AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva er det ekleste navna du veit??? Er så mange klissete "finne på" navn for tiden. Her kommer de jeg syntes er værst : Sandra Felicia Linnea Celina Olivia Sander Chrisander Caspian og til slutt det verste av de alle: LEANDER 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Del Skrevet 7. februar 2011 litt spesiel tråd kanskje.. men svarer lell.. Alltid hatet OLIVER 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 7. februar 2011 #3 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeanette Julie Isabelle Sandra Lydia Michelle Casper Christopher Liam Lukas Alexander Even Usj. Gjer vondt i øyra mine kvar gong eg høyrer desse namna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 Populært innlegg #4 Del Skrevet 7. februar 2011 Chrisander er nesten verre enn Leander. Nesten. Lysander vinner. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2011 #5 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Huff, kanskje ikkje så hyggeleg med ein slik tråd, men. Når den fyrst er starta, så svarar eg. Dei styggaste gutenamna eg veit om, er Leander Maximillian Emilian Julian Dei styggaste jentenamna er Savannah, Sienna, Tallulah og lignande jålenamn Filipa Felicia Leah Michelle Isabell/a Alea, Milea, Anea, Enea, Emine, Evine og lignane heimesnekra, meiningslause namn Endret 7. februar 2011 av imli 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Del Skrevet 7. februar 2011 Helt enig i at Leander er det verste. Må også nevne Chrisander, Oleander, Kasander. Disse navnene høres så feminine og selvoppfunnet ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Del Skrevet 7. februar 2011 Helt enig i at Leander er det verste. Må også nevne Chrisander, Oleander, Kasander. Disse navnene høres så feminine og selvoppfunnet ut. Kasander? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. februar 2011 #8 Del Skrevet 7. februar 2011 Jøss, jeg var sikker på å finne mitt navn her, men nei:) Navn jeg er glad jeg ikke heter: Rikke Trude Lone Helga Oline Cassandra 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. februar 2011 #9 Del Skrevet 7. februar 2011 Thea. herregud jeg syns synd på unger som ender opp med det navnet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Del Skrevet 7. februar 2011 Liam Konrad Luka/Lukas Leander Noah Linnea Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Instamatic Skrevet 7. februar 2011 #11 Del Skrevet 7. februar 2011 Enig, jeg har problemer med Thea og Mona Anette Silje Adine Elvira Solveig TRUDE OG TURI! syns sånne standard vanlig "grå-vegg" navn er så stusselig Har ikke tenkt så mye over guttenavn jeg ikke liker, men syns ikke Espen og Truls er noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2011 #12 Del Skrevet 7. februar 2011 Må få leggje til Noah, Sebastian og Alexandra. Gøy tråd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #13 Del Skrevet 7. februar 2011 Eneste jeg kommer på i farten er Tarjei, det synes jeg er utrolig klissete å si...... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Instamatic Skrevet 7. februar 2011 #14 Del Skrevet 7. februar 2011 Oi må legge til Thale, Mari, Kathrine og Roald også! Gud jeg er takknemlig for navnet mitt merker jeg! (om noen av dere nevner mitt så blir det helvete her *fnise* ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #15 Del Skrevet 7. februar 2011 Leste om noen som vurdere å kalle jenteungen sin for Linita Ecilie. Kanskje ikke et klissete navn, men gurimalla FOR ET NAVN!!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #16 Del Skrevet 7. februar 2011 Nils Terje vet jeg om en liten en som heter.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 7. februar 2011 #17 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Leste om noen som vurdere å kalle jenteungen sin for Linita Ecilie. Kanskje ikke et klissete navn, men gurimalla FOR ET NAVN!!! Fytti..stakkars unge. Høyrast ut som ein kjønnssjukdom. Endret 7. februar 2011 av Raina 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2011 #18 Del Skrevet 7. februar 2011 Og så Ailin, Føbe og lignande fornorska, engelske namn. Grøss. Engelske/amerikanske namn gjer seg best "over there" etter mi meining. Kevin, Liam og Patrick er heller ikkje særleg vakkert på norske ungar. Namn som Danielle, Gabrielle o.l der ein uttalar den siste e'en er også fælt! Eg er ingen fan av slike namn, men sørg no i alle fall for å uttale dei rett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 7. februar 2011 #19 Del Skrevet 7. februar 2011 Føbe!!?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2011 #20 Del Skrevet 7. februar 2011 Føbe!!?? Altså Phoebe (eller korleis er det det skrivast?). Er jo slik det uttalast, og eg har sett det skrivast slik på dei norske eg veit om som heiter det. Grusomt? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå