Gå til innhold

Hjelp meg, jeg har blitt et kvinnfolk!


Gjest Ikke sjans at jeg logger på med

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke sjans at jeg logger på med

Herregud, jeg blir ravende gal, hvorfor hvorfor hvorfor...

Jo, jeg var på date på fredag, og vi hadde det helt fantastisk moro, og for første gang i mitt liv ble jeg oppriktig betatt etter første date. Noe jeg selvdagt sa, følte i det store og hele at jeg sa mye mer enn det som smart er på første date, og det gjorde jaggu han også. Vi hadde flere felles referansepunkt, og begge mistet munn og mæle flere ganger i løpet av kvelden.

Vi endte opp med å være fnise-blide og kysse bittelitt før vi avtalte treff i dag. Vi avtalte ikke hva vi skulle, men at vi skulle. Det var han som tok initiativet til det.

Både lørdag og søndag meldte vi, stort sett han først, han huker ting jeg har sagt og refererer til i meldingene. Dette er noe jeg "tenner" litt på...

Så i formiddag meldte jeg ham og spurte om han fortsatt hadde sjans til å leke med meg i dag, og at jeg håpet det. Dette er nå TO timer siden, og han har ikke svart.

Akkurat nå hater jeg alle mennene som har lovet meg ting og bare blitt borte, for da tror jeg automatisk han er sånn han også...

TO timer og jeg mister helt besinnelsen, dette er for dumt, dette er ikke meg, jeg gir alltid råd om å være kald og "hvis han sier han liker det, så er det ikke grunn til å ikke tro det!"... "to timer? Da er han vel i møte da?" osv osv osv...

Nå har jeg i en alder av over tredve mageknip og klarer ikke gjøre noe på jobb. Dette er så dumt at jeg ikke takler det!

Hva er i veien med meg???? OG hva faan skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Herregud, jeg blir ravende gal, hvorfor hvorfor hvorfor...

Jo, jeg var på date på fredag, og vi hadde det helt fantastisk moro, og for første gang i mitt liv ble jeg oppriktig betatt etter første date. Noe jeg selvdagt sa, følte i det store og hele at jeg sa mye mer enn det som smart er på første date, og det gjorde jaggu han også. Vi hadde flere felles referansepunkt, og begge mistet munn og mæle flere ganger i løpet av kvelden.

Vi endte opp med å være fnise-blide og kysse bittelitt før vi avtalte treff i dag. Vi avtalte ikke hva vi skulle, men at vi skulle. Det var han som tok initiativet til det.

Både lørdag og søndag meldte vi, stort sett han først, han huker ting jeg har sagt og refererer til i meldingene. Dette er noe jeg "tenner" litt på...

Så i formiddag meldte jeg ham og spurte om han fortsatt hadde sjans til å leke med meg i dag, og at jeg håpet det. Dette er nå TO timer siden, og han har ikke svart.

Akkurat nå hater jeg alle mennene som har lovet meg ting og bare blitt borte, for da tror jeg automatisk han er sånn han også...

TO timer og jeg mister helt besinnelsen, dette er for dumt, dette er ikke meg, jeg gir alltid råd om å være kald og "hvis han sier han liker det, så er det ikke grunn til å ikke tro det!"... "to timer? Da er han vel i møte da?" osv osv osv...

Nå har jeg i en alder av over tredve mageknip og klarer ikke gjøre noe på jobb. Dette er så dumt at jeg ikke takler det!

Hva er i veien med meg???? OG hva faan skal jeg gjøre???

Hehehe, kjenner meg litt igjen her!

Kaaaan det hende at han er på jobb selv og ikke har hatt mulighet til å sjekke mobil enda? Er mange yrker hvor man ikke kan "sitte" på mobilen hele tiden vetu du :)

Har han ikke svart før det er "forsent" å treffes kan du begynne å anta ;)

Masse lykke til, forsøk å ha litt is i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe :):klem:

Han er nok bare på jobb, sitter i møter eller er opptatt med det han jobber med. Jeg er selv ikke så veldig fan av å svare på sms når jeg er på jobb. Kan godt svare på raske forespørseler, men ting som krever at jeg tenker mer enn én tanke venter jeg med (som feks flørt ;) )

Skjønner at du blir frustrert da, kvelden blir jo litt usikker for deg. Du får enten ha is i magen, elelr planlegge noe annet, slik at når han tar kontakt så er du rett og slett ikke tilgjengelig for en avtale i dag lenger. Da lærer man seg raskt å avtale litt bedre i forkant ;)

Spent på hvordan det går :) Du er jammen meg heldig, selv om det ikke føles sånn nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket... (TS)

:sjenert: Han har blitt sjuk...

Svaret fra Stjernekyss og gjest var som å lese meg selv svare når andre er i samme situason, dette er nesten morsomt.

Det verste var at han nok skjønner meg litt også, for han sa blant annet at: Jeg VIL treffe deg, men bare ikke i dag.

Ja ja, føler meg atter som det verste kvinnfolket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 13.15
:sjenert: Han har blitt sjuk...

Svaret fra Stjernekyss og gjest var som å lese meg selv svare når andre er i samme situason, dette er nesten morsomt.

Det verste var at han nok skjønner meg litt også, for han sa blant annet at: Jeg VIL treffe deg, men bare ikke i dag.

Ja ja, føler meg atter som det verste kvinnfolket :roll:

hehehe, feelings does the strangest things med deg, vet du ;)

Sånn er jeg også, veldig god på å gi råd til alle andre enn meg selv :P

Tror det er veldig typisk oss jenter ;)

Masse lykke til videre! Hold oss oppdatert på fortsettelsen da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket.... TS

Kvinnfolket har siden sist, drukket et glass rødvin, pustet med magen og hatt en alvorsprat med selvet.

