Gå til innhold

Gravid med "daten"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen faen faen...

Jeg er gravid meg ONS... eller, vi er litt mer enn det, og vi har møttes 2 ganger.. men virker ikke som han vil ha et nytt møte, for han ignorerer mine forslag om det, selvom han gir meg mye oppmerksomhet likevel. forstå det den som kan..

vi er begge over 30, så det er kanskje ok å få barn i forhold til alder, men jeg vil ikke, spesielt da fordi jeg da er singel...

Må påpeke at jeg har gått på p-piller hele tiden, og jeg har ikke slurvet eller glemt pillen osv osv. Tydeligvis er den eneste sikre prevansjonen å ikke ha sex i det hele tatt..

Forslag noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sagt noe til ham enda. Burde jeg det selvom jeg betsmemmer meg for abort? Han må jo ikke vite det eller?

Føler meg helt rådløs her..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe til ham enda. Burde jeg det selvom jeg betsmemmer meg for abort? Han må jo ikke vite det eller?

Føler meg helt rådløs her..

ts

Vel, en ONS er ikke lagt opp for at det skal bli barn av det, så her mener jeg at han ikke trenger å vite det om du vil ta abort. Han vet vel at du har gått på p-piller, og håper vel ikke akkurat at han skal bli far? Hadde dere vært kjærester ville saken vært annerledes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over. Var i samme situasjon selv for mange år siden, og fortalte aldri "daten" om aborten. Jeg visste at det ikke ville bli noe mer mellom meg og ham, og at jeg ikke ville ha barnet (var bare 17 eller 18), og så ingen grunn til å påføre ham noe mer enn nødvendig.

Men det er jo selvfølgelig anderledes hvis du ønsker deg barnet og det er muligheter for noe mer mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten henvise dere til DENNE tråden. Samme saken, samme ts, samme alt.....

Nå sitter jeg fint i det dere..

Det er akkurat det, det er noe mellom oss, men hva må gudene vite.. Og jeg vil jo ikke bygge opp et forhold på barn. Men på en måte så synes jeg han fortjener å vite det.. :sukk:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg forresten le litt.

først lager jeg en tråd; "Lå med daten", og nå er det en ny tråd; "Gravid med daten"

:ler: Er det mulig............ :tristbla:

ts

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Nå måtte jeg forresten le litt.

først lager jeg en tråd; "Lå med daten", og nå er det en ny tråd; "Gravid med daten"

:ler: Er det mulig............ :tristbla:

ts

Artig følgetråd da. Selv om jeg skjønner det er en trist situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det kan utvikle seg til et forhold mellom dere så er det vel mer riktig å fortelle han det. Jeg bare gjetter her, men det vil kanskje bli litt rart for deg å fortsette å møte han uten å fortelle at du har tatt en abort eller at du er gravid? Hvis det utvikler seg videre dere i mellom dere, hvordan vil han da reagere senere?

Han må jo ikke vite om det. Men du må også tenke på deg selv. Hvis du trenger å fortelle det eller få litt støtte fra han, så må du si det. Han har jo like mye skyld i denne graviditeten som deg

Lei situasjon, håper det ordner seg for deg :klemmer: Fortell gjerne hvordan det går :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg. Vanligvis er jeg alltid kritisk, men du virker jo så "ålreit" at jeg bare må gi deg en :klemmer: Håper det ordner seg!

Men hvis du vil ta abort, gjør det nå og ikke seinere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer dere :klemmer: Trengte det nå.

Jeg aner ikke hva jeg vil gjøre, men jeg vet hva jeg burde gjøre.... Jeg har tenkt på det at om det utvikler seg videre, så kan ikke jeg leve på en løgn om abort. Men så igjen, så er jeg redd han er imot abort og ja, alt er bare vas her... Jeg har ikke lyst å ta abort, men så igjen, jeg er ikke klar for å bli mor nå....

Sendte ham en mld isted, ikke om dette, men bare en sånn "vanlig" mld som vi skriver. Og han svarer så fort at jeg nesten ikke får lagt fra meg mobilen, så noe har vi her. Tydeligvis :sjenert:

Vet ikke om dere skjønte hva jeg skrev nå, er litt mye rot i hodet nå til å kombinere setninger i riktig rekkefølge..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg ville sagt det til han, og fortalt hvilket valg jeg velger å ta. Det er din kropp og du er den eneste som bestemmer over den og hva som føles best for deg!

