Gjest blackbird Skrevet 28. mai 2012 #41 Skrevet 28. mai 2012 (endret) . Endret 28. mai 2012 av blackbird
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #42 Skrevet 28. mai 2012 ok bare send bilde til meg og glem alle de andre her på forumet åååå nå så jeg de 2 bildene i begynnelsen av denne tråden, ja jeg har sett: sånne som viser mye hud, ja ja får lyst til å ta med en sånn jente hjem.... 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #43 Skrevet 28. mai 2012 Helt ok så lenge man har en Bh som faktisk sitter bra og ser pen ut, ikke noe slitt jævelskap. Jeg kunne ikke brukt sånn da dessverre, får valker av bh'n og det blir bare å synes mer om jeg har en sånn skjorte:S
Gjest Nyyx Skrevet 28. mai 2012 #44 Skrevet 28. mai 2012 Jeg syntes det er veldig trashy. Ikke spesielt fint på gjennomsnitt jenta som jeg ser. Men jeg så ei søt litt overvektig jente som hadde på seg den perfekte bhen til dette, og en super topp. Hun er den fineste jeg har sett med dette. SÅ det er vel veldig inviduelt vil jeg tro. Men syntes ikke det sømmer seg for skole/jobb. Stranda osv så syntes jeg det er helt greit. Åpen rygg og så bandeau bh er greit, men ikke helt åpent sånn at man kan se alt. Syntes bare det er veldig lite kledelig. 1
Aquarelles Skrevet 28. mai 2012 #45 Skrevet 28. mai 2012 BH er jo et mye finere undertøy å vise frem under pen singlet enn guttas truser når de sagger
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #46 Skrevet 28. mai 2012 Helt ok så lenge man har en Bh som faktisk sitter bra og ser pen ut, ikke noe slitt jævelskap. Jaaaaaaa og enda en gang jaaaaaa! ser mange jenter kledd sånn i Oslo, men hun ene som sto foran meg i kø her om dagen (ikke i butikk, i et trykkeri..), hun hadde en gammel sliten "den har vært hvit før"-bh! Nei vet du hva, hvis du skal være såpass moteslave at du kaster deg på enhver ny motebølge, så får du spandere på deg en ny BH også, når du kjøper topp hvor bhen vises! oh det var godt å få det ut. :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #47 Skrevet 28. mai 2012 venter fremdeles på bilde av noen her som sa at de ville legge ut bilde her...
Gjest Peaches Skrevet 28. mai 2012 #48 Skrevet 28. mai 2012 jeg for min del mener man skal dekke til undertøyet når man kler på seg. 5
OhSerendipity Skrevet 28. mai 2012 #49 Skrevet 28. mai 2012 Synes det kan være ganske hot, jeg Har selvfølgelig sett noen skrekkeksempler på det også, men det gjelder jo det meste her i verden
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #50 Skrevet 28. mai 2012 Er nok relativt lite BH-preg over antrekket, så er redd for at noen i denne tråden kanskje blir litt skuffet? Men til dere andre, her er et eksempel på noe jeg synes ser helt OK ut. Sikkert noen som synes at oransje topp under blir feil, jeg personlig synes det er kult, men jeg tok den også på for at det skulle bli litt synligere på bildet. Vet jeg stiller meg lagelig til hugg nå for de av dere som hater denne trenden. Men men, er jo bare klær! 7
OhSerendipity Skrevet 28. mai 2012 #52 Skrevet 28. mai 2012 Hey, jeg har lik Jeg synes det var kult, Tonje! Det finnes jo mange som drar den trenden litt vel langt, men med tube-bh under synes jeg ikke det er nødvendig å bli helt hysterisk. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #53 Skrevet 28. mai 2012 Tonje, men det der er jo ikke noe "vannlig bh", det er jo en topp du kjøpte spesielt for å ha under. Og da er det helt griet for meg ihvertfall. 1
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #54 Skrevet 28. mai 2012 Hey, jeg har lik Jeg synes det var kult, Tonje! Det finnes jo mange som drar den trenden litt vel langt, men med tube-bh under synes jeg ikke det er nødvendig å bli helt hysterisk. Lik grønn singlet? High five :D Da kan vi lage klubb. Tonje, men det der er jo ikke noe "vannlig bh", det er jo en topp du kjøpte spesielt for å ha under. Og da er det helt griet for meg ihvertfall. Ja, vanlig BH under en slik singlet hadde sett veldig rart ut. Jeg synes derimot det fungerer med bikini, så lenge snittet og fargene matcher toppen så klart. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #55 Skrevet 28. mai 2012 mmmmm mye vil ha mer :gjeiper: nå må jeg snart fantasere om Tonje...
pinar Skrevet 28. mai 2012 #56 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Syns absolutt at det er fint på enkelte. Ikke alle. Men å se litt (eller mye) hud plager meg eller støter meg på ingen som helst måte. Må legge til at jeg ikke syns det er forbeholdt folk under 25år å gå kledd slik. Endret 28. mai 2012 av eplebit 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #57 Skrevet 28. mai 2012 Nei, jeg liker det ikke. Får også "fjortis" assosiasjoner uten at jeg vet helt hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #58 Skrevet 29. mai 2012 Jeg digger det! Har ofte på meg singlet og tube-bh slik som Tonje har på bildet
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #59 Skrevet 29. mai 2012 Og jeg bruekr som regel tube-bh i knæsje farger; rosa, oransje ol.
Solbærsaft Skrevet 29. mai 2012 #60 Skrevet 29. mai 2012 Jeg liker absolutt ikke det første bildet i denne tråden. Det ble rett og slett for mye bh! Ikke fint på noen! Slik som Tonje! har syns jeg er fint, forutsatt at man finner en topp og bh/bikini som matcher og sitter fint. Syns ikke det er forbeholdt veldig slanke mennesker, så lenge man unngår synlige valker. Men tror ikke jeg likte akkurat den toppen Tonje! har, pga knuten toppen har øverst på ryggen, men det er jo smak og behag Enten så må toppen og bh/bikini ha helt lik farge (så det ser ut som det er et plagg og ikke to) eller så må det være knæsje og friske farger. Og så er det finest hvis bh/bikini er stroppeløs, eller stroppene skjules under toppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå