Gå til innhold

Løs singlet med synlig BH under

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjempefint. Bruker det ofte selv, men ikke all for lav skjæring, men litt slik bhen viser. Nei, synes ikke det passer kun for tynne/slanke. Så lenge flesket ikke tyter ut så ser det bra ut :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kult

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det er en passende anledning og du ikke har valker, går det vel fint? Synlige valker er fy-fy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kjempefint. Bruker det ofte selv, men ikke all for lav skjæring, men litt slik bhen viser. Nei, synes ikke det passer kun for tynne/slanke. Så lenge flesket ikke tyter ut så ser det bra ut :)

Nei kan sikkert passe til mange kroppsfasonger, bare tenkte på det noen andre nevner her om at valker under BHen blir synlige da :) Litt derfor jeg nøler med å prøve denne moten selv....men tror jeg skal gå for den neste gang jeg skal på fest og det er varmt. Hvis man kombinerer det med det riktige tilbehøret blir det mer rocka enn slutty håper jeg......:P

Gjest scorpius
Skrevet (endret)

For meg handler det kanskje ikke så veldig mye om vekt når det kommer til den stilen. Selv er jeg ganske tynn/slank, men kunne aldri gått slik. Ville følt meg alt for naken.

Endret av scorpius
Skrevet

Jeg synes det ser kjempefint ut, med riktig undertøy, og da mener jeg ikke de stoff-tube-BH'ene man får kjøpt på diverse klesbutikker. Fine bustiers og Marlies Dekkers synes jeg er flott under.

Ellers så bør alt serveres med måte, og jeg synes ikke dette egner seg på skole eller arbeidsplass (med mindre man jobber på en klesbutikk).

• Liker 3
Skrevet

Det er helt OK på stranden, til en picnic i parken der man ellers ligger i bikinien og soler seg e.l., men jeg ville ikke funnet på å gå i noe sånt på fest, med mindre temaet var strandboms. Spesielt ikke den andre som det er postet bilde av, som er av tynt og billig stof i tillegg.

Alt til sitt bruk, og det der er et dasse-antrekk (kjapt og enkelt på vei til kiosken for å kjøpe is) og bortsett fra det er ser det bare tåpelig ut. (Det er jo ikke STYGT på noen måte, men det er det jo ikke om man går naken eller i bikini heller - men ingen av delene gjør man jo når man er en tur i byen eller er på fest.)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe av det styggeste jeg ser. Jeg må alltid legge bånd på meg for ikke å gå bort og si fra at undertøyet syns. :gjeiper:

Husker første gang jeg så en jente i fin festkjole, tilsyneltatende revet åpen bak så hele bh'en syntes. Jeg trodde seriøst hun var blitt angrepet og forsøkt voldtatt på vei til festen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er like stygt som halve Bjørn Borg-boxere synlig på menn. Det er veldig få folk jeg har behov for å se undertøyet til, egentlig.

• Liker 3
Skrevet

syns det er fint jeg:) pleier å gå sånn selv noen ganger, men da med bikinitoppen under. Jeg har ingen sånn små tank-topper men kan hende jeg kjøper meg en gang.

Skrevet

Rett og slett smakløst

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det:) Men det passer best til slanke folk, ville ikke vært like kledelig på andre..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kan være stilig om man bruker det til en passende anledning. Selv ville jeg følt meg ganske bar, tror jeg, men går greit på stranden med bikini under:)

• Liker 1
Gjest Quake
Skrevet

Syns det er helt greit jeg.

Man dekker seg nogenlunde til samtidig som man får litt luft i sommervarmen.

Har enda tilgode å bruke det selv, men skjønner tankegangen.

• Liker 1
Skrevet

For meg er dette en "fjortismote" som passer for folk under 20 år. På samme måte som Onepiece eller buffalosko, eller hullete 501 med blondekant nederst (på 80-tallet).

Håper jeg slipper å se voksne kvinner gå slik kledd. Om det er fint eller ikke på ungdommer er litt irrelevant for meg, de kler seg uansett for hverandre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes på bildene som ble vist at det var litt i meste laget, men jeg synes absolutt det kan være kult, kanskje i en litt mere moderat form. Men tror nok kanskje det passer best til de under 25 (evt. 30 hvis bra kropp!).

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kult hvis bhen vises bare på siden. Blir litt for mye når den viser fremme og.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kult hvis bhen vises bare på siden. Blir litt for mye når den viser fremme og.

Jeg synes det er alt for lite synlige bh'er i verden!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...