Gjest BM2 Skrevet 8. juni 2012 #21 Skrevet 8. juni 2012 Om du tar abort og ikke forteller så er alt over her og nå. Om du forteller og DERE er enige om abort så er det håp. Om du velger å beholde så er alt mulig. Om du tar abort, forteller og han vil ha så er alt over. Uansett, kjenn etter hva DU virkelig vil både med barn og mann og hver for seg. 1
frøkna Skrevet 8. juni 2012 #22 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror du kan fortelle han det og han vil støtte deg i en abort siden forholdet deres er så ferskt. Men om han nå uansett holder på å forsvinne ut av bildet ville jeg nok bare tatt aborten uten å fortelle noe om det.
Gjest BM2 Skrevet 8. juni 2012 #23 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror du kan fortelle han det og han vil støtte deg i en abort siden forholdet deres er så ferskt. Men om han nå uansett holder på å forsvinne ut av bildet ville jeg nok bare tatt aborten uten å fortelle noe om det. Øh, nei?
Gjest HunterLady Skrevet 8. juni 2012 #24 Skrevet 8. juni 2012 Ikke akkurat noe sjakktrekk å starte et forhold med en baby. Babyer ødelegger enhver fohold hvor man ikke er veldig glad i hverandre, og har noe til felles, og et fundament før ungen kommer. Og siden du er såpass voksen, så burde du skjønne det. Babyer er ikke søte og koselig. det er slit 24 timer i døgnet. Nattlig oppvåkning når du endelig har sovnet, skrik og hyl. Min unge er halvannet år, og vi, både min mann og jeg er totalt utslitt. Takk og pris at vi hadde en lang fortid før ungen kom. Ellers hadde vi vært skillt i dag. For unger er ikke noe man legger vekk når man ikke orker mer og trenger hvile. Du får aldri hvile. Så gjør deg selv det rette og ta abort, og få heller barn med en du virkelig ønsker barn med. Det er nok mye sannhet i dette her ja.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #25 Skrevet 9. juni 2012 ts her Jeg har bestemt meg. det blir abort. Har ikke fortalt ham noe enda, fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem...... Er redd han skal begynne å tvile på meg, for jeg sa jo at jeg går på p-piller, og det GJØR jeg jo...... Hvordan si dette? Håper han er enig og støtter meg. Trenger ikke all verdens støtte fra ham sånn sett, men han kan jo finne på å bryte all kontakt nå grunnet dette :( :(
Gjest "gjest" Skrevet 9. juni 2012 #26 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes ikke du skal drive og rydde opp etter ham uten at han får vite om det. Han var jo med på å skape det livet her.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #27 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes ikke du skal drive og rydde opp etter ham uten at han får vite om det. Han var jo med på å skape det livet her. Neida, jeg skal si det. Det er bare hvordan jeg skal si det...... ts 1
kaffemor Skrevet 9. juni 2012 #28 Skrevet 9. juni 2012 Ville nok sagt det ja! Bare si at du ble gravid men tok abort ettersom dere ikke kjenner hverandre så godt. Han setter sikkert pris på det. Hvis det blir dere i fremtiden kan dere jo få barn senere Men skjønner at du tar abort når dere ikke kjenner hverandre noe særlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #29 Skrevet 9. juni 2012 ts her Jeg har bestemt meg. det blir abort. Har ikke fortalt ham noe enda, fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem...... Er redd han skal begynne å tvile på meg, for jeg sa jo at jeg går på p-piller, og det GJØR jeg jo...... Hvordan si dette? Håper han er enig og støtter meg. Trenger ikke all verdens støtte fra ham sånn sett, men han kan jo finne på å bryte all kontakt nå grunnet dette :( :( Er du GAL?? Du kan selvfølgelig ikke fortelle han det! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #30 Skrevet 9. juni 2012 Faen faen faen... Jeg er gravid meg ONS... eller, vi er litt mer enn det, og vi har møttes 2 ganger.. men virker ikke som han vil ha et nytt møte, for han ignorerer mine forslag om det, selvom han gir meg mye oppmerksomhet likevel. forstå det den som kan.. vi er begge over 30, så det er kanskje ok å få barn i forhold til alder, men jeg vil ikke, spesielt da fordi jeg da er singel... Må påpeke at jeg har gått på p-piller hele tiden, og jeg har ikke slurvet eller glemt pillen osv osv. Tydeligvis er den eneste sikre prevansjonen å ikke ha sex i det hele tatt.. Forslag noen? Jeg synes det samtidig blir veldig feil å ikke fortelle han om at du er gravid også, han er jo tross alt "pappaen" til det lille fosteret som vokser inni deg. Selvom det ikke var planlagt så kanskje du også kunne fått litt støtte av han dersom du forteller han det? Så ser du jo om du faktisk står alene med avgjørelsen eller ikke? Nei TS vanskelig dette her. Ønsker deg ihvertfall lykke til med valget og avgjørelsene du kommer til å ta. 1
kaffemor Skrevet 9. juni 2012 #31 Skrevet 9. juni 2012 Er du GAL?? Du kan selvfølgelig ikke fortelle han det! Hvorfor kan hun ikke det? 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. juni 2012 #32 Skrevet 9. juni 2012 Neida, jeg skal si det. Det er bare hvordan jeg skal si det...... ts Hadde det vært meg så hadde jeg sagt: Hei kjære, du smelte meg på tjukken gjennom prevensjonen min. Hva gjør vi med det? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #33 Skrevet 9. juni 2012 Er du GAL?? Du kan selvfølgelig ikke fortelle han det! Om jeg skal ha noen som helst muligheter fremover med ham, så må jeg fortelle det. Jeg nekter å bygge opp et forhold basert på løgn. det hører ikke hjemme noen steder, og jo mer jeg tenker på det, jo mer riktig er magefølelsen på at jeg gjør det riktige ts 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #34 Skrevet 9. juni 2012 Hadde det vært meg så hadde jeg sagt: Hei kjære, du smelte meg på tjukken gjennom prevensjonen min. Hva gjør vi med det? Ikke så verts forslag, men vi er ikke på "kjære".... Og jeg har bestemt meg. Blir han sur så blir han det, men jeg er ikke klar for barn...... andre forslag på hvordan si det? ts
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #35 Skrevet 9. juni 2012 Ikke så verts forslag, men vi er ikke på "kjære".... Og jeg har bestemt meg. Blir han sur så blir han det, men jeg er ikke klar for barn...... andre forslag på hvordan si det? ts Hva er det du maser om? Kan du ikke si det som det er? "Jeg ble gravid med deg, selv om vi brukte prevensjon. Jeg skal ta abort. Hva tenker du om det?"
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #36 Skrevet 9. juni 2012 Hva er det du maser om? Kan du ikke si det som det er? "Jeg ble gravid med deg, selv om vi brukte prevensjon. Jeg skal ta abort. Hva tenker du om det?" Ok, maser faktisk.. Jeg spør fordi jeg lurer på en god måte å si dette på. Det kommer selvsagt til å bli et sjokk for ham, og jeg vil han skal få vite det på best mulig måte. Selvom det egentlig bare er en måte å si det på.... ts 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #37 Skrevet 9. juni 2012 Ok, maser faktisk.. Jeg spør fordi jeg lurer på en god måte å si dette på. Det kommer selvsagt til å bli et sjokk for ham, og jeg vil han skal få vite det på best mulig måte. Selvom det egentlig bare er en måte å si det på.... ts Behold barnet så slipper du å si noe! :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #38 Skrevet 9. juni 2012 -Hei, jeg har en bolle i ovnen (som kan resultere i at han tror han er invitert på boller) -Hei kjekken, jeg er gravid, ser ut som dine små er hypp på meg -Jeg er blitt gravid, vet ikke hva du tenker om det, men jeg synes det er for tidlig, og foreslår abort -Jeg skal abortere ditt barn, blir du med på sykehuset? -Mensen dukket ikke opp. så jeg tok en test........... Ja, du har tenkt rikitg, jeg er gravid.... -Jeg skal ta abort, bare tenkte du ville vite at du er faren -Jeg er gravid. Og du er faren.. Jeg velger abirt, hva tenker du? ......................................................... 2
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #39 Skrevet 9. juni 2012 ts her Jeg har bestemt meg. det blir abort. Har ikke fortalt ham noe enda, fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem...... Er redd han skal begynne å tvile på meg, for jeg sa jo at jeg går på p-piller, og det GJØR jeg jo...... Hvordan si dette? Håper han er enig og støtter meg. Trenger ikke all verdens støtte fra ham sånn sett, men han kan jo finne på å bryte all kontakt nå grunnet dette :( :( Om du skal ha forhold med ham så MÅ du fortelle. Det sviket han vil føle senere om han ikke vet nå, men finner ut om noen år, det er langt verre en hvilket som helst annet utroskap. Så du får ringe og si "Hei! Jeg er gravid, og skal ta abort!. Ellers? Tror du Spania vinner EM?" 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #40 Skrevet 11. juni 2012 Oppdatering Jeg fikk sagt det igår. I en vag mld. Ordla meg så godt jeg kunne, og han brukte litt tid å svare, men satt pris på at jeg sa det. Så da er vi enig, abort, og så fortsette datingen, og muligens aldri ha bruk for abort igjen ts 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå