Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det ingen av årets deltagere som gjør meg lysten på stemme-bonanza...

Anonymkode: 885fa...997

Hver person har sin smak. :) Jeg gidder ikke å betale for å stemme, men synes det er flott at det er mulig å gjøre det gratis (så lenge man har Internett). 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det ingen av årets deltagere som gjør meg lysten på stemme-bonanza...

Anonymkode: 885fa...997

Ok. Jeg bare informerte om mulighetene for de som ikke var klar over det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Friday, April 01, 2016 at 21.54, Sobril skrev:

Uff. Hun siste der. Så forferdelig. Stakkars jente 😞

Skulle gjerne sett henne videre. Sinnsykt refreng :hoppe:, men ikke like bra på versene. 

Anonymkode: a9c74...8b6

Skrevet

Julie Stokke har trekt seg fra Idol. 

" Stokke har fått påvist en tilstand på stemmebåndene som ifølge den medisinske ekspertisen kan føre til varige skader med en så omfattende bruk av stemmen som en Idol-deltakelse medfører. "

Jeg heiet på henne og Norah, så det er synd. Men det er jo ingen tvil om at hun kommer til å gjøre det bra som artist, og hun er jo bare 17 år, og har god tid på seg.

http://www.tv2.no/underholdning/8196419/

Skrevet
1 time siden, super-s skrev:

Julie Stokke har trekt seg fra Idol. 

" Stokke har fått påvist en tilstand på stemmebåndene som ifølge den medisinske ekspertisen kan føre til varige skader med en så omfattende bruk av stemmen som en Idol-deltakelse medfører. "

Jeg heiet på henne og Norah, så det er synd. Men det er jo ingen tvil om at hun kommer til å gjøre det bra som artist, og hun er jo bare 17 år, og har god tid på seg.

http://www.tv2.no/underholdning/8196419/

Synd! :( Hun var jo så flink!

Skrevet (endret)

Å nei! Hun er jo råflink! Julie og Marius jeg heiet på. Da blir det bare Marius da. :) 

Muligens slemt å si det, men ikke slemt ment, jeg skulle heller ønske det var Victoria som måtte trekke seg. Hun kunne hatt godt av noen flere år på baken og heller meldt seg på igjen om 2-3 år. Da har hun sikkert litt mer kontroll på nervene og. For talent har hun massevis av selv om jeg personlig ikke liker stemmen hennes. Men at jeg ikke liker den betyr ikke at hun ikke er flink. 

Endret av Salka
AnonymBruker
Skrevet

Victoria synger veldig pent når hun synger rett låt. Syns det hørtes helt grusomt ut når hun sang Someone Like You, men stemmen hennes i seg selv er jo kjempefin. Jeg fikk sjokk når hun gikk videre etter å ha sunget den sangen, for det var på ingen som helst måter fint. 

At Julie gikk ut tror jeg lettet mye vekt fra alle deltagernes skuldre, for hun hadde definitivt vunnet hele greia. Det er jeg sikker på. Regner med hun kommer tilbake neste år. :) 

Anonymkode: 469d6...b06

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan fortelle hvem som er stemt frem av seerne og hvem som er valgt ut av dommerne?

Skrevet
20 minutter siden, Drittsekken skrev:

Noen som kan fortelle hvem som er stemt frem av seerne og hvem som er valgt ut av dommerne?

Disse ble valgt av seerne :

• Ola (Tessa -dommerne)
  • Ingeborg (Victoria-dommerne)
  • Norah (Torine Michelle - dommerne)
  • Marta Elise (Sigmund -dommerne)
  • Julie  (Marius -dommerne)  

- Julie har måttet trekke seg og er nå erstattet av Nadia

AnonymBruker
Skrevet
Den 19. mars 2016 at 1.06, super-s skrev:

Det er jo egentlig ikke så mange idolvinnere som har gjort det bra i det hele tatt. Jeg husker ikke hvem som har vunnet noen av årene, annet enn Kurt Nilsen. Er jo noen som har kommet langt, men de eneste jeg kan komme på som har kommet noen vei er Kurt, Sandra Lyng og Tone Damli, og Sandra og Tone vant jo ikke. 

Maria Haukås Storeng ( tror jeg hun het den gang) var jo også egentlig ferdig artist i de flestes ører, men kom ikke en gang til topp 5! Og han Fuentes-fyren da. Mange gode som ikke nådde helt opp ja. 

Anonymkode: 513c2...99b

Skrevet

Fader så flink Marius er! Bra musikksmak har'n og! Håper han vinner hele sulamitten! 

• Liker 2
Skrevet

Ikke sett på siden auditionrundene, skrudde på nettopp og fikk kun med meg Marius. Sjelden jeg blir spesielt imponert over nivået Idol, men å synge Karma Police så bra hadde jeg ikke forventet. Regner med Marius er regnet for å være en av favorittene?

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet
51 minutter siden, briannaa skrev:

Disse ble valgt av seerne :

• Ola (Tessa -dommerne)
  • Ingeborg (Victoria-dommerne)
  • Norah (Torine Michelle - dommerne)
  • Marta Elise (Sigmund -dommerne)
  • Julie  (Marius -dommerne)  

- Julie har måttet trekke seg og er nå erstattet av Nadia

Veldig synd at Julie måtte trekke seg. Syntes hun var så flink :)

Skrevet

Fy faen han Marius var sykt råbra!!!!!

Skrevet

Nadia :( søren. Ble så glad når hun fikk en ny sjanse, men det endte brått...

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Enig i at Marius var helt enestående! Han eide scenen. Og for en sympatisk og fin gutt! Han MÅ vinne.

• Liker 2
Skrevet

Har sett samtlige sesonger med idol, og synes det er tidenes laveste nivå på deltakerne i år. Mulig det har sammenheng med at det også er tidenes yngste deltakergruppe i finalen.. Nora og Marius utmerker seg på et nivå skyhøyt over de andre..Kan ikke skjønne annet enn at en av de vinner.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tantadi skrev:

Har sett samtlige sesonger med idol, og synes det er tidenes laveste nivå på deltakerne i år. Mulig det har sammenheng med at det også er tidenes yngste deltakergruppe i finalen.. Nora og Marius utmerker seg på et nivå skyhøyt over de andre..Kan ikke skjønne annet enn at en av de vinner.

Ingeborg også. Hun er RÅFLINK!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Ingeborg også. Hun er RÅFLINK!

Ja, hun er helt rå og yngst enn dem alle! :) Jeg er sikker på at TV2 har headhuntet henne til Idol. Hun har jo fått lov til å være med selv om hun er yngre enn aldersgrensen på Idol.

Gjest Sobril
Skrevet
6 timer siden, Tantadi skrev:

Det er så artig hvordan de skryter av at "det har aldri vært høyere nivå" for hver sesong 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...