Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Leste denne artikkelen: http://p3.no/matte-laere-meg-a-vere-menneske/ Er dette seriøse greier flere mennesker opplever? Husker at TLC hadde et program om dette, men har liksom ikke helt tenkt at det var ekte.
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Jeg synes det et rart at hun og kompisen slipper til i media på denne måten, og at journalisten tilsynelatende oppmuntrer vrangforestillingene begge lider av. Endret 26. januar 2016 av Raindrops
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 16 minutter siden, Ewe skrev: Jeg får ikke et umiddelbart inntrykk av at det oser av intelligens, akkurat. "Genetisk feil under fødselen", faktisk.. Jaja. Ja når jeg hørte det følte jeg virkelig for å le, men jeg var i byen, så passa dårlig. Altså, det er mer psykisk feil, enn genetisk tenker jeg... Lurer virkelig på hva den journalisten tenkte under hele greia. Hun så jo dønn seriøs ut
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Synes det er ganske dårlig av p3 å lage en reportasje om dette. Alt som blir sagt under intervjuet er helt absurd og viser at Nano (og vennen hennes) sliter psykisk. Har sett intervjuet overalt på facebook, der hun i kommentarfeltene blir latterliggjort. Men for all del, hun er voksen og har blitt med på dette selv. Jeg blir litt brydd av noen av de tingene som blir sagt, fordi det er helt hinsides. "Under fødselen skjedde det en genfeil" som gjorde henne om til en katt?? Og hennes overnaturlige katte-sanser er at hun kan høre at kofferter triller og nøkler som rasler. Og "vi kommuniserer gjennom mjauing" og "mjau mjau mjau", "ja, jeg skjønner hva hun sier" (katter mjauer ikke til hverandre, men til eierne sine). Om hun ikke sliter psykisk, men vil bli *kjent* kunne jeg i det minste ønske hun hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: d5e5d...21a 29
Vin_fruen Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Uff, så den idag. Mildt sagt sjokkert... Å hvem er disse legene hun har snakket med? 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Født i feil art ja....... Anonymkode: 673fe...008 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 For meg virker det som bare tull, men jeg vet ikke altså noen er jo ikke helt riktig skrudd sammen. Og en katt har ikke nødvendigvis medfødte instinkter som sier at vinduskarmer og vasker er det beste stedet å ligge fks. Altså, hun sier at hun gjør ditt og datt fordi hun er en katt, men mye sånt er jo individuelt blant katter. Katten min Sov aldri i vinduskarmen eller vasken, selv om vi aldri brydde oss om hvor han sov. Kanskje han var et menneske? :o Og katter som har blitt vant med vann fra de er små, vil ikke være redd vann. Ergo vil nok ikke denne jenta være redd vann heller, siden hun er et menneske og må ha blitt vasket, badet og dusjet normalt i oppveksten, så det ble normalt og ufarlig for henne. Eller så har hun vannskrekk fordi hun opplevde nestendrukning eller noe. Ikke fordi hun "er en katt". Litt syke ting som jeg begynte å lure på da. Hva er hennes seksuelle preferanser? Og bruker hun kattedo? Anonymkode: eb025...d46 14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Jeg googlet "genetisk feil under fødsel" og jeg finner ikke noe. Hva i huleste mener hun? Anonymkode: eb025...d46 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Født i feil art ja....... Anonymkode: 673fe...008 Framtiden kommer tett innpå oss nå Anonymkode: df586...500 1
Sinsiew Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet "genetisk feil under fødsel" og jeg finner ikke noe. Hva i huleste mener hun? Anonymkode: eb025...d46 Det tror jeg ikke hun vet selv 4
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Må være gøy å være flue på veggen sammen med henne og vennene, evt henne og familien. Tipper familien ikke er så høye i hatten når de skal på familiemiddager. 1
debattanten Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Billig middagsbesøk da. Boks med Whiskas, eller hva det nå enn heter. Enkelt også! 10
Gjest Miss Selfridge Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, daydreaming skrev: Journalisten: Hva betyr "kom nå går vi" på kattespråket? Nano: "ehhh" *betenkningstid * "Mjau, mjau, mjau?" Så jo ut hun bare mjauet det første hun kom på "Og du skjønner det?" Kompisen: "Jeg skjønner det". Også helt alvorlig i ansiktet.
Haru Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 Jeg gled inn i enn tilstand som Verdens Helseorganisasjon burde registrere som "WTF-Overdose" 13
herzeleid Skrevet 26. januar 2016 #15 Skrevet 26. januar 2016 Noen mener de tilhører et annet kjønn, eller har en annen etnisitet, enn det de i realiteten gjør, så om denne jenta trives med å leke katt så må hun for all del gjøre det. Samtidig spørs det om vi gjør folk en bjørnetjeneste om vi "spiller med" når de følger vrangforestillingene sine. 10
Perelandra Skrevet 26. januar 2016 #16 Skrevet 26. januar 2016 Er ikke dette bare en god parodi på "født i feil kropp"? Det er i alle fall slik jeg tolker innslaget som. 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #17 Skrevet 26. januar 2016 Jeg synes det er søtt ikke mobb hun stakkars. Anonymkode: d407f...7a2 3
minister-mio Skrevet 26. januar 2016 #18 Skrevet 26. januar 2016 Det der var absurd. Jeg tror det er en slags spøk som enten venter på å bli forklart eller ikke slo helt an. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #20 Skrevet 27. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet "genetisk feil under fødsel" og jeg finner ikke noe. Hva i huleste mener hun? Anonymkode: eb025...d46 Genetiske feiler skjer ikke under fødsler, det er anatomisk umulig. Genfeiler skjer tidlig i svangerskapet like etter unnfangelsen. Anonymkode: 8e73f...ec4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå