venus_ Skrevet 28. mai 2012 #21 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er alt for lite synlige bh'er i verden! Ta deg en tur på H&M
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #22 Skrevet 28. mai 2012 Ta deg en tur på H&M Vel, en bh uten pupper inni er som Sahara uten sand, ikke helt det samme
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. mai 2012 #23 Skrevet 28. mai 2012 Jeg liker å gå slik selv og jeg er "voksen". Men jeg moderer stilen litt. Kan ha en tynn spagettistropp under. Og det er ikke akkurat jobbantrekket mitt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #24 Skrevet 28. mai 2012 Slengte på meg en sånn topp over bikinien på vei til stranda igår. Tenkte ikke over at noen ville rive seg i håret av frustrasjon når de så meg. Tenkte at det var sabla varmt ute og at det føltes veldig luftig og fint i varmen. Ville seff ikke gått sånn på jobb, men må innrømme at jeg gikk sånn på butikken da jeg skulle handle et par pils. Beklager til de som evnt ble støtt :gjeiper: 1
otilie Skrevet 28. mai 2012 #25 Skrevet 28. mai 2012 Slengte på meg en sånn topp over bikinien på vei til stranda igår. Tenkte ikke over at noen ville rive seg i håret av frustrasjon når de så meg. Tenkte at det var sabla varmt ute og at det føltes veldig luftig og fint i varmen. Ville seff ikke gått sånn på jobb, men må innrømme at jeg gikk sånn på butikken da jeg skulle handle et par pils. Beklager til de som evnt ble støtt :gjeiper: huff ja. jeg har gått i bikini og shorts på butikken fordi det er vaaaarmt og vi er ute og koser oss i sola og skal ha noe på butikken. stakkars folk som må se på det altså får ta på meg langbukse og genser neste gang. 1
Samulita Skrevet 28. mai 2012 #26 Skrevet 28. mai 2012 Jeg kan fint gå slik i varmen, men da med bikini under. Jeg ville ikke gått slik på jobb, skole, fest osv.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #27 Skrevet 28. mai 2012 Da jeg så det første bildet var reaksjonen min slik: GIIISP!! Kanskje bare jeg som er for gammel for slik stil 2
yes2yes Skrevet 28. mai 2012 #29 Skrevet 28. mai 2012 Jeg liker det ikke og går heller ikke slik, nei. Det er nok av andre grunner enn kun at det ikke ser bra ut, men for all del, jeg synes BH egner seg best under klærne, eller fullstendig synlig i de passende tilfeller. Om du synes denne moten er anstendig, så synes jeg den egner seg likeverdig på folk av de aller fleste kroppsformer. Har sett en mengde ulike folk bruke det, uten å reagere noe nevneverdig mer enn det jeg har gjort på andre. 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. mai 2012 #31 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Jeg synes dette kun er fint på syltynne modeller. Oss dødelige med normal lengde og kroppsform ser bare ut som vandrene telt med hull i. Edit: med bikini under når det er 25+ grader synes jeg det er greit, forresten. Men ikke som vår/høst/vintermote eller på byen/på jobb osv Endret 28. mai 2012 av Kevlarsjäl 1
Gjest Guilty Skrevet 28. mai 2012 #32 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er fint, men kun om man er slank/normalvektig og ganske ung
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #33 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er stilig! Jeg er til informasjon 24 år. Har en liknende topp selv som er såpass løs at BHen synes. Bruker tube-BH under i blondestoff (tett, ikke gjennomsiktig). Tenker ikke over at jeg er «naken», kan fint gå i den i butikken, på kafé, hos dyrlegen, hos venner osv., så lenge været er godt og varmt. Synes det derimot ser rart ut om man går med helt vanlig bh under. Man bør bruke en som er laget for å synes. 2
Gjest blackbird Skrevet 28. mai 2012 #34 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er stilig! Jeg er til informasjon 24 år. Har en liknende topp selv som er såpass løs at BHen synes. Bruker tube-BH under i blondestoff (tett, ikke gjennomsiktig). Tenker ikke over at jeg er «naken», kan fint gå i den i butikken, på kafé, hos dyrlegen, hos venner osv., så lenge været er godt og varmt. Synes det derimot ser rart ut om man går med helt vanlig bh under. Man bør bruke en som er laget for å synes. kan du eller noen andre laste opp et bilde?? for jeg vet ikke helt hva dere snakker om :-/ 1
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #35 Skrevet 28. mai 2012 kan du eller noen andre laste opp et bilde?? for jeg vet ikke helt hva dere snakker om :-/ Kan laste opp bilde av toppen min i kveld, når jeg kommer hjem 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #36 Skrevet 28. mai 2012 jeg syns det er fint, men liker det best når ikke skjæringen er for dyp, og så syns jeg ikke man skal ha vanlig BH under, men heller bruke sånn kort tubetoppBH (dere vet hva jeg mener)
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #37 Skrevet 28. mai 2012 kan du eller noen andre laste opp et bilde?? for jeg vet ikke helt hva dere snakker om :-/
Gjesten Skrevet 28. mai 2012 #38 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er greit med bikini under hvis man skal ligge i parken eller på stranden. Jeg synes ikke man skal gå rundt i byen kledd sånn, ei heller synes jeg det er greit med synlig BH. 2
Gjest blackbird Skrevet 28. mai 2012 #39 Skrevet 28. mai 2012 lenge siden jeg har spist så jeg orker liksom ikke å lese gjennom alt :-/ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå