Gå til innhold

Er jeg over gjennomsnittet i ta vare på utseende mitt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 1/28/2016 at 12.14, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes utseende er viktig, men ikke sånn att det går over stokk og stein. Jeg føler ikke at jeg MÅ gjøre dette, men jeg liker det. 

Anonymkode: 164a3...5ca

Du liker det FORDI du et veldig opptatt av utseendet.  Selv trenger jeg ikke å sminke meg eller styre masse med håret for føle meg ok.  "Pussig "nok mener menn det samme.  All den tiden du duller og styrer med utseendet kunne du gjort noe annet dritkult istedet.  Å trene  hardt 7dg I høres spiseforstyrrelser/ortoreksi ut for å være ærlig. Prøv en dag uten alt styret ditt og se om du overlever?  Tipper du gjør det helt fint jeg.  Hører du sier du liker det, men det er jo fordi du er besatt. 

Anonymkode: fa9e5...247

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hersketeknikker?? Jeg svarte bare på det du skrev, Hvem er det som hersker i tråden her og ikke tåler andres side av saken? Bra moral som mor du har, som er så opptatt av utseende og opptatt av å være ei god mor? Dobbeltmoralsk? Hva med de signalene du sender barnet ditt om å ikke være bra nok slik det er? Hva med holdningene dine til andre som ikke pynter seg? Er det rart man oppdrar fremtidige mobbere? Stakkars barn.

Man er ingen god mor når man ikke kan ha på seg joggesko og løpe med barna, hoppe i søla og klartre i trær. Når man ikke kan gå ut døra uten å se seg i speilet, eller møte andre mennesker før man har malt ansiktet, fordi man er så jålete at  egoistiske velværerutiner er mere viktig enn det som egentlig betyr noe. Når man sitter i sofaen og ser ut som en pyntedukke og barnet tror det er normalt.

 

Anonymkode: 4726f...928

Fy faen så lavt du synker. Oppdrar mobbere pga sminke og hudpleie? Så latterlig og ikke minst, en merkelig påstand. Kan man ikke være en god mor fordi man pynter seg? Det føles bra å føle seg ren og pen. Sorry, men her lukter det misunnelse. Burugle.

Anonymkode: 575f6...3a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker det FORDI du et veldig opptatt av utseendet.  Selv trenger jeg ikke å sminke meg eller styre masse med håret for føle meg ok.  "Pussig "nok mener menn det samme.  All den tiden du duller og styrer med utseendet kunne du gjort noe annet dritkult istedet.  Å trene  hardt 7dg I høres spiseforstyrrelser/ortoreksi ut for å være ærlig. Prøv en dag uten alt styret ditt og se om du overlever?  Tipper du gjør det helt fint jeg.  Hører du sier du liker det, men det er jo fordi du er besatt. 

Anonymkode: fa9e5...247

Hva vet du om besettelse og preferanser? Seriøst altså, noen kvinner! Jeg blir helt sjokkert! Du må jo være et troll! Hva menn mener bryr jeg meg FINT lite om, det er ikke for mennene jeg sminker meg og ordner meg, det for meg selv, fordi jeg liker det og syns det er gøy! Hva annet skal jeg gjøre på da? Sitte å slenge dritt om andre damers skjønnhetsrutiner på kvinneguiden? Selvfølgelig overlever man uten alt "styret", men det handler om hva man vil og ikke vil. For oss som liker det er det "dritkult" å ordne seg. Du "hører" ingenting, du er besatt av dine egne nedverdigende tanker og dine inngrodde holdninger. Er det samme frøkna som går igjen her eller er det så mange som har null forståelse for andres prioriteringer? Jeg ser ingen annen grunn til all denne hakkingen enn ren og pur misunnelse. At jeg bruker lang tid på å ordne meg går kun utover meg selv og ikke deg. Eller jo, det ser ut som det går utover selvtilliten din siden du har et sånt behov for å rakke ned på meg og gjøre narr av mine vaner. Dette beklager jeg, men din helse er f*en ikke mitt ansvar, så jeg har ikke tenkt å slutte å være pyntet til hverdags fordi du føler deg dårlig. Det er håp for oss alle. Bli komfortabel i ditt eget skinn, med eller uten sminke, med eller uten trening. Herrefred. 

