Gå til innhold

Bruker du alltid kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du har full oversikt over alle venners kjønnsykdommer? Ligger du bare med jomfruer? ;)

Jeg ligger ikke med noen tilfeldige bare for sex. All sex jeg har er innen for forhold når jeg er i forhold, er jeg utenfor forhold lever jeg i sølibat, godt er det.

Dette er er vanskelig å forstå for mennesker som er sex-avhengige og som bruker "singeltilværelsen" til å leve ut horerifantasiene sine, så jeg skjønner godt hvorfor dere er glad i kondomer, det hadde jeg også vært i de samme omgivelser som dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, er ikke så interessert i få kjønnssykdommer :)

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Jeg hadde aldri ligget med en jeg ikke _visste_ var clean, selv med kondom. Du kan lett bli smittet selv om du bruker det altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri ligget med en jeg ikke _visste_ var clean, selv med kondom. Du kan lett bli smittet selv om du bruker det altså.

Jaja, men etterhvert så holder du deg bare til en person som også holder på med bare deg så slipper du det kondomstyret.

Du burde prøve sex en gang uten kondom, - så skjønner du kanskje hva jeg mener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke alltid brukt kondom ved ons. Faktisk et stort fåtal av gangene mannen har tatt ansvar og brukt kondom. Jeg har heldigvis vært heldig og ikke blitt smittet med noe, og ikke blitt gravid under OS i og med jeg har brukt spiral.

Man blir liksom 10 hakk dummere når man er dritings og skal ha sex, man tenker ikke konsekvenser i det heletatt. Men siden jeg har vært heldig så langt så gidder jeg ikke å utsette meg for det lenger og kommer til å ha kondom med i veska om jeg skal på byen for sikkerhets skyld:)

Anonymous poster hash: 7ab30...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men etterhvert så holder du deg bare til en person som også holder på med bare deg så slipper du det kondomstyret.

Du burde prøve sex en gang uten kondom, - så skjønner du kanskje hva jeg mener?

Du har tydeligvis vansker med å lese, skrev tidligere i tråden at jeg ikke brukte det. I tillegg kan du utvide horisonten litt og ikke fordømme alle som lever en annen livsstil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest BabyBlue

Ja, alltid.

Har alltid vært "clean" etter tester som resultat, så klapper meg selv på skulderen for at jeg er nazi på kondombruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange her som kan være glad for at de ikke er blitt mamma/pappa. :fnise:

Jeg kjenner 5 personer som har blitt mamma eller pappa etter ons ved hjelp av litt juging. 3 som ble fedre og 2 jenter som ønsket seg barn.

Andreplassen har vi kjønnssykdommer, og når man ikke tester seg regelmessig etter mye sex med forskjellige så kan man sitte med dårlig samvittighet brått. Vet om en vennegjeng på 15 personer som brått alle sammen måtte en tur inn og få resept pga klamydia. Visste de var nære i den vennegjengen, men ikke så nære! :danse:



Anonymous poster hash: 49c75...b25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid.

Har alltid vært "clean" etter tester som resultat, så klapper meg selv på skulderen for at jeg er nazi på kondombruk.

Samme her, har alltid brukt prevensjon, dvs minimum kondom med nye og annet i fast forhold. Har aldri blitt gravid og aldri hatt noen sykdommer.

Anonymous poster hash: 954c7...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kondom, men jeg like kjønnssykdommer og graviditet med randoms enda mindre så ja - alltid kondom tiø begge har sjekket seg.

Anonymous poster hash: 79d33...21f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å bruke kondom.

Men så liker jeg heller ikke å ligge med masse fremmedfolk som jeg ikke senere vil vedkjenne meg eller som jeg ikke vil "huske".

Så sånne liv dere lever, med alle de forskjellige dagene og forskjellige menneskene dere har inne i dere, ja så klart, ja da ville jo jeg også vært flink og påpasselig til å beskytte meg.

Det handler vel om hva slags liv man ønsker å leve? Trist hadde jeg følt det dersom jeg måtte ligge med fremmed jeg ikke stolte på og at jeg måtte bruke kondom.

Noe sterilt og uromantisk er det over denne kondomen, men javisst, jeg skjønner godt hvorfor dere liker den, dere vet jo ikke helt med hvem dere har med å gjøre..?

For noe tull. Selv om man har datet noen lenge og ikke 'ligger rundt', saa bruker man kondom inntil man begge er blitt testet for kjonnssykdommer. Hovedproblemet er ikke at folk lyver om det, men at de ikke vet det selv.

Sekundaert er det jo ikke alle kvinner som bruker pillen og de vil jo likevel ikke bli gravide..

Endret av Marie90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren bruker alltid kondom. Jeg hater barn, og det gjør han og, så her kan vi ikke beskytte oss godt nok (jeg går på p-piller også). Brukte også alltid kondom ved ONS o.l. når jeg ikke hadde kjæreste.



Anonymous poster hash: 74a86...6ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Selv om man har datet noen lenge og ikke 'ligger rundt', saa bruker man kondom inntil man begge er blitt testet for kjonnssykdommer. Hovedproblemet er ikke at folk lyver om det, men at de ikke vet det selv.

Sekundaert er det jo ikke alle kvinner som bruker pillen og de vil jo likevel ikke bli gravide..

Presis. Hvordan skal de vite hva de har/ikke har om de aldri har testet seg (og har hatt ubeskyttet sex før) :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

dytter



Anonymous poster hash: 30afc...310
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange ONS (over 50) og bare tre av gutta brydde seg om å ha på kondom.

Anonymous poster hash: b52cb...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mistet tellinga på hvor mange det har blitt og har kompiser som har vært ekstreme typ 200++ og i 9/10 tilfelller blir det ikke brukt kondom..

Fun fact..

Anonymous poster hash: ebc4f...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i dag har jo gjerne hatt 40-50 sexpartnere før de fyller 20. Så selvfølgelig bruker jeg kondom.



Anonymous poster hash: 51071...7c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange ONS (over 50) og bare tre av gutta brydde seg om å ha på kondom.

Anonymous poster hash: b52cb...ad6

Og selv hadde du selvsagt ingenting å si angående det :laugh:

Anonymous poster hash: 51071...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv hadde du selvsagt ingenting å si angående det :laugh:

Anonymous poster hash: 51071...7c1

Jeg brydde meg ikke stort. Baby kan jeg kontrollere selv, og kjønnssykdommer tenkte jeg ikke på i kampens hete. Ingen av oss hadde kondom og jeg var kåt. Synes det er verre med de som ikke hadde anelse om jeg gikk på p-piller eller ikke. Kunne (i teorien, ikke praksis) blitt 50 nye fedre.

Anonymous poster hash: b52cb...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...