Gå til innhold

Kjæresten min spiste opp min favoritt sjokolde fra Sveits!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den aller beste sjokoladen jeg vet om er en fra Sveits. Jeg har familie der nede og de var på besøk forrige uke. Da hadde de med sjokoladen til meg, men tror dere ikke kjæresten min har spist opp hele?! :dry:

Jeg har kun tatt en liten bit. Han har slukt i seg hele uten å spørre og det synes jeg er dårlig gjort. De selger ikke den sjokoladen her i landet. Jeg skulle ha den i går og virkelig gledet meg. Da fikk jeg se det tomme papiret lå igjen i skapet :( Jeg mener ikke han skal spørre om å få ting hele tiden, men han visste jo at den var til meg og hvor mye jeg elsker den sjokoladen.

Dette er så typisk han. for noen uker siden skulle min niese på overnatting og jeg kjøpte inn noen godt til henne som jeg faktisk gjemte. Han fant det og slukte det opp! Så sier han "jammen du vet jo hvordan jeg er. Du må gjemme det bedre" Ærlig talt. Du er en voksen mann på 30 år. Det skal ikke være nødvendig å måtte gjemme unna ting for at du ikke skal spise det. Det går vel an å spørre først i alle fall. Å hvorfor tror du jeg hadde gjemt godtet da? Så kan han si: Men jeg tenker ikke så langt og bare sluker ting. My bad" Åååååh :bond:

Flere som synes dette var dårlig gjort av han?



Anonymous poster hash: 9ce2a...893
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå verden står ikke til påske nå



Anonymous poster hash: 8077d...4c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er sjokoladen da?



Anonymous poster hash: 36cf2...959
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort. Og så lar han det tomme papiret ligge igjen i skapet? Gidder han ikke engang rydde opp etter seg når han har vært på tyveriraid?



Anonymous poster hash: 9364b...3f1
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jo litt dårlig gjort, når det faktisk er din og du fekk den av familien din.



Anonymous poster hash: 36cf2...959
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort. Og så lar han det tomme papiret ligge igjen i skapet? Gidder han ikke engang rydde opp etter seg når han har vært på tyveriraid?

Anonymous poster hash: 9364b...3f1

Ja han bare lot den ligge i skapet :dry:

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke verdens største problem nå om dagen.... Men ja, synes jo det er dårlig gjort! (Men du burde ha gjemt den da :P )

Anonymous poster hash: 6081d...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren azzå. Du får skaffe deg en safe.

Anonymous poster hash: f9bfe...5a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er sjokoladen da?

Anonymous poster hash: 36cf2...959

Spiller det noen rolle?

Ja jeg synes dette var dårlig gjort. Hel enig i at det går an å spørre før man spiser opp andres ting. Jeg hadde nok blitt litt sur jeg å.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verdens største problem nå om dagen.... Men ja, synes jo det er dårlig gjort! (Men du burde ha gjemt den da :P )

Anonymous poster hash: 6081d...048

Litt usikker på hvor. Redd for sjokoladen bare hadde smeltet :( Jeg trodde faktisk han ville la den være men nei.

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ha noe for deg selv, så gjem det GODT. Kjenner typen, de spiser alt de finner.



Anonymous poster hash: 69308...77b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen ikke rart det er krig verden. jiiiiiiiiizz



Anonymous poster hash: 7a0c5...594
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagsomt. Typen min gjør det samme! Jeg har også en favoritt-sjokolade som man ikke får tak i her til lands. Mamma hadde funnet den i utlandet og kjøpt med en plate til meg. Jeg skulle spare den til helga, men det var plutselig borte! Det verste er at han gjøken presterte å si "den sjokoladen var egentlig ikke noe god, hvorfor er du så glad i den?", men spise opp hele greia måtte han.

Meeen, hva skal man liksom gjøre? :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er dårlig gjort. Jeg synes det er veldig irriterende når folk spiser opp mat/sjokolade som jeg har tatt med fra utlandet. Det er ikke bare å gå på butikken og kjøpe seg nytt, når det ikke finnes her i Norge.

Ja, verden har større problemer, men det endrer ikke det faktum at det er frekt å stjele fra andre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what about the situation in Tjetsjenia?



Anonymous poster hash: a72c5...d2b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er faktisk en ting ma SKAL spørre om å få før man tar det!! :opplyser: Ingenting er så skuffende som når du tror at du har sjokolade i skapet og så er det spist opp. Særlig når det enten er etter stengetid på butikken eller fra et annet land så det ikke bare er å kjøpe nytt. Hadde blitt dritforbanna, og det er det skjeldent jeg blir! Jeg kan tolerere mye, men ikke at folk spiser sjokoladen min :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et tegn på at han ønsker og ha seg med ei fra sveits dump han.



Anonymous poster hash: f2edf...d57
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig frekt av ham. Du kunne ha satt lapp med ditt navn på?

Det hadde nok ikke hjulpet du. Da hadde han bare sagt " ops jeg så ikke den lappen jeg"

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...