kan jeg gjerne gjøre det anonymt, men i virkeligheten er jeg mer strategisk rundt de. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en unicorn

Hva er en unicorn? Bortsett fra dyret.

Anonymkode: 64bc1...17f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med hest?

Fordi hest er en sånn altoppslukende interesse. Hestejenter er verre enn fotballidioter og Star Wars-nerder til sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...