Anonymkode: 6fabe...14a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om besettelse og preferanser? Seriøst altså, noen kvinner! Jeg blir helt sjokkert! Du må jo være et troll! Hva menn mener bryr jeg meg FINT lite om, det er ikke for mennene jeg sminker meg og ordner meg, det for meg selv, fordi jeg liker det og syns det er gøy! Hva annet skal jeg gjøre på da?

Anonymkode: 6fabe...14a

Oi, kan du virkelig ikke komme på en eneste hobby som ikke involverer ditt eget utseende?

Dette er grunnen til at menn alltid vil være overlegne kvinner. Kvinner sitter og ser på seg selv i speilet. Menn lærer seg nye ting, tar opp fisking, lesing, sport osv. De bruker hodet og kroppen sin på en konstruktiv måte. Og det gjør at de alltid vil være intellektuelt overlegne, fordi de bruker hodet. Kvinner vil bare at hodet skal se søtt og nusselig ut. Kvinnene behandler seg selv som en sexist mann. Menn som er sexist syns også det er best at du fokuserer på å se søt og pen ut.

Anonymkode: ed4bf...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen så lavt du synker. Oppdrar mobbere pga sminke og hudpleie? Så latterlig og ikke minst, en merkelig påstand. Kan man ikke være en god mor fordi man pynter seg? Det føles bra å føle seg ren og pen. Sorry, men her lukter det misunnelse. Burugle.

Anonymkode: 575f6...3a2

Rart du skrifter anonymprofil så ofte TS. Har i hvertfall en saklig tråd, og ingenting å være misunnelig på:fnise::fnise:

Anonymkode: 4726f...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du liker det FORDI du et veldig opptatt av utseendet.  Selv trenger jeg ikke å sminke meg eller styre masse med håret for føle meg ok.  "Pussig "nok mener menn det samme.  All den tiden du duller og styrer med utseendet kunne du gjort noe annet dritkult istedet.  Å trene  hardt 7dg I høres spiseforstyrrelser/ortoreksi ut for å være ærlig. Prøv en dag uten alt styret ditt og se om du overlever?  Tipper du gjør det helt fint jeg.  Hører du sier du liker det, men det er jo fordi du er besatt. 

Anonymkode: fa9e5...247

Så enig :D

Anonymkode: 4726f...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart du skrifter anonymprofil så ofte TS. Har i hvertfall en saklig tråd, og ingenting å være misunnelig på:fnise::fnise:

Anonymkode: 4726f...928

Er ikke TS;p

Anonymkode: 575f6...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke TS;p

Anonymkode: 575f6...3a2

Nei, man trenger ikke være èn person for å se at denne personen er helt bak mål. Leste innleggene hennes for kjæresten min og skal ikke skrive hva han sa om henne, da blir jeg vel kastet ut :P 

Anonymkode: 14788...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om besettelse og preferanser? Seriøst altså, noen kvinner! Jeg blir helt sjokkert! Du må jo være et troll! Hva menn mener bryr jeg meg FINT lite om, det er ikke for mennene jeg sminker meg og ordner meg, det for meg selv, fordi jeg liker det og syns det er gøy! Hva annet skal jeg gjøre på da? Sitte å slenge dritt om andre damers skjønnhetsrutiner på kvinneguiden? Selvfølgelig overlever man uten alt "styret", men det handler om hva man vil og ikke vil. For oss som liker det er det "dritkult" å ordne seg. Du "hører" ingenting, du er besatt av dine egne nedverdigende tanker og dine inngrodde holdninger. Er det samme frøkna som går igjen her eller er det så mange som har null forståelse for andres prioriteringer? Jeg ser ingen annen grunn til all denne hakkingen enn ren og pur misunnelse. At jeg bruker lang tid på å ordne meg går kun utover meg selv og ikke deg. Eller jo, det ser ut som det går utover selvtilliten din siden du har et sånt behov for å rakke ned på meg og gjøre narr av mine vaner. Dette beklager jeg, men din helse er f*en ikke mitt ansvar, så jeg har ikke tenkt å slutte å være pyntet til hverdags fordi du føler deg dårlig. Det er håp for oss alle. Bli komfortabel i ditt eget skinn, med eller uten sminke, med eller uten trening. Herrefred. 

