Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Misunnelig?

Hvorfor skal det kun bety at man er misunnelig? :P

Jeg vil ikke legge ut bilder av meg selv på nettet uansett-man vet ikke om de blir lastet ned eller ikke-det er måter å laste ned bilder uten at det synes på "nedlastingen". For eksempel på ipad kan man åpne bildene i nytt vindu og lagre dem uten at det vises for den som har lagt ut bildet. Bildene kan bli lagt ut andre steder, eller også kan man finne ut hvor de er tatt og man kan finne ut hvem personene er.

Jeg vet at jeg er pen nok, men jeg akkurat der har jeg vett nok til å la være.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det kun bety at man er misunnelig? :P

Jeg vil ikke legge ut bilder av meg selv på nettet uansett-man vet ikke om de blir lastet ned eller ikke-det er måter å laste ned bilder uten at det synes på "nedlastingen". For eksempel på ipad kan man åpne bildene i nytt vindu og lagre dem uten at det vises for den som har lagt ut bildet. Bildene kan bli lagt ut andre steder, eller også kan man finne ut hvor de er tatt og man kan finne ut hvem personene er.

Jeg vet at jeg er pen nok, men jeg akkurat der har jeg vett nok til å la være.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Virkelig? Hva er det du tror om brukerne her? Det er bare snille brukere som besøker denne tråden, ingen ville gjort noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Hva er det du tror om brukerne her? Det er bare snille brukere som besøker denne tråden, ingen ville gjort noe slikt ;)

Særlig. Jeg tror du er litt for ung og naiv.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig. Jeg tror du er litt for ung og naiv.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Jeg er 23 og ikke naiv, virker som du er litt ny her ;) Fordi det er veldig mange snille brukere her. Men dette har ingenting med trådens tema så vi må stoppe nå

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 og ikke naiv, virker som du er litt ny her ;) Men dette har ingenting med trådens tema så vi må stoppe nå

Alder har ingenting med naivitet å gjøre.

Jeg har vært her lenger enn deg, flere år faktisk. :P

Men det er greit, nok avsporing nå.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder har ingenting med naivitet å gjøre.

Jeg har vært her lenger enn deg, flere år faktisk. :P

Men det er greit, nok avsporing nå.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Ja er ikke naiv ihvertfall. Jeg skal legge ut bilde av meg i løpet av neste uke. Må få pynta meg og få tatt et skikkelig bilde. Jeg er jo så og så den eneste brukeren her som har kommentert med nick som ikke har vist bilde av seg enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Ja er ikke naiv ihvertfall. Jeg skal legge ut bilde av meg i løpet av neste uke. Må få pynta meg og få tatt et skikkelig bilde. Jeg er jo så og så den eneste brukeren her som har kommentert med nick som ikke har vist bilde av seg enda

Det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg håper det går bra med deg. Ser at du skrev at du har vært nedfor pga. broren din. Jeg er veldig glad i deg, vakre deg.

Ja er ikke naiv ihvertfall. Jeg skal legge ut bilde av meg i løpet av neste uke. Må få pynta meg og få tatt et skikkelig bilde. Jeg er jo så og så den eneste brukeren her som har kommentert med nick som ikke har vist bilde av seg enda

Det henger ikke på greip, nei. Du må nok slenge deg på her, du også.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Gjelder vel bare jenter det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det går bra med deg. Ser at du skrev at du har vært nedfor pga. broren din. Jeg er veldig glad i deg, vakre deg.

Det henger ikke på greip, nei. Du må nok slenge deg på her, du også.

:)

Det går som det går <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy, slank, har naturlig langt, tykt, bølgete mørk brunt hår, trutmunn, blågrønne øyner, er vanvittig blek på vinterstid, og jeg er en smule paranoid så jeg tør ikke å legge ut bilde. :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal det kun bety at man er misunnelig? :P

Jeg vil ikke legge ut bilder av meg selv på nettet uansett-man vet ikke om de blir lastet ned eller ikke-det er måter å laste ned bilder uten at det synes på "nedlastingen". For eksempel på ipad kan man åpne bildene i nytt vindu og lagre dem uten at det vises for den som har lagt ut bildet. Bildene kan bli lagt ut andre steder, eller også kan man finne ut hvor de er tatt og man kan finne ut hvem personene er.

Jeg vet at jeg er pen nok, men jeg akkurat der har jeg vett nok til å la være.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Det er grunnen til å ikke jeg vil legge ut bilde også! Utrolig skremmende å tenke på! Hvordan klarer man å finne ut hvem personen er? Er det ikke sånn bildesøk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det er grunnen til å ikke jeg vil legge ut bilde også! Utrolig skremmende å tenke på! Hvordan klarer man å finne ut hvem personen er? Er det ikke sånn bildesøk?

Bilder inneholder metadata som kan ha informasjon som gjør det enklere å finne ut blant annet bosted. Tar du bilder med telefonen kan metadata inneholde hvor du er. Det er mulig å fjerne metadata fra bildefiler før du legger de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da ikke nødvendigvis sant. Det er bare her inne i denne tråden man ser alle de pene som er pene nok til å vise frem bilde av seg selv, fordi de vet at de kommer til å få "likes". Å benekte dette som en realitet er barnslig.

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

So not true. Jeg bidrar til realitetsorienteringen. Ikke det at det funker. De fine er i et så jævlig flertall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke nødvendigvis sant. Det er bare her inne i denne tråden man ser alle de pene som er pene nok til å vise frem bilde av seg selv, fordi de vet at de kommer til å få "likes". Å benekte dette som en realitet er barnslig.

Det er ingen, absolutt ingen som legger ut bilde her inne hvis de ikke er pene. :P

Å påstå noe annet er tull.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

Er tilbøyelig til å være litt enig. Blir også litt oppgitt når de fisker etter komplimenter ved å si de ikke er så pene, og himler med øynene når de sletter bildene i en fei.

Prøver å veie opp for det ved å overhode ikke være veltrent og la bildene ligge til tidenes kveld selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...