AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Dama er sinnssykt prippen på sengetøy. Hun nekter å ligge over hvis jeg ikke har skiftet det ut siden sist helg vi hadde sex, og hun nekter plent å sove i samme sengtrekk som vi har hatt sex i. Jeg syns dette er latterlig. Jeg runker i senga om vi ikke har sex i den. Skal jeg da liksom skifte ut laken for hver gang jeg runker? Jeg er vokst opp med at vi skifter sengtrekk en gang i halvåret, men jeg skifter det en gang i måneden, og jeg lever faktisk enda! Sant hun er prippen? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Runker du og spruter rundt i senga da eller? Og skifter en gang i måneden/halvåret? Du er grisete! Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 19
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Dama er sinnssykt prippen på sengetøy. Hun nekter å ligge over hvis jeg ikke har skiftet det ut siden sist helg vi hadde sex, og hun nekter plent å sove i samme sengtrekk som vi har hatt sex i. Jeg syns dette er latterlig. Jeg runker i senga om vi ikke har sex i den. Skal jeg da liksom skifte ut laken for hver gang jeg runker? Jeg er vokst opp med at vi skifter sengtrekk en gang i halvåret, men jeg skifter det en gang i måneden, og jeg lever faktisk enda! Sant hun er prippen? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Du har ingen sak her. Hun er ikke prippen. :-) Anonymous poster hash: 0843b...cef 14
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Minimum en gang i uka om det ikke er sex i bildet. Har du sex bør du bytte oftere pga svette og sæd/kroppsvæske. Skjerp deg. Gris.Anonymous poster hash: e9da2...94c 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Minimum en gang i uka om det ikke er sex i bildet. Har du sex bør du bytte oftere pga svette og sæd/kroppsvæske.Skjerp deg. Gris.Anonymous poster hash: e9da2...94c Anonymous poster hash: 0843b...cef 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Jeg er enig i at hun er prippen. Vi skifter sengetøy en gang i uken, noen ganger hver andre uke. Det gjør oss ingenting å sove i litt tørket sperm. Kjedelig med folk som er så nøye på det. Anonymous poster hash: d98c3...693 10
Carrot Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Tørker du deg på gardinene også om det passer seg slik eller? 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Grøss! Skifte én gang i halvåret?! Og en gang i måneden? Da er isåfall jeg også prippen.. Jeg skifter en gang i uken og jeg har ikke sex engang (og når jeg har aktivt sexliv skifter jeg oftere!). Anonymous poster hash: 92c19...89f 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 Enig med Ts. Enkelte er hysteriske. Å bytte annenhver måned holder lenge, ingen som dør av det. Ikke blir man syk av det, heller. Noen er gale i hodet, enkelt og greit. Menneskekroppen er ikke skapt for overdreven renslighet. Anonymous poster hash: d4156...53f 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 Men kjære vene. Ligge i sammen sengetøy som det er sexsafter i er ekkelt, men å gå med sæd inni seg i håp om å bli gravid er greit eller? Kanskje svelging også. Dette vet jeg selvsagt ikke om hun gjør, men jeg synes hun er prippen. Folk er hysteriske. Det er deilig å skifte på senga, men å kreve at du skifter på det etter en uke....eller etter sex..Blir helvetes mye vasking av sengetøy om dere holder på som kaniner i løpet av en helg. Anonymous poster hash: e211b...8e5 4
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 Gahd, skal man bytte sengetøy hver gang man har sex? Det blir dyrt og slitsomt å vaske sengetøy hver dag! Jeg skifter ca. annen hver måned. Da jeg bodde alene var det skjeldnere enn det. Skjønner ikke hysteriet 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #15 Skrevet 24. juli 2015 Gahd, skal man bytte sengetøy hver gang man har sex? Det blir dyrt og slitsomt å vaske sengetøy hver dag! Jeg skifter ca. annen hver måned. Da jeg bodde alene var det skjeldnere enn det. Skjønner ikke hysteriet ikke sant? hadde aldri fått gjort annet om jeg skulle skifte sengetøy hver gang det er litt svette der. faen er det med folk? ikke rart de utvikler allergier og alskens sensitiviteter. gjør de annet enn å omgi seg sterile omgivelser, tøymykner og parfyme? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #16 Skrevet 24. juli 2015 Minimum en gang i uka om det ikke er sex i bildet. Har du sex bør du bytte oftere pga svette og sæd/kroppsvæske. Skjerp deg. Gris.Anonymous poster hash: e9da2...94c Runker du og spruter rundt i senga da eller? Og skifter en gang i måneden/halvåret? Du er grisete! Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 Jeg spruter på meg selv og tar meg en dusj etterpå. Ikke så jævla big deal. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #17 Skrevet 24. juli 2015 Jeg skifter sengetøy når jeg merker det er på tide. Jeg pleier å ta meg en kort og rask dusj før jeg legger meg, og bruker kun såpe under armene og nedentil pga svette, og liker å legge meg ren i sengen. Da trenger jeg ikke å skifte så ofte. Men jeg skifter etter behov, så iblant har jeg skiftet etter 1 uke, mens andre ganger har det gått 14 dager. Anonymous poster hash: 6ae70...e07
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #18 Skrevet 24. juli 2015 ikke sant? hadde aldri fått gjort annet om jeg skulle skifte sengetøy hver gang det er litt svette der. faen er det med folk? ikke rart de utvikler allergier og alskens sensitiviteter. gjør de annet enn å omgi seg sterile omgivelser, tøymykner og parfyme? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Kan heller spørre seg hva er det med sånne som dere, som ligger å ruller og velter dere i deres egen sperm og svette?! Grøss!! Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 3
Gjest Tititt Skrevet 24. juli 2015 #19 Skrevet 24. juli 2015 Skifter en til to ganger i uka, finnes ikke en bedre følelse enn å legge seg nydusjet i rent sengetøy! :-) 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #20 Skrevet 24. juli 2015 Kan heller spørre seg hva er det med sånne som dere, som ligger å ruller og velter dere i deres egen sperm og svette?! Grøss!! Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 Deilig er det. Gir sånn sex i lufta odør. Bra for potensen. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå