Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Wow, Norah er bare helt fantastisk flink! :D

Endret av Tonus
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tonus skrev:

Wow, nora er bare helt fantastisk flink! :D

Enig! Synes hun i utgangspunktet hadde et litt kjedelig låtvalg, men hun gjorde en utrolig bra versjon!

Anonymkode: 3d365...8c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Norah vinner hele greia, gjør hun ikke det er hele Idol sannsynligvis korrupt. Hun er helt vanvittig!!!!! Fantastisk, sinnssyk stemme!!! 

Anonymkode: 469d6...b06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Clarity skrev:

Fatter ikke at Torine og Victoria får så mye skryt. Sistnevnte har jo en nasal og flat stemme. Fortjener definitivt ikke å være blant topp ni.

Tror Victoria for det meste er med pga utseendet og sjarmen. Søt og nydelig jente, og en flott stemme sånn sett, men langt ifra spesiell. Samme gjelder Torine og Ingeborg (hun yngste, tror det var det hun het)... 

Anonymkode: 469d6...b06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Clarity skrev:

Fatter ikke at Torine og Victoria får så mye skryt. Sistnevnte har jo en nasal og flat stemme. Fortjener definitivt ikke å være blant topp ni.

Syntes Victoria har en fin og unik stemme. Men vi har jo forskjellig ører alle sammen.

Anonymkode: a121d...271

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke Victoria er så storslagen, men hun har blitt flinkere og virker mye mindre nervøs. Men jeg liker ikke stemmen hennes, syns den er nasal og kjedelig. Men talent har hun, det er det ingen tvil om selv om hun ikke treffer meg personlig. 

Syns riktig person røk ut idag, Torine var dritkjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemte på Norah i kveld akkurat som forrige fredag. Hun er den eneste som virkelig imponerer meg. Jeg liker dessuten Marta

Skrevet
8 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg stemte på Norah i kveld akkurat som forrige fredag. Hun er den eneste som virkelig imponerer meg. Jeg liker dessuten Marta

Enig. Norah og Marta er mine favoritter også! I tillegg har jeg litt sansen for Ingeborg. Blir veldig imponert med tanke på hvor ung hun er, dessuten har hun litt sånn indie/songwriter-preg over stemmen sin, noe jeg er veldig glad i :)

• Liker 1
Skrevet

Marius :O han er en jeg virkelig ville dratt på konsert med :D Elsker når deltagerne tørr og drapå og selv om det ikke høres helt perfekt ut , så når dem så ut :D Veldig mange av jentene der er veldig forsiktig og tørr ikke noe annet en å synge perfekt og da blir det kjedelig :/ 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Tonus skrev:

Wow, Norah er bare helt fantastisk flink! :D

Elsker henne!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Ingeborg ikke ryker i kveld skjønner jeg ingenting... Ble ikke veldig imponert sist gang heller.

Anonymkode: ed94c...82a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Victoria bør ryke i dag.. Hun er kjedelig å se på og kjedelig å høre på. Ellers synes jeg Marta og Tessa ikke gjorde en veldig god jobb i dag.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Ingeborg ikke ryker i kveld skjønner jeg ingenting... Ble ikke veldig imponert sist gang heller.

Ingeborg er jo veldig flink. Hun har en kul sound, ikke sånn kjedelig standard. Heier på henne og Norah. I tillegg liker jeg Sigmund, så håper han går videre. 

Skrevet

Akkurat det jeg fryktet, at Tessa ville ryke. :( Synd, jeg liker henne, men hun sang ikke så bra idag, dessverre. 

Gjest Sobril
Skrevet

Enig i at Tessa måtte gå, men en liten tanke om Norah... Har hun ikke en stemme man fort kan lure på om er tilgjort? Jeg gjør i hvert fall det. Er hun seg selv eller er det imitasjon liksom? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Tessa var den klart beste av de tre usikre i kveld. Ola og Sigmund skjønner jeg virkelig ikke greia med. Virker som det er noen ordinære gutter hvert år som går langt, og ofte vinner. 

Anonymkode: 885fa...997

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.4.2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Victoria bør ryke i dag.. Hun er kjedelig å se på og kjedelig å høre på. Ellers synes jeg Marta og Tessa ikke gjorde en veldig god jobb i dag.

Ingeborg er jo veldig flink. Hun har en kul sound, ikke sånn kjedelig standard. Heier på henne og Norah. I tillegg liker jeg Sigmund, så håper han går videre. 

Det er godt mulig, men hun sang veldig lite overbevisende både nå sist gang og forrige lørdag. Så i mine ører er hun helt ok, sånn midt på treet. Synes ikke at hun har en stemme som skiller seg noe spesielt ut.

Tessa var jevnt over bedre enn Ingeborg, dessverre overbeviste hun ikke nå sist og røyk ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Norah er fantastisk. Marius og Ola har også klasse over seg, selv om det ikke helt er min stil.

Ingen av de andre imponerer meg dessverre. Ingeborg og Martha synger fint, men thats it. Ikke noe som begeistrer meg eller får meg til å ville dra på konsert med dem. Sigmund har vært litt skolerevy-aktig 3 ganger på rad nå. Victoria har null på en scene å gjøre. Torine var forferdelig å høre på. Tessa var nydelig da hun sang Lana del Rey, men dårlig sist.

Anonymkode: 2aa3a...bbb

Skrevet

NEI FY SØREN!! At Ingeborg røyk er noe av det dummeste! Her burde Victoria røket! Herregud møkk! :sinnatagg:

• Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet

Dæven så flink Ida Wroldsen er! :sjokkert: Visste ikke det, jeg.

Skrevet

Enig! Tok meg selv i å hysje strengt på samboeren mens hun sang :fnise:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...