AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 Bruker du alltid kondom når du har sex med en for første gang? Ved ONS for eksempel? Anonymous poster hash: ba2b6...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 26. januar 2014 #2 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja, med ingen unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 26. januar 2014 #3 Del Skrevet 26. januar 2014 Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 26. januar 2014 #4 Del Skrevet 26. januar 2014 NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Del Skrevet 26. januar 2014 nei Anonymous poster hash: d1fa3...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arts Skrevet 26. januar 2014 #6 Del Skrevet 26. januar 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Del Skrevet 26. januar 2014 i mine "ville" dager så gjorde jeg ikke det, og jeg fikk straffen for det! fikk klamydia, mer enn en gang..! stopp på det nå, heldigvis Anonymous poster hash: e542a...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Del Skrevet 26. januar 2014 Nei Anonymous poster hash: 6956c...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 26. januar 2014 #9 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja. Og er glad for det, har aldri blitt smittet med noe eller blitt gravid, og senere har jeg ogsaa hatt muligheten til aa ta HPV vaksine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja, selvfølgelig. Anonymous poster hash: aba47...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anxiety Skrevet 26. januar 2014 #11 Del Skrevet 26. januar 2014 NEI hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. januar 2014 #12 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg liker ikke å bruke kondom. Men så liker jeg heller ikke å ligge med masse fremmedfolk som jeg ikke senere vil vedkjenne meg eller som jeg ikke vil "huske". Så sånne liv dere lever, med alle de forskjellige dagene og forskjellige menneskene dere har inne i dere, ja så klart, ja da ville jo jeg også vært flink og påpasselig til å beskytte meg. Det handler vel om hva slags liv man ønsker å leve? Trist hadde jeg følt det dersom jeg måtte ligge med fremmed jeg ikke stolte på og at jeg måtte bruke kondom. Noe sterilt og uromantisk er det over denne kondomen, men javisst, jeg skjønner godt hvorfor dere liker den, dere vet jo ikke helt med hvem dere har med å gjøre..? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makemeloveit Skrevet 26. januar 2014 #13 Del Skrevet 26. januar 2014 Rett og slett ikke fan av ONS! Ligger bare med de jeg virkelig liker/er i et forhold med. Så nei, bruker ikke kondom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg liker ikke å bruke kondom. Men så liker jeg heller ikke å ligge med masse fremmedfolk som jeg ikke senere vil vedkjenne meg eller som jeg ikke vil "huske". Så sånne liv dere lever, med alle de forskjellige dagene og forskjellige menneskene dere har inne i dere, ja så klart, ja da ville jo jeg også vært flink og påpasselig til å beskytte meg. Det handler vel om hva slags liv man ønsker å leve? Trist hadde jeg følt det dersom jeg måtte ligge med fremmed jeg ikke stolte på og at jeg måtte bruke kondom. Noe sterilt og uromantisk er det over denne kondomen, men javisst, jeg skjønner godt hvorfor dere liker den, dere vet jo ikke helt med hvem dere har med å gjøre..? Det er jo ikke bare ONS man snakker om da, men også første gangen i et nytt forhold. Pleier du å spørre om den nye flørten din har testet seg før dere kommer igang med sexen? Skjønner ikke hvorfor du sier slikt kun pga andre er flinke med å bruke kondom. Anonymous poster hash: eca0d...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Del Skrevet 27. januar 2014 Det er jo ikke bare ONS man snakker om da, men også første gangen i et nytt forhold. Pleier du å spørre om den nye flørten din har testet seg før dere kommer igang med sexen? Skjønner ikke hvorfor du sier slikt kun pga andre er flinke med å bruke kondom. Anonymous poster hash: eca0d...3cf Det lurer jeg og på. Anonymous poster hash: ba2b6...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #16 Del Skrevet 27. januar 2014 Ikke når de er jomfruer, og de går på pillen. Eller hvis jeg kjenner vedkommende godt og stoler på henne. Ellers er det alltid kondom. Anonymous poster hash: 62f64...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 27. januar 2014 #17 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg har aldri hatt ONS, men har alltid brukt kondom ved ny partner frem til begge har fått testet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 28. januar 2014 #18 Del Skrevet 28. januar 2014 Nei, det begynner å bli en stund siden nå, men så har jeg fast partner, da. Hadde jeg flydd på byen og plukka opp et tilfeldig mannfolk hadde vi vært passe dumme i hodet om vi hadde droppa dongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Del Skrevet 28. januar 2014 Å spørre en fyr, som står med en hard en i hånden, om han har testet seg er som disse amerikanske turistvisumene hvor man forventes å krysse i for "er du en terrorist? Ja/Nei". Seffern bruker man kondom. Heller at det ikke er så godt som uten enn at det kommer noen overraskelser med på laget, på enten den ene eller andre måten. Anonymous poster hash: 5b51e...c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Del Skrevet 28. januar 2014 Eller hvis jeg kjenner vedkommende godt og stoler på henne. Anonymous poster hash: 62f64...b90 Sånn tenkte en kompis også. Det slutta han med etter at han knullet ei god venninne han hadde kjent lenge, og etterpå fikk vite at hun hadde hatt en periode med regelmessige ONS uten beskyttelse. i et høyrisikoland for hiv. Anonymous poster hash: 954c7...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå