Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg setter penger på at dette er begynnelsen på slutten. Dessverre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for klemmer dere :klemmer: Trengte det nå.

Jeg aner ikke hva jeg vil gjøre, men jeg vet hva jeg burde gjøre.... Jeg har tenkt på det at om det utvikler seg videre, så kan ikke jeg leve på en løgn om abort. Men så igjen, så er jeg redd han er imot abort og ja, alt er bare vas her... Jeg har ikke lyst å ta abort, men så igjen, jeg er ikke klar for å bli mor nå....

Sendte ham en mld isted, ikke om dette, men bare en sånn "vanlig" mld som vi skriver. Og han svarer så fort at jeg nesten ikke får lagt fra meg mobilen, så noe har vi her. Tydeligvis :sjenert:

Vet ikke om dere skjønte hva jeg skrev nå, er litt mye rot i hodet nå til å kombinere setninger i riktig rekkefølge..

ts

Jeg ville IKKE sagt det til han. Stakkars mann.... en dame han har truffet to ganger. Greit at du sikkert er betatt og han er en bra fyr. Men dette er ikke måten å starte et forhold på. Krise, spør du meg. Ta abort, fortsett å treffe han (hvis han også vil), og hvis dere ønsker barn i fremtiden så ta det da....

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skal ha noen som helst muligheter fremover med ham, så må jeg fortelle det. Jeg nekter å bygge opp et forhold basert på løgn. det hører ikke hjemme noen steder, og jo mer jeg tenker på det, jo mer riktig er magefølelsen på at jeg gjør det riktige

ts

Herregud. Han virker jo lunken fra før av. Du kommer til å skremme han vekk.... trust me.

Skrevet

Jeg ville IKKE sagt det til han. Stakkars mann.... en dame han har truffet to ganger. Greit at du sikkert er betatt og han er en bra fyr. Men dette er ikke måten å starte et forhold på. Krise, spør du meg. Ta abort, fortsett å treffe han (hvis han også vil), og hvis dere ønsker barn i fremtiden så ta det da....

Hun har allerede sagt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering :)

Jeg fikk sagt det igår. I en vag mld. Ordla meg så godt jeg kunne, og han brukte litt tid å svare, men satt pris på at jeg sa det. Så da er vi enig, abort, og så fortsette datingen, og muligens aldri ha bruk for abort igjen ;)

ts

I en tekstmelding???? :frown: Du skrev at du er gravid, han er barnefar, og du skal ta abort, i en TEKSTMELDING?? :fy_fy: Høres ut som om det er en helt hverdagslig greie for deg det her? Slike ting tas ikke over sms, tross alt et liv du skal avslutte her.... Støtter deg 100 % i å ta abort når du ikke ønsker barnet (uønskede barn er mer grusomt enn abort i mine øyne), ei heller er kjæreste med barnefar, men vis litt mer respekt for hva du er i ferd med å gjennomgå. Abort, kirurgisk eller medisinsk, er ingen spøk. Han burde være der og støtte deg, for dette kan bli tøffere psykisk enn du tror.

AnonymBruker
Skrevet

I en tekstmelding???? :frown: Du skrev at du er gravid, han er barnefar, og du skal ta abort, i en TEKSTMELDING?? :fy_fy: Høres ut som om det er en helt hverdagslig greie for deg det her? Slike ting tas ikke over sms, tross alt et liv du skal avslutte her.... Støtter deg 100 % i å ta abort når du ikke ønsker barnet (uønskede barn er mer grusomt enn abort i mine øyne), ei heller er kjæreste med barnefar, men vis litt mer respekt for hva du er i ferd med å gjennomgå. Abort, kirurgisk eller medisinsk, er ingen spøk. Han burde være der og støtte deg, for dette kan bli tøffere psykisk enn du tror.

Ja, vi er mest på tekstingen.. Men så var det ikke slik at all informasjon kom i en eneste mld. vi skrev en stund, og ble enige.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han burde være der og støtte deg, for dette kan bli tøffere psykisk enn du tror.

Men er noen man bare har truffet et par ganger og så vidt kjenner den man henvender seg til for støtte? Bare fordi vedkommende har smelt en på tjukka?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er noen man bare har truffet et par ganger og så vidt kjenner den man henvender seg til for støtte? Bare fordi vedkommende har smelt en på tjukka?

Støtter denne. Klein sak, jeg ville latt den ligge. Og at det ble tatt over sms sier jo også litt hvor "nære" relasjoner dere har. Unødvendig å si noe når du alt hadde bestemt deg.

Gjest Gjest
Skrevet

På den annen side. Dersom fyren er voksen og seriøs i utgangspunktet. Så fortsetter han å ønske kontakt etterpå. Det er ingen automatikk i at en mann stikker av for noe slikt. Kanskje han og føler trygghet fordi dama selv ikke vil ha barn på slike premisser, så er hun i alle fall ikke en som bare ønsker bidrag og er desperat!

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg synes det kan være greit å ta litt vanskelige ting i tekstmelding jeg. Da blir man liksom ferdig med det. Jeg blir lett nervøs og får hjertebank når jeg skal fortelle vanskelige ting. Synes det er greit å ta det på sms, bare man er tilgjengelig på telefon hvis han føler for å ringe når han har lest den. Det verste man kan få er en tekstmelding hvor det står "jeg har noe jeg vil snakke med deg om" eller "ring meg det er viktig!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...