Gå til innhold

han sa det var over og stakk...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter den oppdateringen din, TS, så er jeg ikke i tvil om at du bare burde pakke sakene hans. Det virker som det er helt dødfødt å prøve å prate noe mer med han. 

Det kan hende det sliter på han at han ikke har jobb, at det er du som betaler alt, og det kan hende han er deprimert. Men det er ikke noen fribillett til å oppføre seg som han gjør. 

Jeg håper du ikke spør han noe mer om å prate sammen, men bare forteller han at han ikke trenger å komme tilbake til deg og mini igjen. At han får få livet sitt på rett kjøl igjen selv og at dere evt kan prate sammen når han skjønner at han ikke kan drive på som han gjør.

Og sammenligningen om at "alle andre kvinner" er sånn eller sånn eller gjør sånn eller sånn minner meg om barn som vil være med på noe eller være lengre oppe om kvelden - "alle andre i klassen får lov til å være med på den festen"... 

Det er ikke noe rart at stemningen har vært mye lettere når det har vært bare deg og mini. Veldig bra at du ikke har sittet og grått over denne mannen som ikke er verdt å gråte over. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg! 

Jeg synes dere bør gå i parterapi. Dersom han ikke vil det eller parterapien ikke fungerer, ville jeg vurdert å gjøre det slutt. Synes han virker meget respektløs ovenfor deg, og du vil nok ikke at barnet ditt skal lære at det er sånn man behandler hverandre i et forhold. Og hvis han til stadighet overser barnet sitt.. Hva gjør der med barnets selvfølelse? Det er virkelig ikke bra! Et forhold handler om samarbeid, og dersom han i tillegg er arbeidsledig ville det vært en selvfølge at han bidro mer enn 50% med husarbeid. Vær så snill å ikke bli vant til å bli behandlet sånn.

Anonymkode: ddf83...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakgrunn og opprinnelse har innvirkning på hvordan en ser på forholdet mellom menn og kvinner I en familie. Ulikheter er ikke alltid en fordel for samarbeidet 

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering ts? Har du kasta ut han og alle tingene hans? 

Anonymkode: 9f70e...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spark han til helvete ut. Be han flytte inn med moren sin fordi du har bare ett barn du må ta deg av og det er deres sønn. 

Tenk litt over det TS.

* Han har ikke jobb

* Selv om han ikke har jobb gjør ikke husarbeid

* Han bruker mer tid med mobilen sin en sitt eget barn

* Han kaller deg stygge ting

* Han truer med å flytte ut og gjøre deg til alenemor.

Vet du hvorfor han kom tilbake? Fordi han ikke har noen plass å gå. Han har ikke noe penger og han har en dame hjemme som gjør ALT for han. Lager mat, rydder, tar seg av barnet hans.

Han er kanskje ikke voldelig, men det er noe som heter psykisk mishandling. Han skal ikke kalle deg for stygge ting eller true med å forlate deg og barnet sitt. Han er en drittsekk og han fotjener ikke deg. 

Anonymkode: 17569...249

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...