Ønsker deg masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe sjakktrekk å starte et forhold med en baby. Babyer ødelegger enhver fohold hvor man ikke er veldig glad i hverandre, og har noe til felles, og et fundament før ungen kommer. Og siden du er såpass voksen, så burde du skjønne det. Babyer er ikke søte og koselig. det er slit 24 timer i døgnet. Nattlig oppvåkning når du endelig har sovnet, skrik og hyl. Min unge er halvannet år, og vi, både min mann og jeg er totalt utslitt. Takk og pris at vi hadde en lang fortid før ungen kom. Ellers hadde vi vært skillt i dag. For unger er ikke noe man legger vekk når man ikke orker mer og trenger hvile. Du får aldri hvile. Så gjør deg selv det rette og ta abort, og få heller barn med en du virkelig ønsker barn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen faen faen...

Jeg er gravid meg ONS... eller, vi er litt mer enn det, og vi har møttes 2 ganger.. men virker ikke som han vil ha et nytt møte, for han ignorerer mine forslag om det, selvom han gir meg mye oppmerksomhet likevel. forstå det den som kan..

vi er begge over 30, så det er kanskje ok å få barn i forhold til alder, men jeg vil ikke, spesielt da fordi jeg da er singel...

Må påpeke at jeg har gått på p-piller hele tiden, og jeg har ikke slurvet eller glemt pillen osv osv. Tydeligvis er den eneste sikre prevansjonen å ikke ha sex i det hele tatt..

Forslag noen?

Du får fortelle ham hva som har skjedd. Du har selvfølgelig helt rett, det er kun avholdenhet som er 100%sikkert. Voksne mennesker som har sex må selvfølgelig skjønne hva som kan bli resultatet.

Hvis du ønsker å få barn og tror at han kanskje er typen som i det minste kan vedkjenne seg sitt ansvar, så si det til ham.

Kjenner du at dette vil du virkelig ikke, så kontakt noen du stoler på for å snakke om alternativene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo fortelle ham det. Dere er to om det. De aller fleste vet at samleie kan føre til avkom, selv ved bruk av prevensjon. Også mannen har rett på å si sin mening. Han ønsker sikkert å få vite om hans sperm har ført til avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi på

-Kjøpe bil med "daten"

-Kjøpe hus med "daten"

-Gifte meg med "daten"

-Skille meg fra "daten"..?

Stay tuned!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du burde snakke med han om det.

Og dersom du er sikker på at det er abort som blir utfallet, er det greit å få det overstått så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faen faen faen...

Jeg er gravid meg ONS... eller, vi er litt mer enn det, og vi har møttes 2 ganger.. men virker ikke som han vil ha et nytt møte, for han ignorerer mine forslag om det, selvom han gir meg mye oppmerksomhet likevel. forstå det den som kan..

vi er begge over 30, så det er kanskje ok å få barn i forhold til alder, men jeg vil ikke, spesielt da fordi jeg da er singel...

Må påpeke at jeg har gått på p-piller hele tiden, og jeg har ikke slurvet eller glemt pillen osv osv. Tydeligvis er den eneste sikre prevansjonen å ikke ha sex i det hele tatt..

Forslag noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du ikke vil ha barn så må du nesten ta abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen faen faen...

Jeg er gravid meg ONS... eller, vi er litt mer enn det, og vi har møttes 2 ganger.. men virker ikke som han vil ha et nytt møte, for han ignorerer mine forslag om det, selvom han gir meg mye oppmerksomhet likevel. forstå det den som kan..

vi er begge over 30, så det er kanskje ok å få barn i forhold til alder, men jeg vil ikke, spesielt da fordi jeg da er singel...

Må påpeke at jeg har gått på p-piller hele tiden, og jeg har ikke slurvet eller glemt pillen osv osv. Tydeligvis er den eneste sikre prevansjonen å ikke ha sex i det hele tatt..

Forslag noen?

Æsj, her sliter andre med å bli gravide i flere år men kjæreste/samboer/ektefelle uten å lykkes, og så skal andre bare gå hen å bli gravide med fuckings vennen in uten å ønske det.

Er det rart jeg ikke tror på gudene?

Hvis du vet du vil ta abort så trenger du ikke fortelle, hvis du er usikker bør du gi han beskjed med en gang. Men vær forberedt på at følelsene dine kan få deg til å bli usikker på hva du vil, og kanskje tro at du vil beholde fordi han ikke vil - eller motsatt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...