Selv om det har skjedd før at menn har avlyst, blitt borte, prøvd å ta selvmord, vist seg å være gift, hatt angst for å binde seg eller lignende, så betyr det faktisk ikke at alle er slik....

Så nå har jeg funnet igjen den gode følelsen inni.

Tror rett og slett jeg fikk panikk, panikk av å bli fryktelig fascinert på første treff, noe jeg snaut har opplevd før, og faktisk være den som ikke har overtaket, når jeg er så fascinert, så vil jo han automatisk ha overtaket...

(selv om jeg faktisk føler at han har det litt på samme måten)

Nå jobbes det med middag i morgen eller på torsdag, hans initiativ og jeg er tydelig, men ikke intens (noe som er min skekk å være)

Det eneste jeg vil er å bli kjent med fyren. Takk for støtte i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg skjønner deg godt. Det er så mange men som bare forsvinner ut av det blå. De lover gull og grønne skoger, men før man får snudd seg har de forsvunnet som dugg for solen.

Nå dater jeg enn som er kjempepålitelig. Jeg får svar på alle meldinger jeg sender, han holder alle avtaler og er ærlig. Det er utrolig behagelig å ha det sånn. Vet jo ikke hvordan det kommer til å bli fremover, om vi blir sammen eller ikke, men utrolig greit å vite hvor vi har hverandre. Jeg har sendt han melding hver dag fra og med dag 1, og det er jo sånn det bør være, at man kan gjøre det man føler for uten å føle at man maser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er det med kvinner og disse tekstmeldingene, jeg er mann og har møtt en del kvinner de siste årene, felles for dem alle er at de dynger meg ned med meldinger, svarer jeg ikke innen kort tid kommer det en melding til og så enda en med mas om hvorfor jeg ikke svarer. Det ender som regel med at jeg skrur av telefonen eller bare sender "ikke intressert lenger" tilbake. Da tar det helt av i andre enden, 20 meldinger med ren sjikane er ikke uvanlig, så nå har jeg begynt å si at jeg har dysleksi og ikke klarer skrive, men da er jeg jo som spedalsk å regne, vel vel, jeg gir vel faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian82

hehe, morsomt :) Er vel ikke så negativt det, kjipt for din egen del som blir så urolig da, men viser jo bare at du ønsker å høre fra karen. Ellers kjenner jeg meg igjen når jeg går og venter på svar fra en dame jeg syns svarer vel treigt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva er det med kvinner og disse tekstmeldingene, jeg er mann og har møtt en del kvinner de siste årene, felles for dem alle er at de dynger meg ned med meldinger, svarer jeg ikke innen kort tid kommer det en melding til og så enda en med mas om hvorfor jeg ikke svarer. Det ender som regel med at jeg skrur av telefonen eller bare sender "ikke intressert lenger" tilbake. Da tar det helt av i andre enden, 20 meldinger med ren sjikane er ikke uvanlig, så nå har jeg begynt å si at jeg har dysleksi og ikke klarer skrive, men da er jeg jo som spedalsk å regne, vel vel, jeg gir vel faen!

Vi vil bekrefte og kommunisere.

Men det vil ikke dere tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket TS

Nuvel, tekstmeldinger er jeg svært avslappet på. For å si det slik, så er det han som tekster, og jeg svarer når det er noe å svare på. Og motsatt, av og til tekster jeg noe dill, og da svarer han dersom han har lyst.

Samtidig, når man har en avtale, og den skal bankes, da forventer jeg et svar. Noe han drøyde med for å se om formen ble bedre eller verre, da han ikke hadde lyst til å avlyse. Selvsagt forstår jeg det.

Nå er jeg rolig og glad, og gleder meg til å bli kjent med fyren, og til å se hva som skjer.

Tror det var intensiteten i å treffe noen man fikk så voldsomt kjemi med, som skremte vettet av meg, rett og slett.

Uvant, deilig og skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hva følelser gjør med en. Mye jeg kynisk sa at jeg aldri kom til å gjøre, og som jeg syntes det var så teit at de nyforelska gjorde. Men da jeg selv ble forelska gjorde jeg akkurat det samme selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket TS

Åh, ja... Det kan jeg love deg. Jeg er rimelig gjennomtenkt og rasjonell, god på å si lure ting til andre, og så plutselig ble jeg en bitteliten skjelvende geleklump. Skrekkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. det blir som regel sånn. :)

Men han virker jo ivrig på deg også, så det er bra.

Har han blitt frisk, sånn at dere har fått hatt flere dater ennå el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket TS

Ting ser ikke så verst ut. :sjenert: Skal fortelle mer når og hvis jeg tør, er selvsagt redd for å jinxe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker så herlig søt da! Håper du fortsetter å (under)holde oss oppdatert. Men det er jo litt riski, så skjønner hvis du ikke gjør det.

Ps, jeg er akkurat likedan. Super på å tenke fornuftig når det gjelder andre. Men når en står der selv, sausa av følelser(forelskelse, kjærlighetssorg, tvil, whatever det skulle være), så har fornuften dratt på ferie på ubestemt tid og igjen sitter jeg som en gjøk.

:)

Endret av skravlebassjente 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvinnfolket TS

Takk Skravlis :fnise:

Vi skal ut og spise i dag, og kl 0830 så fikk jeg melding om at han gledet seg til i kveld. Enten så er han like usikker som meg, for jeg er tøff ytterst, eller så skjønte han at jeg trengte en bitteliten bekreftelse...

Så langt er jeg veldig rolig, og bare gleder meg masse til å se og lukte'n....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi oss en oppdatering etter daten da. Jeg vil gjerne vite hvordan det har gått :)

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...