Gå til innhold

Ville du krevd mer bidrag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror ikke at klasse tre kan være korrekt heller. 7 dg i mnd og 3 uker i året, skulle gi et snitt på 8.75, altså samværsklasse to. Jeg tror det er bedre at du tar dette med NAV TS, heller enn å stole på oss velmenende på internett :) Lykke til!

Anonymkode: 1ebf5...9ca

Ja   Ta. bør absolutt ta utregningen med NAV. Hun har ikke noe valg noe når de er uenige. Den andre parten skal også legge frem opplysningene sine for NAV.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde jo 50/50 før... Nå er de snnenhver helg og 1 torsdag i løpet av 14 dager... 

Anonymkode: 87478...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo bare først si at denne mannen langt ifra er en flink pappa! Å han gjør langt ifra sitt beste! Han ser bsrba sine 7 dager i måneden! Syns du det er eb bra far? 

Jeg har tre jobber for øyeblikket... Så tro meg, jeg prøver! 

Anonymkode: 87478...275

Hei Ts.

Antall samværsdager er nå innen for det som regnes som vanlig. Jeg kan vel ikke se noen grunn til å kritisere så lenge han holder seg til avtaler og regler generelt. 

Men på hvilken måte er mannen ikke en flink pappa. Han gjør heller ikke sitt beste skriver du.

For oss er det vanskelig vite hva du er misfornøyd med hos mannen her.

Har du spurt mannen, altså far til barna om han kunne tenke seg delt bosted 50%?

Du har tre jobber på til-sammen minst 100%, og tjener brutto 225000 kr.I året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Peter007 skrev:

Hei Ts.

Antall samværsdager er nå innen for det som regnes som vanlig. Jeg kan vel ikke se noen grunn til å kritisere så lenge han holder seg til avtaler og regler generelt. 

Men på hvilken måte er mannen ikke en flink pappa. Han gjør heller ikke sitt beste skriver du.

For oss er det vanskelig vite hva du er misfornøyd med hos mannen her.

Har du spurt mannen, altså far til barna om han kunne tenke seg delt bosted 50%?

Du har tre jobber på til-sammen minst 100%, og tjener brutto 225000 kr.I året? 

Han kunne ikke tenke seg 50/50 igjen.. Det har han gjort klart... 

Ja, jeg har tre jobber nå ja... Inntekten jeg har oppgitt ee jo fra i fjor... 

Anonymkode: 87478...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kunne ikke tenke seg 50/50 igjen.. Det har han gjort klart... 

Ja, jeg har tre jobber nå ja... Inntekten jeg har oppgitt ee jo fra i fjor... 

Anonymkode: 87478...275

Men det må være et stykke under 100% stilling for alle jobbene til sammen. Du burde nå prøve jobbe 100 % slik at inntekten din øker. Dette gir også flere pensjons-poeng. 

Har du vurdert videre utdanning som kan øke inntekten din. Nav har stønader som hjelper deg under utdanningen pm sen blir ansett som nødvendig. 

Barnebidraget øker ikke med samme samvær selv om  en beregner din inntekt  90000 kr.på deg Ts.dette pga.fars inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kunne ikke tenke seg 50/50 igjen.. Det har han gjort klart... 

Ja, jeg har tre jobber nå ja... Inntekten jeg har oppgitt ee jo fra i fjor... 

Anonymkode: 87478...275

Han trenger ikke 50/50 for å komme inn under samværsklasse 3. To uker på sommer pluss fem netter enten påske eller jul, er 19 netter. Da mangler han 4-5 netter I ÅRET for å komme over i samværsklasse 3, og dermed mye lavere bidrag, enn dagens situasjon.

Anonymkode: f8b9a...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...