Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Det tror vi overhodet ikke på! Kom igjen :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Hei hei, gi deg nå - vi vet at det ikke er sant :)

Zerocool: kjempeflott bilde - du er en flott mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Ja kom igjen, vi er flere troll her inne, du er nok myyye mindre troll enn meg

Viser du så viser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig det der, hvordan folk kun husker de pene som er lagt ut. ;) Det er da flere som har delt her som ikke er all that.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Merkelig det der, hvordan folk kun husker de pene som er lagt ut. ;) Det er da flere som har delt her som ikke er all that.

Ja! Veit om ei iallefall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Veit om ei iallefall.

?

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Nei, kom igjen. Vil se (no homo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja, sånn kan det gå. Har du fått gubben i seng nå, eller? Det er kanskje omvendt? :P

Jeg er svært lite fornuftig hva leggetider angår, så det er stort sett han som får meg i seng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

BS! Now, chup chup:D

Og dessuten så finnes det ikke troll, bare i eventyrland!

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg gir opp, når jeg ser alle bildene her inne er det ingen sjans jeg laster opp et bilde av meg selv. Jeg ser ut som et troll sammenlignet med alle her...

Kom igjen! Selv jeg som er mer vindskeiv i ansiktet enn et gammelt rælskur langs en værbitt og forblåst kyst har lagt ut bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...