Anonymkode: 6fabe...14a

Haha ! Ja det var rette ræva til  å prate om å være komfortabel I eget skinn!  Må le, du tror virkelig at folk som syns du overdriver  og identifiser deg maks med utseendet et sjalu?   Klassisk ! Du opptrer overfladisk selv og har utviklet sjarmerende syn på andre kvinner ser jeg-;).  La meg se om jeg skal være rett på sak. Når man er besatt er det fordi -har ufordelaktig utseende fra naturens side så fikser ikke å vise seg uten div sminke( noen er litt heldigere enn andre ser De-;), bare mååå trene for å ikke få hengeræv osv. Eller man identifiserer seg sykelig med utseendet sitt, lyver for både seg selv og andre med at "det er bare for min egen del altså" , når man er oppmerksomhetsjunkie og lever desperat I Søk for menns blikk.  Å snakke om helse når man er på grensen til sykdom mht trening er jo litt spesielt.    Du blir utrolig forbannet av at andre ler litt av alt styret og  vet at fokus på andre ting I livet  vil oppleves mer utviklende,  treffer vel en nerve et sted.  Ja jeg syns det er et problematisk  tegn I tiden vi lever I at man  knapt ser ei kvinne uten sminke,  extensions her og der.  Enorme beløp og  tapt tid I livet brukes på crap. 

Anonymkode: fa9e5...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du liker det FORDI du et veldig opptatt av utseendet.  Selv trenger jeg ikke å sminke meg eller styre masse med håret for føle meg ok.  "Pussig "nok mener menn det samme.  All den tiden du duller og styrer med utseendet kunne du gjort noe annet dritkult istedet.  Å trene  hardt 7dg I høres spiseforstyrrelser/ortoreksi ut for å være ærlig. Prøv en dag uten alt styret ditt og se om du overlever?  Tipper du gjør det helt fint jeg.  Hører du sier du liker det, men det er jo fordi du er besatt. 

Anonymkode: fa9e5...247

Ja jeg er vell opptatt av utseende, men ikke mer en normalt. Og jeg synes ikke 30 min på badet er langt tid, med tanke på at jeg dusjer og vasker håret osv, og jeg tar en time to gang i uken på å pleie meg selv, på soffan mens jeg ser på TV eller leser en bok. For meg så er der avslapning og me time. Og jeg er faktisk såpass oppegående at jeg kan gjøre dritkult ting vestsiden av. 

Og jeg synes det er jævlig frekt av deg og antyde spiseforstyrrelser. For jeg hadde det når jeg 14 år. Når jeg var liten så var jeg alvorlig syk, skal være glad jeg lever, men når jeg ble frisk så fulgte det med mange ting, og en av de tingene var at jeg fikk anoreksia. Så etter en kamp med det så fikk jeg maten under kontroll. Jeg lag på meg og ble frisk, men var tynn uansett og jeg kunne fortsatt ha dager hvor jeg kunne fint leve på 1 brødskive. Men for 2 år siden fikk jeg øya opp for trening, etter att jeg startet og trene så klarte jeg og kontrollere maten bedre, og jeg fikk rutiner på maten så nå har jeg endelig lakt på meg, og jeg har endelig nådd målet mitt på 50 kilo. Og nå ser jeg sykt bra ut. Trening hjalp meg veldig. 

Så tenk litt føre du skriver sånt neste gang din idiot. Det er som jeg pleier å si, det er bare dumme og uvitende folk som skriver sånn til andre fordi de rett å slett mangler vett i skallen :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ! Ja det var rette ræva til  å prate om å være komfortabel I eget skinn!  Må le, du tror virkelig at folk som syns du overdriver  og identifiser deg maks med utseendet et sjalu?   Klassisk ! Du opptrer overfladisk selv og har utviklet sjarmerende syn på andre kvinner ser jeg-;).  La meg se om jeg skal være rett på sak. Når man er besatt er det fordi -har ufordelaktig utseende fra naturens side så fikser ikke å vise seg uten div sminke( noen er litt heldigere enn andre ser De-;), bare mååå trene for å ikke få hengeræv osv. Eller man identifiserer seg sykelig med utseendet sitt, lyver for både seg selv og andre med at "det er bare for min egen del altså" , når man er oppmerksomhetsjunkie og lever desperat I Søk for menns blikk.  Å snakke om helse når man er på grensen til sykdom mht trening er jo litt spesielt.    Du blir utrolig forbannet av at andre ler litt av alt styret og  vet at fokus på andre ting I livet  vil oppleves mer utviklende,  treffer vel en nerve et sted.  Ja jeg syns det er et problematisk  tegn I tiden vi lever I at man  knapt ser ei kvinne uten sminke,  extensions her og der.  Enorme beløp og  tapt tid I livet brukes på crap. 

Anonymkode: fa9e5...247

Du ser at det er mange forskjellige brukere som svarer her, ikke sant? Det er ikke bare en person som bruker mye tid på utseendet sitt. Jeg er en av de som også er opptatt av velvære og har en ganske stor interesse for sminke og skjønnhet generelt. Det er forståelig at noen her mener at du er misunnelig, for det er det du gir uttrykk for. Man kan være komfortabel i sitt eget skinn selv om man sminker seg, trener og dusjer hver dag. Det handler om egenomsorg og velvære, det man gjør for å føle seg bra. Det er som oftest de som har god egenomsorg som trives best med seg selv, noe som er ganske naturlig, tar man vare på seg selv er man glad i seg selv. Er dog ulike definisjoner på hva det vil si å ta vare på seg selv. Å trene, rense ansiktet, dusje når man er skitten og slike ting er jo egenomsorg. Å sminke seg er en hobby, for meg er det egenomsorg ettersom jeg føler meg bedre med sminke på og syns det er spennende å variere fra dag til dag hvordan jeg ser ut. Noen dager veldig lite, noen dager veldig mye. 

Jeg syns du er litt på villspor. Tror det ligger en del negativ livserfaring bak alt du skriver. Bitterhet og misunnelse er ikke uvanlig og det er helt ok å føle det sånn, men å være åpen for å endre holdningene sine kan være en god ting og gjøre at du får det bedre med deg selv. Hos meg treffer du absolutt ingen nerver, jeg syns mer synd i deg. Hvilken rett har du til å påstå at jeg sminker meg for andre sin del, når jeg gjør det for min egen del? Har du selv vært glad i å sminke deg, men gjorde det kun for andre sin del? Javel, men det betyr ikke at andre gjør det for andre sin del. Og dette med menn har jo vært diskutert så uendelig mange ganger før, det er svært få som sminker seg for menn sin oppmerksomhet og det handler ikke om å søke etter menn. Ikke alt vi kvinner gjør handler om menn. Lurer på om du er mann selv kanskje? Og mener du virkelig at man er syk om man trener? Nei, vet du hva. Jeg lurer mer og mer på om du er et troll. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål: Ser at flere her hevder at de som mener at TS (og andre som har skrevet her) bruker for mye tid og krefter på sine skjønnhetsrutiner er misunnelige og bitre.

Kan dere forklare hva dere mener med det? Er man altså bitter og misunnelig fordi man IKKE mener det er nødvendig å bruke timer på egenpleie hver dag?

Eller går det faktisk an å ha en annen mening om saken, uten at man skal karakteriseres som bitter og misunnelig?

Personlig tenker jeg at det TS driver med høres litt voldsomt ut, men for all del. Hennes tid, hennes problem. Men det betyr da verken at jeg er bitter eller misunnelig? Kun at jeg er uenig i hennes tidsbruk.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, regine skrev:

Jeg har et spørsmål: Ser at flere her hevder at de som mener at TS (og andre som har skrevet her) bruker for mye tid og krefter på sine skjønnhetsrutiner er misunnelige og bitre.

Kan dere forklare hva dere mener med det? Er man altså bitter og misunnelig fordi man IKKE mener det er nødvendig å bruke timer på egenpleie hver dag?

Eller går det faktisk an å ha en annen mening om saken, uten at man skal karakteriseres som bitter og misunnelig?

Personlig tenker jeg at det TS driver med høres litt voldsomt ut, men for all del. Hennes tid, hennes problem. Men det betyr da verken at jeg er bitter eller misunnelig? Kun at jeg er uenig i hennes tidsbruk.

 

 

Se hvordan mange av de som mener å bruke så lang tid på utseendet er unødvendig formulerer innleggene sine. Man trenger ikke å lese mellom linjene engang for å ane bitterhet og et snev av misunnelse. Det handler helt og holdent om hvordan man ytrer meningene sine. Jeg syns for eksempel ikke at du høres bitter eller misunnelig ut, du skriver at du syns det høres voldsomt ut og er uenig i hennes tidsbruk, men det er det. Du trykker ikke henne og de andre her i tråden som bruker lang tid på utseendet sitt ned, du kommer ikke med krasse kommentarer og slenger ikke dritt for å si det rett ut. Du svarer på spørsmålet hennes og sier din mening uten å fremme noe annet enn, ja, din egen mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bupropion skrev:

Se hvordan mange av de som mener å bruke så lang tid på utseendet er unødvendig formulerer innleggene sine. Man trenger ikke å lese mellom linjene engang for å ane bitterhet og et snev av misunnelse. Det handler helt og holdent om hvordan man ytrer meningene sine. Jeg syns for eksempel ikke at du høres bitter eller misunnelig ut, du skriver at du syns det høres voldsomt ut og er uenig i hennes tidsbruk, men det er det. Du trykker ikke henne og de andre her i tråden som bruker lang tid på utseendet sitt ned, du kommer ikke med krasse kommentarer og slenger ikke dritt for å si det rett ut. Du svarer på spørsmålet hennes og sier din mening uten å fremme noe annet enn, ja, din egen mening.

Sånn oppfatter jeg da også de fleste av innleggene som kritiserer TS sin tidsbruk, dvs at de er uenige i denne og så gir de sine begrunnelser på hvorfor. Noen skriver krassere enn andre, men det er fortsatt deres mening som kommer fram, uten at det verken ligger misunnelse eller bitterhet til grunn. Og du svarer ikke egentlig på det jeg spør om: hva er det du mener at de som er uenige er bitre/misunnelige for?

For meg så høres det ut som om flere bruker karakteristikken bitter/misunnelig i stedenfor å si at de mener vedk som skriver det sikkert er "stygg og utrent". I stedenfor å forstå at man kan være genuint uenig i denne typen tidsbruk, og fortsatt være både pen, slank og velstelt.

Er jeg bitter fordi jeg mener at TS (og andre) er usedvanlig selvopptatte når de er så opptatte av utseende som det virker som i denne tråden? Er jeg misunnelig fordi jeg mener det er bortkasta tid?

jeg bare spør, fordi jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så bitter/misunnelig med å uttrykke uenighet, selv om den uenigheten uttrykkes på en skarp måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, regine skrev:

Sånn oppfatter jeg da også de fleste av innleggene som kritiserer TS sin tidsbruk, dvs at de er uenige i denne og så gir de sine begrunnelser på hvorfor. Noen skriver krassere enn andre, men det er fortsatt deres mening som kommer fram, uten at det verken ligger misunnelse eller bitterhet til grunn. Og du svarer ikke egentlig på det jeg spør om: hva er det du mener at de som er uenige er bitre/misunnelige for?

For meg så høres det ut som om flere bruker karakteristikken bitter/misunnelig i stedenfor å si at de mener vedk som skriver det sikkert er "stygg og utrent". I stedenfor å forstå at man kan være genuint uenig i denne typen tidsbruk, og fortsatt være både pen, slank og velstelt.

Er jeg bitter fordi jeg mener at TS (og andre) er usedvanlig selvopptatte når de er så opptatte av utseende som det virker som i denne tråden? Er jeg misunnelig fordi jeg mener det er bortkasta tid?

jeg bare spør, fordi jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så bitter/misunnelig med å uttrykke uenighet, selv om den uenigheten uttrykkes på en skarp måte.

Vet du, jeg tror ikke du vil skjønne det. Du leser heller ikke det jeg skriver ordentlig. For meg er det derfor bortkastet tid å utdype svarene mine når de ikke blir lest (edit: ser at jeg gjorde det likevel gitt). :) Du har heller ikke spurt meg om hva det er jeg mener de er bitre og misunnelige for. Det spør du først om nå.

Jeg liker ikke å bruke betegnelsene misunnelse og bitter, men når jeg ser hvordan kvinner som ikke bruker tid på utseendet sitt prøver å trykke oss som bruker tid på det ned, så aner jeg misunnelse, naturlig nok. Når man har et stort behov for å hevde seg selv ovenfor folk som gjør noe annerledes er det som oftest sjalusi/misunnelse/bitterhet inni bildet eller så er dårlig selvtillit/selvbilde en faktor. Det er veldig logisk! Det er uttrykt uenighet i denne tråden, men det er også uttrykt ren og pur bitterhet. Du har jo uttrykt uenighet. Ikke alle i tråden har svart slik som du har. Har du lest svarene her eller har du bare lest det jeg og de andre som bruker mye tid på seg selv har svart? 

