Gå til innhold

Løs singlet med synlig BH under

Fremhevede innlegg

Gjest kittycat
Skrevet

De første eksemplene er det mange som reagerer på. Greit nok, men syns det er helt ok på en varm sommerdag. Det er akkurat som man gikk i bikini med en løs topp over for å dekke seg til om man skal innpå kiosken og kjøpe is.

Går selv med den sånn som Tonje gjør det.

Dere som syns det er for drøyt sommer eller ikke kan jo dere tenke tilbake på 90-tallet der magetoppen ble flittig brukt. For oss som til vanlig bruker toppen slik handler det ikke om å vise hud nødvendigvis, eller et annet alternativ enn en kjedelig a4 t-skjorte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om de er nydelige jenter, synes jeg dessverre sånn Tonje! og OhSerendipity har kledd seg er rimelig uanstendig og langt fra pent. Jeg synes man skal dekke til undertøyet sitt, jeg :sjenert:

Heldigvis er vi mange som er uenige med deg ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener det er ok å gå med synlig bikini under en topp, men ikke BH(som Tonje og OS) viste??

De BHene Tonje og OS viste er FINE rett og slett! :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er vi mange som er uenige med deg ;)

Hehe ja, men jeg vet ikke hva disse jentene synes om at middelaldrende menn som deg selv sikler over dem. Du ville jo satt pris på det om moten var å gå naken, men jeg tror ikke de ville gitt etter for det...

Skrevet

^ Det er jo forskjell på å slenge på seg en topp over bikinien når man går fra båten og til bilen, for å kjøpe is, for å dekke seg litt til for solen - og det å sprade rundt i sentrum, på shopping, på skolen og på restaurant med synlig BH... synes da jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns generelt folk er fryktelig redde for synet av litt hud...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns generelt folk er fryktelig redde for synet av litt hud...

Det er vel mer flashingen av undertøy folk reagerer på...

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem å vise undertøyet.

jeg synes det er kjempefint med både synlig bandeau under singlet, og bandeau/BH under gjennomsiktig bluse :rodmer:

Skrevet

Selv om de er nydelige jenter, synes jeg dessverre sånn Tonje! og OhSerendipity har kledd seg er rimelig uanstendig og langt fra pent. Jeg synes man skal dekke til undertøyet sitt, jeg :sjenert:

:fnise: Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, smaken er som baken! :)

Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Jeg synes det er dritstilig med kombinasjonen av neonfarvet bh og hvit singlet, men det er ikke alle som kler det.

Skrevet

Det er vel mer flashingen av undertøy folk reagerer på...

Joda, men jeg klarer ikke helt se hva som er galt i at litt av en bh syns når vi likevel kan gå rundt i knøttsmå bikinier på stranden. Det er bare en bh, det e bare hud. Jeg klarer ikke på noen som helst måte å føle meg hverken støtt eller brydd.

(Ja til mer nakenhet... det er bare kropp. Vi alle har en..).

Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Neei, lik rød bh-tubetopp-ting, men la oss lage klubb likevel :nigo: Har aldri prøvd den under en grønn topp da, men det skal prøves! Det var kult! Jeg hadde på meg grønn topp i dag da, close enough? :nigo:

---------------------------

Nå som alle har uttrykt sine sterke meninger mot denne "trenden", er jeg interessert i å vite om dere får fullstendig angst når dere ser dette? For sånn har jeg gått i dag, og mammas kommentar var utrolig nok noe á la: "Oi, så søt og sommerlig du var i dag :rodmer: "! Jeg følte meg relativt naken, men det var fint vær og ingen fremmede kjeftet på meg, så jeg mener.. jeg fikk riktignok noen stygge blikk av noen jenter som satt på en benk, men shortsen deres kunne like gjerne vært en truse, så jeg tok det ikke så ille opp.

Synes det var sommerlig og fint jeg også, det er da ingenting uanstendig ved det antrekket! :)

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke noe galt i å vise BH-stroppene i kombinasjon med en singlet. Synlig BH på denne måten gjør oss bare mer feminime. Jeg har og sett flere "eldre" kvinner med denne stilen uten at jeg synest det blir stygt, så vis litt kropp og litt undertøy når det er vær til det. :)

Skrevet

Hehe ja, men jeg vet ikke hva disse jentene synes om at middelaldrende menn som deg selv sikler over dem. Du ville jo satt pris på det om moten var å gå naken, men jeg tror ikke de ville gitt etter for det...

Her undervurderer du meg kraftig! :opplyser:

Naken er morro kun om hun er naken for MEG. Generell nakenhet er kjedelig. Det er som fellesdusj, felles badstu, nakenstrand og lignende. Totalt useksuelt.

Sikling... Det er ikke slik at en gjemmer seg bak en busk og napper i staken mens en puster og peser etter småjenter som svinser forbi :roll: Hadde jeg passert Tonje (beklager å dra deg inn i dette Tonje, men du er så bra illustrert) i den habbitten hun viser lenger fremme tråden så hadde jeg kikket diskret, tenkt "Damn! Flott!" gått videre og syntes at dagen var litt bedre med en gang. Hadde det passet seg så kunne en sågar smilt hyggelig til.

Jeg er for eleganse, jeg er for hud, imot hijab og burka og liker kvinner som er feminine og sensuelle av natur. Fremdeles så er jeg man nok til å vite at en ikke bare kan forsyne seg, hverken med blikk eller mer.

Ting som avslører men fremdeles skjuler er flott! Så varierer en graden av sensualitet alt etter anrena. Det ER forskjell på jobb(er) og det å drikke latte og skryte av sine nye Lui Vøt-tå veske på kafe med hønseflokken.

Gjest kittycat
Skrevet

Denne måten å bruke bh + topp kan da ikke sammenlignes med hvordan ungdomsskoleelevene egentlig bruker minishorts hele året. Det er gale

AnonymBruker
Skrevet

Det er verken sexy eller uanstendig, men heller ikke pent.

Hud er flott. Synlig undertøy ser bare dumt ut.

Gjest kittycat
Skrevet

Det er verken sexy eller uanstendig, men heller ikke pent.

Hud er flott. Synlig undertøy ser bare dumt ut.

jammen jammen det som selges i butikkene nå er mye topper, altså ikke bh'er. de dekker over bh'en og det blir noe annet.

Skrevet

jammen jammen det som selges i butikkene nå er mye topper, altså ikke bh'er. de dekker over bh'en og det blir noe annet.

Det synes jeg også, siden de ikke engang tillater noe særlig kløft :) de dekker jo alt!

Skrevet

Jeg syns det kan være fint, men jeg mener man må bruke bandeau-bher, altså de tykke stoff-bhene. Aller helst en bralet. Jeg liker at det fremstår som en "topp under toppen" og ikke "bhen min synes under toppen min".

Skrevet

Som strandantrekk med bikini under kan det passere, men til bruk ellers ser det bare tacky ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...