Gå til innhold

Turn on/off ved jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Mortem skrev:

Men folk kan da ikke være så svake at de bryr seg om en ting en random person på et internettforum sier..

Har man følelser så kan man bli påvirket, la oss si at man poster et bilde av seg selv. Man får flere kommentarer blant annet et om hvor stygg man ser ut. De fleste hadde nok brydd seg om den kommentaren. Det samme når det kommer om meninger man har, beskrivelser av seg selv osv. Man kan lett bli påvirket av kommentarer man får til og med på nettet.

Så det at man er svak for å bry seg om hva en random person på et intetnettforum sier er en merkelig påstand. Det er menneskelig å ha følelser.

Anonymkode: 17b65...3db

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Trening, shopping og være med venner." Vær så snill, ha interesser og meninger! Bare den interessen ikke er hest da.

Anonymkode: 3ed69...3c7

Skrevet
15 timer siden, Castielz skrev:

Brofist!
Men disse kalles vel "unicorns", det finnes EKSTREMT få av dem.

Og de som finnes velger nesten uten unntak menn som har helt andre holdninger enn det ..940 har ;) 

Anonymkode: 3c94f...f46

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, fotosyntesen skrev:

Her er det vel kanskje bare snakk om øyeblikkets turn offs og tun ons. Jeg synes det er vanskelig å bli, i øyeblikket, tent av ei som oser av intellekt og dypsindighet. "jeg tenner på intelligens" er jo en ganske vanlig uttalelse. Jeg har vanskelig for å forstå hva det er med en skarp hjerne som skaper seksuell tenning. I et langsiktig forhold er jo dette viktig, men det skaper da ikke bånntenning i øyeblikket eller? Er det forskjell på menn og kvinner her?

Jeg tenker vel mer at om jeg kanskje ikke blir spinnvill av lure jenter, så blir jeg definitivt avtent av skikkelige nek. Intelligens er nok mer en forutsetning enn en turn on, egentlig.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Aucaman skrev:

Hmmm. Vanskelig å forklare. Litt mysende, samtidig litt intenst. Ikke stirrete heller, men likevel fokusert. Litt som når noen er rimelig kåte, men ikke helt på samme måte heller. Om du klarer å få noe ut av den forklaringen er du god!

Jeg vet hva du mener.

For øvrig kom jeg frem til at jeg må være drømmedamen din ;).

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg tenker vel mer at om jeg kanskje ikke blir spinnvill av lure jenter, så blir jeg definitivt avtent av skikkelige nek. Intelligens er nok mer en forutsetning enn en turn on, egentlig.

Det kan jo tenkes at hun de første gangene dere møtes, er nervøs, litt usikker osv, slik at intelligensen ikke kommer fram, og dermed kanskje framstår som et nek. At hun safer seg på de enkle og overfladiske temaene. 

Anonymkode: 83508...99f

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de som finnes velger nesten uten unntak menn som har helt andre holdninger enn det ..940 har ;) 

Du er naiv om du tror jeg viser kvinner hva jeg egentlig mener om de.

Anonymkode: 23f98...940

Gjest Aucaman
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva du mener.

For øvrig kom jeg frem til at jeg må være drømmedamen din ;).

Jaså? Da tror jeg at jeg ringer presten med en gang!

Skrevet
5 minutter siden, Aucaman skrev:

Jaså? Da tror jeg at jeg ringer presten med en gang!

Tja. Ekteskap er ikke min ting ;).

Gjest Aucaman
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Ekteskap er ikke min ting ;).

Akkurat det drømmedama mi ville sagt! Brilliant start på dagen!

Skrevet
13 timer siden, Aucaman skrev:

Tja.

Turn on:

Tatoveringer: Har du tatoveringer er jeg solgt.

"Utfordrende" stil: Om jeg skulle vært litt PK skulle jeg sagt det motsatte, men ser jeg et par lange bein og en liten rød kjole. Vel, vel.

Soveromsøyne: Ingenting er mer sexy enn et par soveromsøyne.

Direkthet: Hvis jeg spør om jeg ser ut som en bowlingkjegle i smoking forventer jeg at du er ærlig. Det gjør at jeg får tillit til deg, og det er turn on.

Drøyhet: Nordlendinger er fine folk. Har du vært på sexklubb i Amsterdam og har null problem med å fortelle det syns jeg det er turn on. Ikke at du har vært der i seg selv, men at du står ved det og gir faen.

Unikhet: "Du har vært utenlands i ferien ja. I New York da kanskje? Nei? Du har vært på backpacking gjennom Armenia på et esel, sier du? Akkurat. Skal ikke bare bestille kirke med en gang da?" Mennesker som ikke er helt A4 er fascinerende mennesker.

Intelligens: Slår du meg i trivial pursuit kommer du høyt opp på favorittmenneskelista mi.

"Redde verden": Det er noe fascinerende med de som skal redde verden. De har som regel et helt annet virkelighetssyn enn hva jeg har, men det er noe forlokkende med tanken.

Turn off:

Manipulasjon: Jeg er blitt god til å spotte den slags. Ingenting er mer frastøtende enn noen som prøver å skape følelser i meg for å få noe jeg i utgangspunktet ikke vil gi.

Overvekt: Har vært med ei som var overvektig, så det er tydeligvis ikke slik at det er totalt frastøtende, men generelt lever jeg etter regelen: "Kan det løftes er det greit." 

Lite inkluderende: Når jeg introduserer en venn for deg og gjengen din som dere aldri har møtt før, og dere enten ignorerer h*n eller fysisk utelukker h*n ved å sette dere i en sirkel med ryggen mot f.eks. Det er sykt turn off.

Kronisk offer: Hvis du ender opp med en "stakkars meg, du er slem"-holdning av høre andres synspunkt eller møte gode motargumenter anser jeg deg som ganske stakkarslig. Og stakkarslig er ikke særlig sexy. Et typisk trekk til et slik menneske er "jeg føler, derfor er det."

Moralens mørkefyrste: Jeg anser meg tilnærmet som en nihilist når det kommer til moralspørsmål. I det minste veldig liberal, og generelt lite dømmende til valgene folk tar (som ikke går utover noen andre). Dessverre er det mange som mener sin moral er den objektive moral, og dersom andre mennesker ikke står i stil med deres forventninger så er de normativt "dårlige mennesker".

Dramaqueens: Åpenbar, men det er mer turn on om du ser på dramaserier seks timer om dagen enn å konstruere fem minutters eget drama med vilje.

Her lo jeg høyt. :ler:

For øvrig gøy å se hvor forskjellig folk svarer. Og at nivået på kg-mennenes kravlister har blitt litt høyere de siste åra, mener å huske det var mye "fine pupper og stor rumpe og lager god mat og har trang fitte" tidligere. :nigo: 

• Liker 4
Gjest Castielz
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil!

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer som tror at en mastergrad gjør de mer attraktive. Nei, jeg kan ikke knulle mastergraden din, og nei jeg bryr meg ikke om den.

Damer som tror menn vil ha kvinner som oppfører seg helt likt menn.

Damer som tror de kan pule alle kjekkasene de vil uten å måtte lide for det i senere alder. Hva får deg til å tro at jeg gidder være backupplanen din?

Damer som har altfor mye (falsk) selvtillit. Det går an å ha litt bakkekontakt.

Damer som bruker andre menn for oppmerksomhet og tjenester.

Damer som lever livene sine altfor mye på sosiale medier,

Feite damer.

Turn ons:

Damer som faktisk er litt classy. Damer som vet å oppføre seg som kvinner. Det er en grunn til at beste og oldemødrene deres ble gift, mens enkelte sitter igjen pumpa og dumpa nå til dags.

Damer som ikke er redde for å vise omsorg og feminitet.

Damer som faktisk klarer tenke logisk og rasjonelt, og ikke argumenterer bare med følelser. En som klarer holde fatningen og ikke tyr til massive følelsemessige utbrudd når hun hører noe hun ikke liker.

Damer som liker å tøyse og le, og ikke hele tiden tar ting så jævla seriøst. Litt laidback og ikke forventer for mye.

Er dette "unicorns"? Synes det høres ganske normalt ut.:fnise:

Anonymkode: 1b560...ace

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette "unicorns"? Synes det høres ganske normalt ut.:fnise:

Anonymkode: 1b560...ace

Du er en unicorn, og nei. Dette er ikke normale kvinner. Det er urovekkende få som faktisk skjønner hva menn syns er tiltrekkende.

Skrevet (endret)

Mye bra her, bortsett fra defensiv sutring og svar til dette.

Turn on's:

Beveger seg feminint.

Pent smil.

Humor.

Trygg på både selvbilde, kropp og person.

Tørr være kvinnelig og omsorgsfull uten at det de tror det betyr at de er kvinne fra 1950 som bedrar likestillingskampen.

Er avslappet, men classy. Alt til sin tid. 

Prater ikke hele tiden, men kan holde en interessant samtale gående, og overlater ikke det kun til deg.

Nysgjerrighet, som i å reise, søke kunnskap, prøve ut ting.

Utdannelse og kunnskap.

En kul, egen stil.

Turn-off's:

Drama og oppmerksomhetssøken.

Flesk.

Spill.

Griper raskt til offerrollen.

Spiller på sex og bruker menn for tjenester og bekreftelser.

"Jeg føler at...."-argumentasjon.

Kun interesser som består av interiør, tv-serier, venner og jobb.

Ensporethet og overfladiskhet, som f.eks. veldig opptatt av trening og kropp, klær, make-up etc.

Endret av Arca
  • Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en unicorn, og nei. Dette er ikke normale kvinner. Det er urovekkende få som faktisk skjønner hva menn syns er tiltrekkende.

Langt i fra. Vi vet, vi er bare på ingen måte opptatt av å tekkes og føye en mann. Vi vil være oss selv i forhold, og det fungerer svært godt for de fleste jeg kjenner.

De få jeg kjenner som har blitt sammen med menn med et kvinnesyn som ditt, de har jeg uten unntak sett se ulykkelige ut fra et halvt år inn i forholdet og utover.

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt i fra. Vi vet, vi er bare på ingen måte opptatt av å tekkes og føye en mann. Vi vil være oss selv i forhold, og det fungerer svært godt for de fleste jeg kjenner.

De få jeg kjenner som har blitt sammen med menn med et kvinnesyn som ditt, de har jeg uten unntak sett se ulykkelige ut fra et halvt år inn i forholdet og utover.

Det er fordi dere er med steriliserte hannkatter som ikke tør ha egne meninger om hva de syns er tiltrekkende. Feminiserte menn finner seg i det de blir servert. Menn som faktisk tiltrekkes av feminine kvinner og er maskuline, de tiltrekkes ikke av kvinner som deg.

Forøvrig vet du ingenting om hva jeg bringer inn i et forhold så du kan ikke trekke den konklusjonen.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Den 1.2.2016 at 13.51, AnonymBruker skrev:

Overlegenhet. Har møtt noen av disse. Vanligvis en kvinne som vurderer seg som guds gave til menn, uansett vekt, klesstil og alder.

Skittenhet. Sjeldent, men fortsatt dukker slike kvinner opp på dater. De lever som regel på et høyere intellektuelt nivå hjemme..

Massing. Hysteriske kvinnfolk er major turnoff.

Skryting. Alle reisene og alle aktiviteter er viktig for slike hun-medlemmer. Vi menn kjeder oss mens vi nikker for å være hyggelige.

Anonymkode: 71428...d6f

Denne svarte for det meste på alt jeg kan tenke meg. Jeg liker masete kvinnfolk though.

Skryting. En add til dette: Veldig turn off når kvinnfolk snakker om andre mannfolk de er tiltrukket til.
I denne situasjonen ignorerer jeg henne fullstendig.

Endret av Rootz
  • Liker 1
Skrevet
22 timer siden, PseudonymBruker skrev:

•  så de som tør å "slippe ut barnet i seg" av og til selv om de er voksne (i hverdagen, og ikke bare på soverommet) setter jeg veldig pris på.

Jeg tror ikke det er så veldig sunt å "slippe ut barnet i seg" på soverommet... :fnise:

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Cashbah skrev:

Jeg tror ikke det er så veldig sunt å "slippe ut barnet i seg" på soverommet... :fnise:

Hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...