Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Det er da ikke nødvendigvis sant. Det er bare her inne i denne tråden man ser alle de pene som er pene nok til å vise frem bilde av seg selv, fordi de vet at de kommer til å få "likes". Å benekte dette som en realitet er barnslig.

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Da er jeg heldig, for det er bare pene damer jeg har møtt via KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det kun bety at man er misunnelig? :P

Jeg vil ikke legge ut bilder av meg selv på nettet uansett-man vet ikke om de blir lastet ned eller ikke-det er måter å laste ned bilder uten at det synes på "nedlastingen". For eksempel på ipad kan man åpne bildene i nytt vindu og lagre dem uten at det vises for den som har lagt ut bildet. Bildene kan bli lagt ut andre steder, eller også kan man finne ut hvor de er tatt og man kan finne ut hvem personene er.

Jeg vet at jeg er pen nok, men jeg akkurat der har jeg vett nok til å la være.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Når det står at bilde er lastet ned, betyr det egentlig hvor mange som har klikka seg inn på det. Alt du leser og ser på nettet, er ting som er lasta ned til maskinene dine. Du hadde ikke kunne sett det, om det ikke var lagra på maskina di.

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Du har hørt ordtaket "beauty is in the eye of the beholder"?

Flere av brukerne som har lagt ut bilder her, har hatt utseender jeg ikke har syns var spesielt pene...

Noen av de jeg har syntes var pene, vil andre mene at ikke er spesielt pene osv... Utsagnet ditt mangler jo fullstendig forståelse for hvordan mennesker fungerer.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det kun bety at man er misunnelig? :P

Jeg vil ikke legge ut bilder av meg selv på nettet uansett-man vet ikke om de blir lastet ned eller ikke-det er måter å laste ned bilder uten at det synes på "nedlastingen". For eksempel på ipad kan man åpne bildene i nytt vindu og lagre dem uten at det vises for den som har lagt ut bildet. Bildene kan bli lagt ut andre steder, eller også kan man finne ut hvor de er tatt og man kan finne ut hvem personene er.

Jeg vet at jeg er pen nok, men jeg akkurat der har jeg vett nok til å la være.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Hva er det du er redd for at skal skje om noen har et bilde av deg?

Anonymous poster hash: 62004...f17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt ordtaket "beauty is in the eye of the beholder"?

Flere av brukerne som har lagt ut bilder her, har hatt utseender jeg ikke har syns var spesielt pene...

Noen av de jeg har syntes var pene, vil andre mene at ikke er spesielt pene osv... Utsagnet ditt mangler jo fullstendig forståelse for hvordan mennesker fungerer.

Jeg visste at den der kom. :P

Det er jeg fullstendig klar over, men det er ingen som er direkte "stygge" som legger ut bilder av seg selv her inne.

Som regel så er det vel her i Norge som ellers, en "generell oppfatning" av hva som er pent eller ikke. Hvis en del i ansiktet ikke er lite og søtt, så er man "stygg". Tror ingen av følgende bilder hadde fått særlig "likes" utenom "medlidenhetlikes"-som ikke er særlig gøy å få:

Nose1.jpgNose2.jpgNose5.jpgNose4.jpg

Anonymous poster hash: ace2f...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du er redd for at skal skje om noen har et bilde av deg?

Opprinnelig hvorfor skal noen ha et bilde av meg? :P

Men ok, kan legge ut ett bilde av meg. Jeg kommer ikke til å få én likes fordi jeg har en diger nese midt i fleisen.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at den der kom. :PDet er jeg fullstendig klar over, men det er ingen som er direkte "stygge" som legger ut bilder av seg selv her inne. Som regel så er det vel her i Norge som ellers, en "generell oppfatning" av hva som er pent eller ikke. Hvis en del i ansiktet ikke er lite og søtt, så er man "stygg". Tror ingen av følgende bilder hadde fått særlig "likes" utenom "medlidenhetlikes"-som ikke er særlig gøy å få: Nose1.jpgNose2.jpgNose5.jpgNose4.jpgAnonymous poster hash: ace2f...72f

Hun med brillene ser man jo ikke skikkelig. Hun i midten er det ikke noe galt med (pen). Hun nederste er heller ikke stygg, dog ingen uten videre skjønnhet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

But first, let me take a selfie :skratte:

Girl crush :blomst:

Du er så nydelig :blomst:

Ser ikke ut i måneskinn ;)

DU? Du er jo råkjekk!!!! Og vel så det ;)

:scorpis: Du er råkjekk! :jepp:

Helt enig!

Tror det men det var tidligere i år, jeg syns ikke jeg tar meg bra ut på bilder

Få se deg?

Det er da ikke nødvendigvis sant. Det er bare her inne i denne tråden man ser alle de pene som er pene nok til å vise frem bilde av seg selv, fordi de vet at de kommer til å få "likes". Å benekte dette som en realitet er barnslig.

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Jeg legger heller ikke ut ansiktsbilde, men det er for at jeg ikke vil bli gjenkjent noen plass. Men flere brukere har sett meg på PM for de jeg stoler på her inne :)

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diger nese, feit og bimboblond- det er meg. :P

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Og du sa du ikke var pen? Jeg ville sjekka deg opp visst jeg så deg ute på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diger nese, feit og bimboblond- det er meg. :P

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Skrev ikke du nettopp at du aldri ville lagt ut bilde, og at du har vett nok til å la vær og alt det? :O Hva fikk deg til å endre mening? Veldig pen forresten! :)

Anonymous poster hash: 07d49...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du sa du ikke var pen?

Nesen min er som nesen til hun med øreproppene- den er ikke liten og søt, så jeg er ikke pen nei.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesen min er som nesen til hun med øreproppene- den er ikke liten og søt, så jeg er ikke pen nei.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

I sted skrev du "Jeg vet jeg er pen nok, men har vett til å la vær å legge ut bilde" :vetikke:

Anonymous poster hash: 07d49...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev ikke du nettopp at du aldri ville lagt ut bilde, og at du har vett nok til å la vær og alt det? :O Hva fikk deg til å endre mening? Veldig pen forresten! :)

Anonymous poster hash: 07d49...d8a

Siden jeg la ut som AB og smilte og er på fest så blir jeg aldri gjenkjent så da kunne jeg tenkte jeg.

Yeah right ...

DU er jo PEN. :strix:

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diger nese, feit og bimboblond- det er meg. :PAnonymous poster hash: ace2f...72f

Kjempepen!

Nesen min er som nesen til hun med øreproppene- den er ikke liten og søt, så jeg er ikke pen nei. Anonymous poster hash: ace2f...72f

Nei? :s Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesen min er som nesen til hun med øreproppene- den er ikke liten og søt, så jeg er ikke pen nei.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Jeg syns du er pen ihvertfall, må ikke ha dårlig selvtillit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg la ut som AB og smilte og er på fest så blir jeg aldri gjenkjent så da kunne jeg tenkte jeg.

DU er jo PEN. :strix:

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Yeah right x 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at den der kom. :P

Det er jeg fullstendig klar over, men det er ingen som er direkte "stygge" som legger ut bilder av seg selv her inne.

Som regel så er det vel her i Norge som ellers, en "generell oppfatning" av hva som er pent eller ikke. Hvis en del i ansiktet ikke er lite og søtt, så er man "stygg". Tror ingen av følgende bilder hadde fått særlig "likes" utenom "medlidenhetlikes"-som ikke er særlig gøy å få:

Nose1.jpgNose2.jpgNose5.jpgNose4.jpg

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Hu med brillene ser pen ut, men det er ikke så lett å bedømme når hu dekker til øynene.

Jeg syns alle de jentene der er pene. Hu ene hadde en ganske overdreven nese, men resten av trekkene hennes er flotte, og hu har direkte vakre øyne.

Du har tydeligvis ekstremt høye krav til hva som er pent. For meg er man ikke direkte stygg, før man havner på det nivået at man er vanskapt, som da vil si at man har en eller annen form for "feil" i genene, som gjør at man ikke utvikles riktig.

Edit: Jeg ser at disse to innleggene mine kan se ganske frekke i kjeften ut. Det er ikke meningen, så det beklager jeg.

Endret av Yme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sted skrev du "Jeg vet jeg er pen nok, men har vett til å la vær å legge ut bilde" :vetikke:

Anonymous poster hash: 07d49...d8a

Noen ganger skriver jeg før jeg får tenkt meg om. :P

Nei? :s

Den nesa mi stikker lengre ut enn det du ser der. 2,5 cm ut faktisk-så da er den i realiteten stor og kan ikke sies å være noe pen.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...