Nei, hva skal man være misunnelig på oss for? Si det. Det kan være så mangt. Kanskje de ikke har råd til å prioritere sminke og velværeprodukter, kanskje de har små barn som gjør at de ikke kan bruke lang tid på badet, kanskje de føler seg dårlig og har generelt dårlig selvtillit og dermed orker ikke å gjøre noe med seg selv. Det er mange andre ting som kan spille inn. Mange som ikke har det godt med seg selv trykker andre ned for å føle seg bra, og det er ikke unormalt at de som er velstelte, uansett hvor lang tid de bruker, får høre det. Jeg har noen ganger vært misunnelig på de som ikke bruker lang tid på badet og bare kan gå ut døren selv om de bare har pusset tennene og vasket ansiktet, men så tenker jeg meg om to ganger, at jeg liker jo faktisk å bruke lang tid på meg selv. Noen ganger er det litt ork fordi det tar så lang tid, så da korter jeg ned på tiden og sminker meg mindre enn vanlig, for eksempel. Noen ganger er det litt stress å stå opp sykt tidlig fordi jeg bruker så lang tid, men det er jo verdt det, for jeg føler meg jo bra. Jeg kan dog føle meg bra bare ved å ha vasket og renset ansiktet, påført fuktighetskrem, vasket kroppen og håret osv, men det er jo også veldig naturlig. Mange trenger å ta vare på seg selv og pleie seg selv for å føle seg bra. Andre trenger det ikke. :) 

Er forøvrig ingen som har sagt at om man ikke bruker lang tid om morgenen, trener hver dag osv så er man ikke pen, slank og alt det der. For noe tull. Det er lurt å holde seg til tema og ikke vri om på ord når man skal diskutere en sak. Det er også lurt å prøve å ha forståelse for andres svar. Jeg vet du kommer til å påstå at jeg ikke har det, men jo, jeg har det. Jeg forstår at folk syns det er idioti å bruke så lang tid. Jeg forstår at alle ikke kan bruke så lang tid. Det som for meg er ufordragelig, er at jeg skal bli tråkket på fordi jeg liker å ta vare på meg selv. 

Endret av Bupropion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 2/3/2016 at 15.12, malla1992 skrev:

Jeg skjønte veldig kjapt Ts at du har hatt spiseforrelse. Fortsatt er du forstyrret I din besatthet. Du må ha kontroll,  har nok rigide rutiner mht trening, sminke og men det er fortsatt ovet the top. Du sulter deg nok ikke idag,  kaster opp osv men har erstattet det med den totale utseendefokus fordi du har det I deg å identifisere deg maks med kroppen din. 

Anonymkode: fa9e5...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre små barn og er likevel omtrent som deg. Å finne fine klær å ha på seg handler bare om å legge dem klart på kvelden før de skal brukes neste morgen. Å sminke seg pent, handler om å stå opp bittelitt tidligere. Fikse hår og alt det der, syns jeg er helt naturlig i alle fall om man har langt hår, da er det et must at det ser velstelt ut.

Det eneste du nevner, som jeg ikke gjør, er negler og føtter. Trener ikke fullt så mye heller, det finner jeg for lite tid til, men er mye  ute med barna og får mye trim gjennom det. Foruten det, er jeg som deg. Og jeg syns ikke det er for mye. Jeg syns det er flott å ta vare på seg selv.

Når det er sagt, så vil jeg bare si at en av grunnene til at jeg bruker sminke er nettopp det med rynker. Det beskytter nemlig huden. De aller fleste, i alle fall mange, Foundations i dag er ispedd solfaktor noe som er beskyttende og bra. Bruker du i tillegg Foundation av god kvalitet ødelegger det ikke huden, tvert imot.

Å ha sminkefrie dager er fint, det har jeg og, men samtidig er det vel så viktig å rense huden godt om kvelden og bruke nattkrem/øyekrem og slikt som beskytter mot forurenset luft osv.

 

Ps. hadde du begynt snakke om Botox, fillers og hudpleie annenhver uke, ja, da ville jeg syntest det var "over the top".

 

 

 

Anonymkode: dce92...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med folk  som er strukturerte nok til å få til ditt opplegg. 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: fa9e5...247

Jeg har aldri hatt så mye kontroll som jeg har i dag :) tror legen min veit bedre enn deg hva som er best for meg. Dessuten har jeg aldri kastet opp. 

Anonymkode: 164a3...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...