Gå til innhold

Bruker du alltid kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, dropper heller sexen framfor å bruke kondom

er du mann eller dame? :P

Han jeg holder på med, nekter å ha sex med kondom. Synd for han..

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du alltid kondom når du har sex med en for første gang? Ved ONS for eksempel?

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Ja, alltid!

Unødvendig å risikere et ødelagt liv fordi en satser på flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenkte en kompis også. Det slutta han med etter at han knullet ei god venninne han hadde kjent lenge, og etterpå fikk vite at hun hadde hatt en periode med regelmessige ONS uten beskyttelse. i et høyrisikoland for hiv.

Anonymous poster hash: 954c7...a2f

Nettopp!

En del glupinger ser ut til å tro at om en kjenner en person og personen har fin jobb/utseende osv. så kan ikke personen også f.eks. ha HIV. Ikke rart hetrofile nordmenn smittes ukentlig.

Om jeg traff på en dame som tidligere hadde hatt så lite som f.eks. 2 kjærester og sex med nada andre, er det fortsatt fullstendig uaktuelt med ubeskyttet sex før testing. Hvordan i alle dager skal man vite hvem de 2 x-typene har vært borte på før? F.eks. på en fylletur til Amsterdam/ one nights osv.

Andre sin "morro" er jeg ikke interessert i å måtte betale for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

En del glupinger ser ut til å tro at om en kjenner en person og personen har fin jobb/utseende osv. så kan ikke personen også f.eks. ha HIV. Ikke rart hetrofile nordmenn smittes ukentlig.

Om jeg traff på en dame som tidligere hadde hatt så lite som f.eks. 2 kjærester og sex med nada andre, er det fortsatt fullstendig uaktuelt med ubeskyttet sex før testing. Hvordan i alle dager skal man vite hvem de 2 x-typene har vært borte på før? F.eks. på en fylletur til Amsterdam/ one nights osv.

Andre sin "morro" er jeg ikke interessert i å måtte betale for!

Går dere begge å sjekker dere for hiv også da?

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt sex med en som bruker kondom. Nå skal det sies at jeg kun har hatt en sexpartener, nemlig mannen min.

Anonymous poster hash: 7a91e...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kondom i begynnelsen av forholdet ja, men etter at vi begge testet oss og alt var i orden så droppet vi kondom.

De ONSene jeg har hatt før jeg møtte mannen min så var det også med kondom. Mtp ufrivillig graviditet og div kjønnsykdommer så er kondom ei ganske grei forsikring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å bruke kondom.

Men så liker jeg heller ikke å ligge med masse fremmedfolk som jeg ikke senere vil vedkjenne meg eller som jeg ikke vil "huske".

Så sånne liv dere lever, med alle de forskjellige dagene og forskjellige menneskene dere har inne i dere, ja så klart, ja da ville jo jeg også vært flink og påpasselig til å beskytte meg.

Det handler vel om hva slags liv man ønsker å leve? Trist hadde jeg følt det dersom jeg måtte ligge med fremmed jeg ikke stolte på og at jeg måtte bruke kondom.

Noe sterilt og uromantisk er det over denne kondomen, men javisst, jeg skjønner godt hvorfor dere liker den, dere vet jo ikke helt med hvem dere har med å gjøre..?

Du kan ikke alltid se på noen om de har en kjønnssykdom, for eks hepatitt, hpv, herpes eller syfilis. De du aldri skulle trodd hadde det, har nettopp det. Mange vet det ikke selv en gang.

Anonymous poster hash: 003f5...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere begge å sjekker dere for hiv også da?

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Selvfølgelig. Hva er vitsen om kun den ene sjekker seg? :klo:

Fåtallet av de som er opptatt av egen helse og tester seg, gjør det for så å ha ubeskyttet sex med en som bare tror at hun er frisk.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en fyr en stund, og i helga havnet vi til sengs. Jeg hadde aldri nevnt at jeg gikk på p-piller, men plutselig lå han over meg med pikken bar, og var på vei til å stikke den inn, sånn helt uten videre!! Mtp sjansen for å få evt. kjønnssykdommer fra han, stoppet jeg han.

Makan til ansvarsløshet. Det ble ikke noe på han, for å si det sånn. Om han hadde kondomer i skuffen, har lite å si. Skuffende, når han virka som en søt og oppegående fyr ellers.



Anonymous poster hash: c56fa...808
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke alltid se på noen om de har en kjønnssykdom, for eks hepatitt, hpv, herpes eller syfilis. De du aldri skulle trodd hadde det, har nettopp det. Mange vet det ikke selv en gang.

Anonymous poster hash: 003f5...b3a

Da må du jo ligge med folk du ikke kjenner! Jeg liker ikke å ligge med folk jeg ikke kjenner. Faktisk så ligger jeg ikke i det hele tatt med ukjente.

Så derfor bekymrer ikke jeg meg over disse tingene dere bekymrer dere over! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du mann eller dame? :P

Han jeg holder på med, nekter å ha sex med kondom. Synd for han..

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Dame. ;)

Synd for han at du ikke bryr deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du jo ligge med folk du ikke kjenner! Jeg liker ikke å ligge med folk jeg ikke kjenner. Faktisk så ligger jeg ikke i det hele tatt med ukjente.

Så derfor bekymrer ikke jeg meg over disse tingene dere bekymrer dere over! =)

Så du har full oversikt over alle venners kjønnsykdommer? Ligger du bare med jomfruer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da må du jo ligge med folk du ikke kjenner! Jeg liker ikke å ligge med folk jeg ikke kjenner. Faktisk så ligger jeg ikke i det hele tatt med ukjente.

Så derfor bekymrer ikke jeg meg over disse tingene dere bekymrer dere over! =)

Spør du de du kjenner om de har herpes eller klamydia? Eller ber du de teste seg?

Anonymous poster hash: 003f5...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri kondom, ikke med ONS, ikke med folk jeg holder/har holdt på med og heller ikke med folk jeg kjenner fra før. Noen har jeg hatt sex med bare en gang, andre mange ganger. Er 19 år gammel, og har hatt sex med folk mellom 17 og 32 år. Aldri hatt kjønnssykdommer. (Har hatt sex med to stk. etter jeg testet meg sist, da.)

Anonymous poster hash: 11c43...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame. ;)

Synd for han at du ikke bryr deg.

nei, er ikke så interessert i få kjønnssykdommer :)

Anonymous poster hash: ba2b6...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...