Gå til innhold

Bildeserie: Sjekking i den vestlige verden anno 2013


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Bilde1

Incel 1: Eh, hei du, hvordan går det? Jeg er snill, omtenksom, har bra jobb, ønsker seriøst forhold.

Bilde2

Kvinne: Eeeeeeeeeeww, ikke snakk til meg creeeeeep!

Bilde3

Incel 2: Heeey, sexy partyjenter, lyst til å danse litt eller?

Bilde3

Jenter: Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!! Et skallet monster!!!

Bilde4

Incel 3: Øhh, um, hei frøken, eh, veit du hva klokka er??

Bilde5

Kvinne: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!

Bilde6

Kjekk drittsekk : Eeeeyy bitchez, kom hit a. Jeg er kriminell, arbeidsledig, trygda, voldelig og gir faen i hva dere horer mener.

Bilde7

Bilde8

Bilde9

wham-bam-thank-you-ma-am-t-shirt-vintage-t-shirt-review-cotton-factory-cotton-factory-2.gif

Bilde10

Gråtende kvinne: Buhuu, jeg ble lurt igjen. Hva feiler det menn??

Venninne: De er kåte drittsekker, alle sammen.

Endret av Sulosi
Bilder gjort om til link pga kopirett
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rolleyes:

Og ellers da? Har du det bra?

Anonym poster: f00afe930c1961a77a8fdb8dcfd24809

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr incel?

Anonym poster: 5dc79a0c3a95108782ab0c84be43bc59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Give it a break. Hele KG vet at du bare er her for å trolle.

Give it a break, dere kan ikke avfeie sannheten ved å kalle det trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nytt at kvinner (og menn) ønsker seg en attraktiv partner?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Give it a break, dere kan ikke avfeie sannheten ved å kalle det trolling.

1. Første fyren ligner på han her

dr-robotnik.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1233287648768

2. Han virket kjekk, men vanskelig å si når man ikke ser øynene.

3. Seriøst? Han trenger å fjerne resten av håret og sikte på ei dame på sitt eget nivå.

4. Ser ut som en douche bare trøblete unge bimboer faller for.

Konklusjon, du ser ikke realiteten slik den er.

Anonym poster: f00afe930c1961a77a8fdb8dcfd24809

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget her? Er det noe galt med skallede menn?

Anonym poster: d4e562b7c59278558f2df500734ecf88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, damer liker pene menn! Urettferdig!

God personlig hygiene og litt pene klær trekker deg opp fra en 5'er på penhetsskalaen til en 7'er. Krever minimalt med innsats. Ta litt ansvar for hva du putter i munnen og hvor mye du beveger deg så er du også godt på vei.

Bortsett fra dette er det fint lite du får gjort med utseendet om du ikke vurderer kirurgi.

Kvin mindre og prat med flere damer. Er rundt 3 mrd. av dem der ute, så det er nok for alle.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, damer liker pene menn! Urettferdig!

Ja, det er det jeg alltid har sagt. Det var bedre før. På 1950-tallet. Da kvinner ikke hadde noe valg og menn var familiens overhode. Den gang da kvinner sto låst til kjøkkenbenken og stelte og passet på mannen sin. Det var tider det. *drømme*

Anonym poster: b609f1275a4596be38074ed3700f7b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hva er poenget her? Er det noe galt med skallede menn?

Anonym poster: d4e562b7c59278558f2df500734ecf88

Jegern har seriøse issues med sitt tilbaketrekkende hår.

Personlig har jeg bare fått mer og mer kvinnelig oppmerksomhet, til tross for at håret trekker seg lengre og lengre tilbake.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Er det noe nytt at kvinner (og menn) ønsker seg en attraktiv partner?

Sier du at folk som driver med kriminalitet, er voldelig, kaller damer for horer osv er attraktive?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du at folk som driver med kriminalitet, er voldelig, kaller damer for horer osv er attraktive?

Nei, jeg snakker her rent uteendemessig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Sier du at folk som driver med kriminalitet, er voldelig, kaller damer for horer osv er attraktive?

Nå var det den eneste personen som var ok+ innen attraktivitet.

Jeg ville heller hatt sex med verdens jævligste kvinne som var dødelig attraktiv, kontra en fantastisk stygg kvinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Nå var det den eneste personen som var ok+ innen attraktivitet.

Jeg ville heller hatt sex med verdens jævligste kvinne som var dødelig attraktiv, kontra en fantastisk stygg kvinne.

Attraktivitet er et vidt begrep :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Attraktivitet er et vidt begrep :P

Er det virkelig det? De fleste mennesker verdsetter egenskaper som proporsjonalitet, symmetri, ungdommelighet. Jeg har sett at det finnes studier hvor selv barn klarer å se forskjell på et attraktivt og et mindre attraktivt menneske, og barn er kanskje ærligst av oss alle.

Hvis man ikke klarer å erverve en seksuell relasjon med estetikkens høyborg (dvs. noen med kvalitetene ovenfor) vil man nødvendigvis måtte senke standardene eller gå uten et slikt forhold. At man deretter rasjonaliserer for å ikke lide av kronisk bitterhet overfor de som faktisk klarer å få et slikt forhold kun i kraft av at en er født med et konvensjonelt vakkert/attraktivt ytre virker fornuftig. Det her jeg formoder "beauty is in the eye of the beholder"-konseptet stammer fra antakelig og må sees i sammenheng med kjemiske reaksjoner (forelskelse, kjærlighet) som misoppfatter de objektive fakta.

Mine $.02

Endret av fry
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Er det virkelig det? De fleste mennesker verdsetter egenskaper som proporsjonalitet, symmetri, ungdommelighet. Jeg har sett at det finnes studier hvor selv barn klarer å se forskjell på et attraktivt og et mindre attraktivt menneske, og barn er kanskje ærligst av oss alle.

Hvis man ikke klarer å erverve en seksuell relasjon med estetikkens høyborg (dvs. noen med kvalitetene ovenfor) vil man nødvendigvis måtte senke standardene eller gå uten et slikt forhold. At man deretter rasjonaliserer for å ikke lide av kronisk bitterhet overfor de som faktisk klarer å få et slikt forhold kun i kraft av at en er født med et konvensjonelt vakkert/attraktivt ytre virker fornuftig.

Mine $.02

Du har jo noe som kalles for en attraktiv personlighet for eksempel. Hva en attraktiv personlighet er, er subjektivt. For å si det slik da. Folk som er pene ut trenger bare å være helt normal for at de skal klare seg. Dersom man er ikke ser så bra ut, må man gjerne kompensere for det med å ha en god personlighet, for at man skal klare seg bra med det motsatte kjønn. Folk legger veldig mye vekt på utseende :P, men forstår ikke hvor mye personlighet og spesielt dette med å være gøy osv er. Helt greit for meg, slipper jeg konkurranse.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skippern

Hovedinnlegget var sykt bra! :) Kreativt og morsomt, og jaggu meg sant au, gitt.

Hilsen, Høy Og Mørk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...